Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 930
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Jeg må sige jeg hopper med på vognen om at det næsten er for godt til at være sandt. For som mange andre også påpeger, så er han om nogen manden der vil passe ind på vores midtbane!

Mht. den påståede pris på 100 mill. euro, så ville man for bare ét år siden have råbt og skreget at det himmelråbende sindsygt. Men når man ser spillere som Morata blive sat i forbindelse med 80 mill. euro eller Mbappe for 120 mill. euro, så man man bare erkende at markedet nu engang er som det er. Ydermere vil jeg faktisk sige, at hvis vi kan handle Verratti til 100 mill. mens Mbappe går for 120 så har vi lavet en langt bedre handel her og nu :smile:
Rey Abi!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Champione skrev:
Piquénbauer skrev:Hvis vi får ham så kunne jeg godt se ham koste 120+ mio. PSG skal helst ikke miste for meget ansigt og det kan de gøre ved at sælge ham som en af de dyreste spiller nogensinde.

Jeg tror dog stadig ikke på det ;-)
En spiller som offentligt vil væk (som vi ser i de største transfers), og som dedikeret kun vil til en klub - der ser vi eksempler på at priserne ender lavere end ellers - hvis Verratti udelukker engelske klubber fx., og ønsker en transfer til os specifikt - så slipper man for budrunder, og et push i prisen.

Jeg tror at 100 millioner euro er realistisk. Og måden bud af den størrelsesorden - er en forhandling i betalingsrater og bonusser i CHL triumfer og lignende.

Jeg er helt modsat her - jeg synes at det former sig i vores retning - og jeg er meget fortrøstningsfuld - og det er virkelig en drøm der går i opfyldelse for os.

Aggressiv, teknisk stærk, beslutningssikker og vil passe perfekt ind i et presspil, som Valverde må forvente at implementere.
Perfekt med erfaring i CHL, nationalt med det italienske landshold og selvfølgelig på et dominerende hold i Frankrig.

Vi kan ikke få en bedre signing i det her vindue.
Lige for at forstærke mit argument - så kan PSG hente en rigtig rigtig stærk erstatning - og stå med et pænt plus på kontoen.
De havde en periode med lidt ekstra fokus på deres forbrug ift FFP, og med Aubameyang i pipelinen, så kunne det måske ende med at en indtægt i den størrelsesorden er nødvendig :)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

De har ikke længere problemer med FFP. Og det vil stadig svække dem markant at sælge deres måske bedste spiller. At de så kan få penge til at hente en ny og måske så med et plus er irrelevant for dem da penge ikke betyder noget for dem.

For PSG vil der ikke være noget som helst positivt ved at skulle sælge verratti og det vil virkelig kræve at verratti nærmest nægter at spille før han bliver solgt. Ellers vil de kaste alt hvad de har efter at holde på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Men hvorfor et det for godt til at være sandt? Vi er Barcelona vi kan tiltrække de fleste spillere, og især dem som har ytret sig godt om klubben og stilen.

Djemba Djemba i Odnese var utopi, men Hey, det skete. Det her er langt mindre.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

leomessi10
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør feb 11, 2017 4:09 pm
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af leomessi10 »

Denne video viser ganske enkelt, hvad man har manglet i lang tid. AFLEVERING MELLEM KÆDERNE. Noget Verratti vel er verdens bedste i. Hverken Modric, Kroos, Iniesta (ihvertfald ikke i denne sæson) eller Thiago kan gøre på samme niveau. Samtidig er han ligesom Mordic, hvis ikke bedre defensiv, hvilket bare også er fantastisk. Og med en ny back, som kan tage nogle offensive løb, så skal man nok kunne hive 3 pokaler hjem i næste sæson.


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Men hvorfor et det for godt til at være sandt? Vi er Barcelona vi kan tiltrække de fleste spillere, og især dem som har ytret sig godt om klubben og stilen.

Djemba Djemba i Odnese var utopi, men Hey, det skete. Det her er langt mindre.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Fordi verratti er tæt på umulig at hente. Man køber bare ikke topklubbers største stjerner.

Verratti er psgs største stjerne, han har en lang kontrakt, han er gang på gang fortalt hvor taknemmelig han er for den tillid psg viste ham og psg har intet incitament for at sælge generelt og slet ikke stjerner.

Det kommer ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvis vi har Verretti som den eneste spiller i dette transfer vindue, og man får Munir hjem, og få Marlon, Alena og Palencia op, og sælger Arda, Rafinha, Gomes og Mathieu. Så kan jeg faktisk godt acceptere det, og synes enlig det ville være et rimeligt succesfuldt vindue, selv om jeg stadig synes vi mangler en klasse højre back, og måske en kvalitets kant. Det må vi så købe næste sæson.

Jeg synes bare at Verretti er et så vigtigt og perfekt køb, og Vidal har gjort det rigtigt godt i de få kampe han har fået, og ham Palencia virker spænende, har i hvert fald hørt at han skulle gøre det rigtigt godt for B holdet og er anføre, så ham kunne man dermed også give en chance til at bevise sig, ind til man køber en ny højre back, og Vidal eller den nye så bliver andet valg i stedet for ham. Vi vil også have Roberto hvis det skulle vise sig at Palencia ikke kan klare mosten.

Sergi Palencia:

Så ville vi have en trup på:

--------------------------------Ter Stegen/Cillissen--------------------------------
Vidal/Palencia/Roberto--Pique/Umtiti/Mach/Marlon--Alba/Digne/Umtiti
----------------------------Busquets/Roberto/Rakitic-----------------------------
--------------Verratti/Iniesta/Rakitic/Roberto/Aleñá/D. Suarez--------------
Messi/Munir/D. Suarez--------------------------------Neymar/D. Suarez/Paco
---------------------------------Suarez/Paco/Munir---------------------------------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det vil jeg godt nok ikke. Backen er et meget større problem. Især hvis messi skal fortsætte med at skabe alt. Man kan simpelthen ikke forvente at konkurrere med uden en hel side offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 930
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Jeg er enig i, at vores højre side død og pine skal i gang igen. Men fortsætter Vidal de takter han viste inden skaden er jeg egentlig ret fortrøstningsfuld, omend jeg også ville byde en ny HB velkommen :grin:

Vi må se hvor langt pengene rækker! Jeg håber på et større profileret navn som fx Verratti og så ellers en/nogle unge mindre kendte spillere til fx HB. Det er meget muligt at vi har nogle spændende talenter på B-holdet, men at satse på dem når man vil konkurrere med om det hele mener jeg ikke er holdbart. Det kan også være med til at "knække nakken" på dem...
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi glemmer forresten en ting... Mistillidsvotum kommer på banen og wupti - verratti vil til barca.

Jo mere jeg tænker over det jo mindre tror jeg på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

leomessi10 skrev:Denne video viser ganske enkelt, hvad man har manglet i lang tid. AFLEVERING MELLEM KÆDERNE.
Meget enig og som klippet også viser, så spiller han bolden fremad. Det var også noget jeg lagde til især i den første kamp mod os i CL. Der var ingen bolden til siden og bagud.

Han ville ligge øverst på assistlisten, hvis han kommer, med et hav af assists til Messi.


Visca el Barça i Visca Catalunya

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Vi glemmer forresten en ting... Mistillidsvotum kommer på banen og wupti - verratti vil til barca.

Jo mere jeg tænker over det jo mindre tror jeg på det.
Rygterne begyndte lidt inden, det blev til noget med mistillidsvotum, gjorde de ikke?

United kunne købe Pogba, fra en større klub end PSG. Det med at man ikke køber et holds bedste spiller er noget fis, selvf gør og kan man det så kan mand. Jeg ved ikke hvor vores penge skal komme fra, men de skal nok finde dem opdager de en minimal chance for at hente ham.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Vi glemmer forresten en ting... Mistillidsvotum kommer på banen og wupti - verratti vil til barca.

Jo mere jeg tænker over det jo mindre tror jeg på det.
Rygterne begyndte lidt inden, det blev til noget med mistillidsvotum, gjorde de ikke?

United kunne købe Pogba, fra en større klub end PSG. Det med at man ikke køber et holds bedste spiller er noget fis, selvf gør og kan man det så kan mand. Jeg ved ikke hvor vores penge skal komme fra, men de skal nok finde dem opdager de en minimal chance for at hente ham.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Nej det gjorde de ikke. Mistillidsvotum kom den 8 og vi begyndte at høre rygter omkring verratti den 10/11.

Pogba blev solgt fordi han ville videre. Som jeg har skrevet flere gange så vil det kræve at verratti VIL videre før psg overhovedet vil overveje det. Og på nuværende tidspunkt og med verrattis tidligere udtalelser om psg så har jeg svært ved at se det ske.

Men lad mig lave den om så - man køber ikke topklubbers stjerner medmindre de kræver at komme videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Der er jo ikke nogle spillere, der udtaler de vil væk, medmindre de ved de er så godt som skiftet - det ville jo være idioti, så du kan jo ikke bruge de udtalelser til noget som helst. Det er jo et spil bag linjerne, vi ikke er en del af.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

"Another meeting will be held between Verratti and PSG. The French giants are confident of Verratti signing a new deal."

Jeg tror desværre han bliver i PSG. Han slår mig ikke som spilleren, der vil virkeligt vil lægge et pres for at få et skifte gennemført ala Cesc og Modric.

Vi bliver i alle tilfælde nødt til at have en plan B klar. Der er dog ingen på markedet, der kan måle sig med Verratti.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster