Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hverken verratti eller Eriksen kommer. De vil være alt for dyre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Har jeg desværre også en idé om at de vil være... Tror vi snakker ca. 100 mill. euro :grin:
Rey Abi!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Hverken verratti eller Eriksen kommer. De vil være alt for dyre!
Semedo til €40-50 mio. efterlader €100-110 mio. til Verratti eller Eriksen. Burde det ikke række til en af dem?


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Jo, men jeg tror ikke klubben vil smide så mange penge efter én spiller. Det er mere der den ligger :smile:
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Veratti.. 100 mill.. Det er fuldstændig fucking sindssygt.. Fuck PL klubberne for de her prisændringer..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Hverken verratti eller Eriksen kommer. De vil være alt for dyre!
Semedo til €40-50 mio. efterlader €100-110 mio. til Verratti eller Eriksen. Burde det ikke række til en af dem?


Visca el Barça i Visca Catalunya
Tror det ikke... Måske eriksen men varratti kommer ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg håber virkelig vi tage den store pung frem, køber ordentligt kvalitet og sælger ordenlig ud.

Vi får ikke Verretti og Bellerin, som jeg mener vi har brug for og skal have, så jeg forbereder mig på et skuffende transfer vindue igen, hvor vi køber det næst bedste. :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Jeg drømmer stadig om en spiller som Isco, men med hans præstationer, så kunne det gode være han snart bliver forgyldt af dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men tror du ikke han ville være lidt spildt? Jeg tænker at messi spiller derinde og han vil suge bolde til sig. Jeg vil hellere have en dybere liggende playmaker der kan holde spillet i gang og så kan messi stå for det offensive (sat på spidsen).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Men tror du ikke han ville være lidt spildt? Jeg tænker at messi spiller derinde og han vil suge bolde til sig. Jeg vil hellere have en dybere liggende playmaker der kan holde spillet i gang og så kan messi stå for det offensive (sat på spidsen).
Jeg tror ikke han kan løse vores problem med playmakeren, men mere som en erstatning for Iniesta. Hans kontrakt udløber i 18, og derfor burde prisen måske være mere spiselig, kontra andre navne. Men om Real, og Isco, selv er interesseret i en handel er så næste punkt. Men han skal ikke være 6er.

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af xaviniesta68 »

Ham seri fra nice ser spændende ud men er det ikke en lottokupon at hente ham? Hover på verratti eller Eriksen selvom det bliver usandsynligt da de er alt for dyre

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

xaviniesta68 skrev:Ham seri fra nice ser spændende ud men er det ikke en lottokupon at hente ham? Hover på verratti eller Eriksen selvom det bliver usandsynligt da de er alt for dyre
Det vil stadig være en langt billigere lottokupon end eksempelvis Christian Eriksen. Der er ingen garantier for at Eriksen ville passe ind hos os. Jeg har før talt varmt om ham, og jeg tror han ville gøre det fremragende hos os, men det er altså stadig et sats. Fordelen ved Seri er at han er en spiller, der er noget mere under radaren end navne som Verratti, Eriksen og Coutinho. Han bliver både billigere og lettere at hente.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:
xaviniesta68 skrev:Ham seri fra nice ser spændende ud men er det ikke en lottokupon at hente ham? Hover på verratti eller Eriksen selvom det bliver usandsynligt da de er alt for dyre
Det vil stadig være en langt billigere lottokupon end eksempelvis Christian Eriksen. Der er ingen garantier for at Eriksen ville passe ind hos os. Jeg har før talt varmt om ham, og jeg tror han ville gøre det fremragende hos os, men det er altså stadig et sats. Fordelen ved Seri er at han er en spiller, der er noget mere under radaren end navne som Verratti, Eriksen og Coutinho. Han bliver både billigere og lettere at hente.
Hvis en spiller som Eriksen, med de kompetencer han har, og hvad han har vist i Tottenham er et sats, er alle spillere så ikke pr. den logik altid et risikable?
Senest rettet af Jesni søn jun 04, 2017 5:01 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Kunne vi slippe Arda for 30 og få Seri for 35 er jeg meget tilfreds.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af xaviniesta68 »

Blaugrana92 skrev:
xaviniesta68 skrev:Ham seri fra nice ser spændende ud men er det ikke en lottokupon at hente ham? Hover på verratti eller Eriksen selvom det bliver usandsynligt da de er alt for dyre
Det vil stadig være en langt billigere lottokupon end eksempelvis Christian Eriksen. Der er ingen garantier for at Eriksen ville passe ind hos os. Jeg har før talt varmt om ham, og jeg tror han ville gøre det fremragende hos os, men det er altså stadig et sats. Fordelen ved Seri er at han er en spiller, der er noget mere under radaren end navne som Verratti, Eriksen og Coutinho. Han bliver både billigere og lettere at hente.
Der er ikke nogen garantier for Eriksen vil være god i Barca men han har trods alt bevist at han er en verdensklasse spiller i prl i modsætning til seri som man ikke rigtig ved hvad man skal forvente sig af må ærligt indrømme jeg ikke har set ham spille men når jeg har set videoer på youtube så virker han til at have det som vi har manglet i denne sæson

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster