Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

For dyr og for gammel til at smide de penge efter. Desuden ikke den hurtigste heller. Men fuck han er god og man skulle have været tidligt ude. Sent nu.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Reevenge skrev:Hvad siger i til Bonucci til det centrale forsvar? Juventus har et åndssvagt godt forsvar, dels pga. ham her.
Held og lykke med det. Jeg kan ikke forestille mig, om så vi forsøgte hundrede gange, at det ville kunne lykkes os at hente Bonucci. Han er, ligesom Chiellini og Barzagli, en klassespiller. Dem vil Juve naturligvis ikke af med. Og uanset hvordan vi så ellers har det med det, så er vi altså ikke højere end Juventus i klubhierarkiet lige for tiden.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Jeg forestår ikke hvorfor vi feks ikke kigger på Julian Wiegl. Han er ung, pasningsstærk og fordeler spillet godt for Dortmund. Det ville i mine øjne være en langt bedre handel end Coutinho. Kimmich er også et stort talent, hvis spillestil minder meget om Kroos men Bayern laver næppe samme fejl som vi gjorde med Thiago. Det er sådanne spillere vi bør se på, rigtige CM's - ikke flere 10'ere

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Kimmich mangler stadig meget o hans spil. Men han har et helt enormt potentiale, og han kan spille alle pladser på banen.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm rygter om vitolo... Jeg kan godt lide ham som spiller - stærk, fin teknisk og hårdarbejdende. Og så kommer han fra sevilla hvor vi har haft fin succes med at hente spillere fra. Prisen på 40 mio er dog helt fucked...

Et køb af vitolo kunne forresten betyde at vi gik over i 4-2-3-1 hvilket ville være fremragende med vores trup!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Piquénbauer skrev:Hmm rygter om vitolo... Jeg kan godt lide ham som spiller - stærk, fin teknisk og hårdarbejdende. Og så kommer han fra sevilla hvor vi har haft fin succes med at hente spillere fra. Prisen på 40 mio er dog helt fucked...

Et køb af vitolo kunne forresten betyde at vi gik over i 4-2-3-1 hvilket ville være fremragende med vores trup!
Det er noget af en pris. Hvis man skulle gå over til en 4-2-3-1, så kunne jeg godt tænke mig at se Ousmane Dembele i Barcelona. Nok ikke førsteprioritet eller realistisk for den sags skyld, men han er godt nok god.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barça's budget this summer for signings is 75M plus from any money brought in from player sales added to that figure [sport]
Jeg håber sgu at sport har ret. Det skulle være muligt at købe godt ind for de penge og især fordi vi burde kunne skrabe en del ekstra sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Deco »

Det kunne være spændende hvis holdet så, noget lignede, det her ud næste sæson:

Ter Stegen
Bellerin- Pique-Umtiti-Alba
Busquets-Verratii
Dembele/bernardo Silva/deulofeu -Messi-Neymar
Suarez

Eller i 4-3-3 med Iniesta-busquets-verratii på midten og msn oppe foran.

Eller i 3-4-3 / 3-4-1-2
Ter stegen
X-Pique-Umtiti
Sergi-busquets-verratti-iniesta/rafinha
Messi
Suarez-neymar

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Synes stadigvæk Thiago Silva er klasse selvom han er ved at være gammel. Vil være en perfekt mentor for Umtiti.
Men igen. Det gør Barca ikke.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 931
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Thiago Silva er for gammel til at det giver mening at hente ham i min bog.

Reus rygtes til klubben som forstærkning til midten. Hvad siger folk til det?
Personligt mener jeg ikke han er god nok som kontrollerende midtbanespiller, men han kunne måske være spændende på den ene kant, Neymar på den anden og Suarez foran, med Messi som bindeled i midten ? :roll:
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Vi skulle have købt Reus tidligere.. Nu giver et sådant køb ingen mening. Manden er 28, men har en skadeshistorik som jeg ved ikke hvad. Han har lige været ude i over en måned.. Amen for fanden.. Vores fucking bestyrelse..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det ikke sådan at vi faktisk er efter alle de spillere der bliver sat i forbindelse med os ;-)

Reus er klasse men konstant skadet så nej tak. Silva havde sin chance men han skulle forsørge sin familie. Nu kan han rådne i PSG. Pique er desuden også klasser bedre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Et køb af Reus synes jeg ikke giver mening. Kan ikke se hvor han skulle bruges, han er ved at være oppe i alderen, og så er han konstant skadet. Hvis man virkelig ønsker en kantspiller, så synes jeg man skulle gå efter Ousmane Dembele. Det skal dog ikke være vores førsteprioritet. Højreback, midterforsvar, og en midtbanespiller. Så må vi se, hvor langt pengene rækker efter salg og køb.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Højreback og midtbanespiller behøves, men efter det burde en angriber være højere prioritet end centerback.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Paco, munir og måske dølle burde imo være nok. Det er alligevel ikke meget de får spillet med suarez foran dem. I forsvaret kunne både masche og Mathieu derimod rykke videre så her bliver det mere end nødvendigt med mindst en ny cb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster