Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »



Espanyol???

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

A$AP skrev:

Espanyol???
Tror mere det er Girona der opruster, nu de endelig er rykket op.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Den tid den sorg. Man har en af verdens bedste cm'er i verratti og hvis han kræver en ny kontrakt så får han det. For et hold der vil vinde cl vil det være katastrofalt at sælge sin bedste spiller. Og det er både med henblik på at vinde og købe spillere der kan hjælpe dem.

Verratti ender med en ny kontrakt og så er den lukket. Det håber jeg vores ledelse ved så de ikke spilder tid på ham.
Jeg tror mere og mere på at han gerne vil væk.
Man skal også huske på at Frankrig er et niveau ned ligamæssigt.

Han må være højeste prioritet. Han er så ekstrem god!
Han er skræddersyet til os!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Man går da ihf og bliver lidt varm på idéen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »


Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Fra artiklen på Di Marzios hjemmeside. Verratti vil angiveligt gerne til Barca, PSG vil forlænge igen.
PSG is in Milan: the presence of the new sportive director, Antero Henrique, has been confirmed. The Portuguese has met at the Westin Palace hotel in Milan Thiago Motta's agent, Alessandro Canovi, and is now meeting Donato di Campli, Marco Verratti's agent, to sum up the Italian player's future, who'd like to wear Barça's shirt next season. A meeting between Antero and Milan is also planned later.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det er lidt ærgerligt, at PSG har fået en ny sportsdirektør. Han vil nok ikke bryde sig om at miste Verratti som det første efter at have fået jobbet. Det øger i hvert fald chancen for, at de giver Verratti en lønforhøjelse for at tilfredsstille ham.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Verratti er lige hvad vi mangler. Dog er det noget nær umuligt at lokke vigtige spillere væk fra PSG (og CIty) rent økonomisk. Lad os håbe han vil det så meget, at han kan tvinge en handel igennem. Men det er ikke urealistisk hvis han om nogen uger forlænger og udtaler ting som "Var aldrig i tvivl om PSG" og "Jeg vil være i PSG i mange år" og "Vi kan vinde Champions League næste år", som om Barca aldrig var i nærheden af ham. Hvis Verratti gerne vil forstætte med at spille på mellemste hylde for en god sum penge, så lad ham endelig forstætte. Men hvis han vil noget seriøst med sin karriere, så skulle han tage skfitet til os og være med til at vinde Champions League inden for de næste par år.
Jeg bløder Blaugrana

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Verrattis agent er ligenu til møde i Milano med PSG sportdirektør. Barca er vist klar med 100 mil euro og han har afvist lønforhøjelse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det virker simpelthen for godt til at være sandt. Han kommer til at koste kassen men hvis valverde får et system på benene (vigtigere end verratti) så kan det virkelig blive godt.

Med det sagt så håber jeg at klubben er klar til at bruge flere penge end rygterne siger for ellers bliver det nærmest kun verratti ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg vil have sagt, at det var en rigtig flot handel, hvis vi havde fået ham for €80 mio. Det virker dog som om, at markedet er gået i selvsing, hvorfor €100 mio ikke engang er grotesk længere.

Neymar vil dog være mindst €200 mio værd, hvis det er målestokken. Han har nok dobbelt så stor betydning for sit hold i forhold til en verdensklasse boldflytter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi får ham så kunne jeg godt se ham koste 120+ mio. PSG skal helst ikke miste for meget ansigt og det kan de gøre ved at sælge ham som en af de dyreste spiller nogensinde.

Jeg tror dog stadig ikke på det ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hvis vi får ham så kunne jeg godt se ham koste 120+ mio. PSG skal helst ikke miste for meget ansigt og det kan de gøre ved at sælge ham som en af de dyreste spiller nogensinde.

Jeg tror dog stadig ikke på det ;-)
Jeg vil ligeledes mene, at det er mest sandsynligt, at vi IKKE får ham.

Jeg vil dog sige, at han passer perfekt til vores hold. Det synes jeg sjældent man ser, når det ikke er tidligere La Masia spillere. Jeg kan kun komme i tanke om Kroos, hvis jeg skulle nævne en anden (ikke La Masia) spiller, der kunne fixe vores midtbane.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Modric ville være perfekt, men han er efterhånden for gammel, selv hvis en transfer var en mulighed.
qepd

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Hvis vi får ham så kunne jeg godt se ham koste 120+ mio. PSG skal helst ikke miste for meget ansigt og det kan de gøre ved at sælge ham som en af de dyreste spiller nogensinde.

Jeg tror dog stadig ikke på det ;-)
En spiller som offentligt vil væk (som vi ser i de største transfers), og som dedikeret kun vil til en klub - der ser vi eksempler på at priserne ender lavere end ellers - hvis Verratti udelukker engelske klubber fx., og ønsker en transfer til os specifikt - så slipper man for budrunder, og et push i prisen.

Jeg tror at 100 millioner euro er realistisk. Og måden bud af den størrelsesorden - er en forhandling i betalingsrater og bonusser i CHL triumfer og lignende.

Jeg er helt modsat her - jeg synes at det former sig i vores retning - og jeg er meget fortrøstningsfuld - og det er virkelig en drøm der går i opfyldelse for os.

Aggressiv, teknisk stærk, beslutningssikker og vil passe perfekt ind i et presspil, som Valverde må forvente at implementere.
Perfekt med erfaring i CHL, nationalt med det italienske landshold og selvfølgelig på et dominerende hold i Frankrig.

Vi kan ikke få en bedre signing i det her vindue.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 98 gæster