Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg kan ikke se Rijkaard være nogen god løsning for os som træner. Hans dage er talte. Han har floppet totalt siden vi kollapsede for snart 10 år siden. Jeg vil ærligt talt hellere have Unzué på posten, end en mand der ikke har trænet i flere år og ikke engang kunne bruges i Galatasaray. Og det siger virkelig en del, at jeg foretrækker Unzué ...

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Blaugrana92 skrev:Jeg kan ikke se Rijkaard være nogen god løsning for os som træner. Hans dage er talte. Han har floppet totalt siden vi kollapsede for snart 10 år siden. Jeg vil ærligt talt hellere have Unzué på posten, end en mand der ikke har trænet i flere år og ikke engang kunne bruges i Galatasaray. Og det siger virkelig en del, at jeg foretrækker Unzué ...

Det var også mest en romantisk reflektion, fremfor en rationel tanke. Unzue må det ikke blive, for guds skyld. Vi trænger i den grad til nyt blod.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Enig. For mig bliver det en meget lang sæson næste år, hvis Unzue står derude ved linjen i sin tynde dunjakke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5535
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 581 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Klopp...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

SpillerSomMESSI skrev:Klopp...

Nej tak... Ser ham ik som manden der kan give os noget mere defensivt struktur og rygrad.

Kan virkelig ikke se nogle ønske valg i øjeblikket. Umiddelbart kan jeg li emery, men han har ikke ligefrem imponeret i psg, så det også svært at vælge ham nu. Frank de boer har ik vist sig værdig til blot at komme i betragtning. Koeman er ik min kop te. Kom meget skidt afsted i valencia, men fair nok mennesker vokser og lære hele livet. Syntes dog stadig ikke helt han har imponeret nok. Poccetino er vel et af de mest sexet valg, men er han over hovedet til at lokke? Og er vi klar til at ændre stil, eller kan hans og vores stil mådes?? Den er i hvertfald ikke lige til. Allegri, hvorfor skulle han skifte? Sampaoli og sarri ser jeg ikke som reele muligheder, da de på deres leder profil, slet ikke matcher det vores ledelse ellers har søgt efter, historisk set. De ville i den grad være et stilbrud.

Derfor tænker jeg at valverde er et fint nok valg, hvis det er. Oscar garcia ligeså. Lidt usexede og kedeligt efter min smag, men i mangel af bedre så fair nok.

Så må vi vente lidt på at xavi er klar om et par år :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:Klopp...
Har du set hvordan han praktiserer fodbold? Ikke ligefrem måden man gør det på i Barcelona.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Poch har noget af den samme filosofi, men spørgsmålet er, om man kan lokke ham til Barca. Men altså udmeldinger har også været i retning af en, der kender klubben, så det virker lidt omsonst at diskutere de andre kandidater, medmindre man tror, at det hele er spin.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg kunne godt tænke mig at Pochettino blev vores nye træner, men har læst at Pochettino ikke er interesseret i at være træner for Barca, da han er Espanyol fan :sørgelig: (Kan ikke huske hvor)

Ved ikke om det er rigtigt, i hvert fald latterligt hvis det er!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10799
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 581 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:Jeg kunne godt tænke mig at Pochettino blev vores nye træner, men har læst at Pochettino ikke er interesseret i at være træner for Barca, da han er Espanyol fan :sørgelig: (Kan ikke huske hvor)

Ved ikke om det er rigtigt, i hvert fald latterligt hvis det er!
Hvorfor er det latterligt? Folk skriger efter folk med klubfølelser, og når der endelig er nogle bliver de påduttet at det er latterligt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:
Drake skrev:Jeg kunne godt tænke mig at Pochettino blev vores nye træner, men har læst at Pochettino ikke er interesseret i at være træner for Barca, da han er Espanyol fan :sørgelig: (Kan ikke huske hvor)

Ved ikke om det er rigtigt, i hvert fald latterligt hvis det er!
Hvorfor er det latterligt? Folk skriger efter folk med klubfølelser, og når der endelig er nogle bliver de påduttet at det er latterligt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Ja der er fedt med folk der har klubfølelser, men at udelukke helt at være træner for en top 3 klub i verden, det synes jeg er latterligt. Kan godt forstå det hvis det var Real M han var fan af.

Edit: Det er er måske lidt for hårdt at skive latterlig, da som sagt er fedt med klubfølelser! Men på den en side synes jeg det er fedt at man ikke skifter/træner en klub som er stor rival til den klub man er fan af, men på den anden side, så er Barca top 3 bedste klub i verden, og ville være et af de største karriere skridt man kan tage som træner, og som ikke mange får mulighed for at tage.

Men tror også jeg reagere lidt hårdt, er fordi jeg godt kunne tænke mig Pochettino som vores nye træner, og da han så udelukker det helt, og det er pga han er fan af Espanyol, som jeg ikke ser som noget specielt.
Men kunne godt forstå det hvis det var Real M.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis du godt kan forstå det pga. tilhørsforhold til Real, så burde du også kunne forstå det pga. tilhørsforhold til Espanyol. Ikke alene var Poch træner for dem, men han har også haft spillerkarriere der. De er ligeså storrivaler til Barca, som Real er.

Edit: Han er klublegende i Espanyol.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Hvis du godt kan forstå det pga. tilhørsforhold til Real, så burde du også kunne forstå det pga. tilhørsforhold til Espanyol. Ikke alene var Poch træner for dem, men han har også haft spillerkarriere der. De er ligeså storrivaler til Barca, som Real er.

Edit: Han er klublegende i Espanyol.
Ahhh ok, så kan jeg lidt bedre forstår det.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Hvis du godt kan forstå det pga. tilhørsforhold til Real, så burde du også kunne forstå det pga. tilhørsforhold til Espanyol. Ikke alene var Poch træner for dem, men han har også haft spillerkarriere der. De er ligeså storrivaler til Barca, som Real er.

Edit: Han er klublegende i Espanyol.
Det var Figo og Laudrup også, men det stoppede ikke dem.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:Hvis du godt kan forstå det pga. tilhørsforhold til Real, så burde du også kunne forstå det pga. tilhørsforhold til Espanyol. Ikke alene var Poch træner for dem, men han har også haft spillerkarriere der. De er ligeså storrivaler til Barca, som Real er.

Edit: Han er klublegende i Espanyol.
Det var Figo og Laudrup også, men det stoppede ikke dem.
Nej, men siden er det jo ikke sket. Og ikke alle er Figo og Laudrup(han blev jo skubbet ud, mens Figo frivilligt valgte at tage til Real).

I øvrigt havde hverken Laudrup eller Figo ligeså mange år i klubben, som Poch har haft i Espanyol. 10 sæsoner som spiller og tre sæsoner som træner. Desuden handlede det ikke om, hvorvidt det kunne ske, men om man ville forstå det, hvis det ikke skete, fordi Poch ikke ville det pga. sit tilhørsforhold.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

phpBB [video]


Jeg er ret sikker på, at alle fire kunne komme på vores hold i øjeblikket.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster