Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis man ender med Semedo, så vil jeg ønske ham det bedste i Barca. Det skal der ikke herske nogen tvivl om.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Hvad er vores transferbudget? For en udskrivning på €60-65 mio. for Bellerin må alt andet lige tage en meget stor del af budgettet?

Semedo har mere Alves over sig end Bellerin ud fra diverse klip synes jeg.

Personligt er jeg også træt af at købe Arsenal-spillere.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

De La Barça skrev:Hvad er vores transferbudget? For en udskrivning på €60-65 mio. for Bellerin må alt andet lige tage en meget stor del af budgettet?

Semedo har mere Alves over sig end Bellerin ud fra diverse klip synes jeg.

Personligt er jeg også træt af at købe Arsenal-spillere.


Visca el Barça i Visca Catalunya
75 millioner euro samt spillersalg ifølge Sport. Du skal nok ikke regne med at Semedo bliver langt billgere end Bellerin. Der meldes om en pris på 50 millioner euro, nok det samme som det koster at hente Bellerin.

Jeg kan sagtens se argumenter for begge to når prisen er meget ens.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bellerin kan da kun koste mere end semedo? Yngre, større/rigere klub og flere gode sæsoner.

Jeg er forresten lidt ligeglad. Så længe vi henter en god back på et meget lille marked så er jeg tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Bellerin kan da kun koste mere end semedo? Yngre, større/rigere klub og flere gode sæsoner.

Jeg er forresten lidt ligeglad. Så længe vi henter en god back på et meget lille marked så er jeg tilfreds.
Det kan godt være, ved det sgu ikke. Prisen for Semedo er fra medier i Portugal, og jeg husker der blev nævnt en lignede pris for Bellerin for nogle måneder siden?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er rigtigt. Men det var inden markedet kom i gang. Og det er ude af kontrol.

Med det sagt så er det ikke til at gøre sig klog på. Der kan være alle mulige forhold der spiller ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af xaviniesta68 »

Semedo lyder rigtig spændende der er massere af potientiale i ham, men synes ikke man skal betale 300-400 millioner for hverken ham eller bellerin, så ville jeg fortrække at man gav palencia en chance sammen med vidal, det vigtigste er vi får købt en god midtbanespiller det har vi manglet i denne sæson

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Der må jeg være lodret uenig. Mener klart at vi mangler en HB mere end en midtbanespiller. Dermed ikke sagt at vi ikke skal have til midtbanen også, men det er absolut ikke 1. prioritet i min verden.

Og så må vi nok indstille os på, at priserne bare er skyhøje uanset hvem eller hvad vi køber... :eek:
Rey Abi!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg er efterhånden enig med Wenger. Priserne på transfermarkedet er bare åndssvage.

Det kræver ikke mere end en enkelt halvgod sæson på et middelmådigt hold før man koster €40 mio. Gomes er vel et godt eksempel herpå.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Og det er irriterende for det gør det ekstremt svært at forstærke de bedste hold. Der er mange spillere som vi ikke kan købe nu og samtidig skal man passe ekstra på når man vil købe talenter da de koster kassen.

Vi står overfor et virkelig hårdt transfervindue og man kan næsten kun håbe på det bedste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af xaviniesta68 »

!Option skrev:Der må jeg være lodret uenig. Mener klart at vi mangler en HB mere end en midtbanespiller. Dermed ikke sagt at vi ikke skal have til midtbanen også, men det er absolut ikke 1. prioritet i min verden.

Og så må vi nok indstille os på, at priserne bare er skyhøje uanset hvem eller hvad vi køber... :eek:
Jeg er enig i at vi skal forstærke os på hb positionen men ikke hvis der skal smides næsten en halv milliard på en hb specielt ikke når vi har en lovende spiller som palencia på b holdet, håber man kan få enten semedo eller bellerin til en rimelig pris selvom det ser svært ud i dette transfer marked

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Der nævnes en pris på 40-50 mill. euro for Semedo. Det mener jeg egentlig er en "okay" pris markedet taget i betragning. Der er immervæk også et stykke fra den pris og op til din halve milliard (ca. 65. mil. euro) :smile:

Bellering derimod kunne jeg godt forestille mig ville koste omkring 50-60 mill. euro og så er vi rigtig nok ved at være der oppe af, hvor det ikke er så sjovt mere. Men alt andet lige, mener jeg ikke at vi har "råd" til ikke at investere i en god HB.
Rey Abi!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Hvis priserne på Semedo er som nævnt her, så er det sgu svært at sige hvad der er bedst. Det tager en kæmpe del af budgettet uanset hvad.

€75 mio. plus indtægter. Hvem kan ryge?

Masch?
Matthieu?
Denis Suarez?
Rafinha?
Turan?

Hvad kan der hentes på den front? €60-70 mio.?

Det bliver ikke mange spillere vi kan hente så!


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

De La Barça skrev:Hvis priserne på Semedo er som nævnt her, så er det sgu svært at sige hvad der er bedst. Det tager en kæmpe del af budgettet uanset hvad.

€75 mio. plus indtægter. Hvem kan ryge?

Masch? 10 mill. euro?
Matthieu? Gratis
Denis Suarez? 15 mill. euro?
Rafinha? 20 mill. euro?
Turan? 25 mill. euro? (Evt. mere hvis han ryger til Kina)

Hvad kan der hentes på den front? €60-70 mio.?

Det bliver ikke mange spillere vi kan hente så!


Visca el Barça i Visca Catalunya
Det er nok ikke helt ved siden af hvad vi får totalt set hvis de alle ryger.. Vi har desværre en historik for at sælge billigt... :roll:

Men så har vi også næsten 150 mill. euro at hente for. Det burde dække en HB og en CM, som jeg egentlig mener er det eneste vi skal hente i "ordentlig kvalitet". Så må vi forsøge at dække resten ind med ungdomsspillere og nuværende udlejede folk :smile:
Rey Abi!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Meget enig i priserne, !Option

Bellerin eller Semedo til HB
Verratti eller Eriksen til midten

Så er jeg nok også rimelig tilfreds.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster