André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Michman skrev:
Storken skrev:
Michman skrev:Jeg håber snart han kommer igang med at spille ordenligt.
Det er heller ikke fair at bedømme en relativt ung spiller efter et halvt år. Han skal have mindst to sæsoner i mine øjne.

Vi tog en chance, da vi hentede unge spillere ind i sommers. Nu må vi se om det kunne betale sig.
Jo når manden har kostet 400 mil.. Så må man godt komme med en bedømmelse..
Indtil videre har han vel kostet 260 millioner DKK? Eller hvad?

Prisen ændrer ikke på, at han skal have tid til at vise sig. Den betyder, at han indtil videre ikke har levet op til prisen, men det gjorde Suarez fx heller ikke de første tre måneder efter hans karantæne udløb.
qepd

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Jeg er glad for at jeg ikke er Gomes for tiden. Bliver købt af sin drømmeklub (i hvert fald sin fars) for en høj pris og forventer vel at første sæson skal være en rolig en hvor han skal køres ind langsomt. I stedet falder holdet fra hinanden, han får meget tid og bliver angrebet og buhet som om han gør det for at irritere fansene. Men hvorfor han skal have mere kritik end spillere som Denis og Rafinha forstår jeg virkelig ikke. Måske fordi han er en atypisk barca midt med sin størrelse og store bevægelser?

Der er ingen af vores nye spillere der har været fremragende. Umtiti er den der har gjort det bedst men hans niveau er faldende. Resten har ikke imponeret. Og det er forventeligt. især fordi vores hold er så ringende spillende at selv fremragende spillere som Bussi og Rak har set skidt ud på. Man køber ikke unge spillere med en forventning om at de slår til med det samme. De skal have tid. Ikke svinere og pifteri.
Jeg er så glad for, at det ikke er alle der kører hetz mod Gomes.

Når der intet system er, ingen faste roller, ingen fast position til ham også ren indianerbold på banen, så er det fandme også svært bare at blive kastet ind. "Get in there and do something".. I øvrigt, så kostede Pogba hvad, 900 millioner? Og han lever ikke op til forventningerne heller. At så mange piftede af Gomes er fandme lavt. Nogle gange, når vi er på røven, altså virkelig på røven, så spiser de fuglefrø og laver ingen lyde andet end 'tyg og spyt'. Lad os da endelig storme en 23 år gammel spiller efter 6 mdr..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Michman »

Det kan være det kommer. Det eneste jeg siger at indtil videre er der ikke noget der har vist mig at han har været pengene værd. Thats it.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Storken »

Det er til gengæld alarmerende, at hans kæreste ikke er pænere. Hun er i bedste fald en syver. Vi ved alle sammen, at det er et udtryk for manglende selvtillid.

I'm just sayin'...

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 936
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af !Option »

Gomes har ikke præsteret på et niveau der berettiger hans prisskilt fra i sommers. Men jeg mener ikke, at det er hans skyld, da han som andre også nævner bare er blevet kastet ind på et hold som på ingen måde er velfungerende... Det er ualmindeligt svære arbejdsbetingelser for en ung spiller. Derfor mener jeg absolut også at det langt over grænsen at nogle fans på stadion pifter og buher af ham :mad:

Jeg tror stadig på, at vi kan få en stor gevinst ud af Gomes, omend han ikke er den "typiske" Barca spiller.

Burde spillere som Rafinha og Denis Suarez ikke stå længere fremme i køen for kritik, end en spiller som Gomes, når man tænker på at de trods alt har indgående kendskab til klubben og dennes spillestil (bevares, den er ikke eksisterende pt)?

Jeg mener ikke at Gomes er faldet mere igennem end nogle af de to, på trods af at de burde have bedre forudsætninger end ham.
Rey Abi!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Michman »

!Option skrev:Gomes har ikke præsteret på et niveau der berettiger hans prisskilt fra i sommers. Men jeg mener ikke, at det er hans skyld, da han som andre også nævner bare er blevet kastet ind på et hold som på ingen måde er velfungerende... Det er ualmindeligt svære arbejdsbetingelser for en ung spiller. Derfor mener jeg absolut også at det langt over grænsen at nogle fans på stadion pifter og buher af ham :mad:

Jeg tror stadig på, at vi kan få en stor gevinst ud af Gomes, omend han ikke er den "typiske" Barca spiller.

Burde spillere som Rafinha og Denis Suarez ikke stå længere fremme i køen for kritik, end en spiller som Gomes, når man tænker på at de trods alt har indgående kendskab til klubben og dennes spillestil (bevares, den er ikke eksisterende pt)?

Jeg mener ikke at Gomes er faldet mere igennem end nogle af de to, på trods af at de burde have bedre forudsætninger end ham.

Mener bestemt ikke at Rafinha og Denis Suarez skal stå længere fremme i forhold til kritik. De har begge to lavet vigtige mål for holdet i den her sæson. Det har Gomes ikke.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Tello »

Michman skrev:
!Option skrev:Gomes har ikke præsteret på et niveau der berettiger hans prisskilt fra i sommers. Men jeg mener ikke, at det er hans skyld, da han som andre også nævner bare er blevet kastet ind på et hold som på ingen måde er velfungerende... Det er ualmindeligt svære arbejdsbetingelser for en ung spiller. Derfor mener jeg absolut også at det langt over grænsen at nogle fans på stadion pifter og buher af ham :mad:

Jeg tror stadig på, at vi kan få en stor gevinst ud af Gomes, omend han ikke er den "typiske" Barca spiller.

Burde spillere som Rafinha og Denis Suarez ikke stå længere fremme i køen for kritik, end en spiller som Gomes, når man tænker på at de trods alt har indgående kendskab til klubben og dennes spillestil (bevares, den er ikke eksisterende pt)?

Jeg mener ikke at Gomes er faldet mere igennem end nogle af de to, på trods af at de burde have bedre forudsætninger end ham.

Mener bestemt ikke at Rafinha og Denis Suarez skal stå længere fremme i forhold til kritik. De har begge to lavet vigtige mål for holdet i den her sæson. Det har Gomes ikke.
Rafinha og Denis har begge Barca DNA, det har Gomes ikke. Rafinha har spillet cirka 80 kampe for Barca B og cirka 40 for A holdet. Gomes, derimod, har spillet cirka 60 kampe for Valencia, så Rafinha burde reelt set stå meget længere fremme, da han har +100 kampe for Blaugrana og han har haft hele turen gennem systemet. Denis har så været i Celta / City, og har derfor ikke haft så mange kampe for B holdet som Rafinha har, but still. I øvrigt, så prøv lige at tjek videoen forneden. Det er lidt fanboy-ish, at smide Youtube compilations op som argument, I know, men tjek lige Gomes i hans es. Han kunne være så vild hvis vi bevist spillede direkte og havde et ordentligt system..


Brugeravatar
!Option
Indlæg: 936
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af !Option »

Michman skrev:
!Option skrev:Gomes har ikke præsteret på et niveau der berettiger hans prisskilt fra i sommers. Men jeg mener ikke, at det er hans skyld, da han som andre også nævner bare er blevet kastet ind på et hold som på ingen måde er velfungerende... Det er ualmindeligt svære arbejdsbetingelser for en ung spiller. Derfor mener jeg absolut også at det langt over grænsen at nogle fans på stadion pifter og buher af ham :mad:

Jeg tror stadig på, at vi kan få en stor gevinst ud af Gomes, omend han ikke er den "typiske" Barca spiller.

Burde spillere som Rafinha og Denis Suarez ikke stå længere fremme i køen for kritik, end en spiller som Gomes, når man tænker på at de trods alt har indgående kendskab til klubben og dennes spillestil (bevares, den er ikke eksisterende pt)?

Jeg mener ikke at Gomes er faldet mere igennem end nogle af de to, på trods af at de burde have bedre forudsætninger end ham.

Mener bestemt ikke at Rafinha og Denis Suarez skal stå længere fremme i forhold til kritik. De har begge to lavet vigtige mål for holdet i den her sæson. Det har Gomes ikke.
De har lavet vigtige mål ja, men det er vel heller ikke deres eller for den sags skylds Gomes primære opgave. Jeg har aldrig opfattet Gomes som den store målscorer og mener heller ikke det er et så relevant parameter for en Barca midtbanespiller. Iniesta eller Xavi for den sags skyld har heller aldrig rigtig høvlet mål ind jo ;-)
Rey Abi!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Michman »

!Option skrev:
Michman skrev:
!Option skrev:Gomes har ikke præsteret på et niveau der berettiger hans prisskilt fra i sommers. Men jeg mener ikke, at det er hans skyld, da han som andre også nævner bare er blevet kastet ind på et hold som på ingen måde er velfungerende... Det er ualmindeligt svære arbejdsbetingelser for en ung spiller. Derfor mener jeg absolut også at det langt over grænsen at nogle fans på stadion pifter og buher af ham :mad:

Jeg tror stadig på, at vi kan få en stor gevinst ud af Gomes, omend han ikke er den "typiske" Barca spiller.

Burde spillere som Rafinha og Denis Suarez ikke stå længere fremme i køen for kritik, end en spiller som Gomes, når man tænker på at de trods alt har indgående kendskab til klubben og dennes spillestil (bevares, den er ikke eksisterende pt)?

Jeg mener ikke at Gomes er faldet mere igennem end nogle af de to, på trods af at de burde have bedre forudsætninger end ham.

Mener bestemt ikke at Rafinha og Denis Suarez skal stå længere fremme i forhold til kritik. De har begge to lavet vigtige mål for holdet i den her sæson. Det har Gomes ikke.
De har lavet vigtige mål ja, men det er vel heller ikke deres eller for den sags skylds Gomes primære opgave. Jeg har aldrig opfattet Gomes som den store målscorer og mener heller ikke det er et så relevant parameter for en Barca midtbanespiller. Iniesta eller Xavi for den sags skyld har heller aldrig rigtig høvlet mål ind jo ;-)
Nej men Gomes har ikke bidraget med noget i min optik. Overhovedet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af A$AP »

Jeg kan ikke se hvorfor Denis og Rafinha stå længere fremme i køen, i forhold til kritik end Gomes? Hverken Denis eller Rafinha har fået nogen form for konsistent spilletid. Ingen chance for at finde hverken rytme, og følelse for hvad deres rolle på Luis Enriques hold er. Ikke at sige at Gomes har. Selv Busquets har lignet en der debuterede i August i denne sæson. Dertil kommer den totalt forfejlede taktik, den overflødige midtbane og det kæmpestore mellemrum mellem kæderne. Iniesta er næsten blevet en regulær boldflytter. Underudnyttet, mere blottet for modstanderens press og mister bolden mere, det samme med Bussi. Det er blevet så nemt at lukke ned for midtbanen, for vores modstandere. Nyttesløse bagud- og side afleveringer.


Der er kæmpe potentiale i Denis og Gomes, og de har allerede vist meget af hvad de kan tidligere, og jeg tror stadig utvivlsomt på dem. De har jo ikke haft en reel chance til at finde fodfæste på holdet, ikke under de her forhold. Det er bare tid til, at der kommer nogle nye folk ind, som kan finde en løsning på holdets problemer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af emo »

Det er jo klart, man kan aldrig klandre en spiller for en nedtur klubben har gang i, og som startede længe før denne spiller kom til.

Spilleren leverer ikke på det basale, og er ikke med til at løfte holdet pt., men holdets nedtur kan aldrig skyldes ham.
Allez...

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Drake »

Jeg må sige at jeg ikke er fan at Gomes, da han ikke passer ind og ikke har vist særlig lovende takter.

Men det er selvfølgelig også svært for ham, når man kommer til en klub hvor ens spillestil ikke passer ind, og holdet spiller uden midtbane.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Blaugrana92 »

Michman skrev:Billede
Langsom, doven, sløv, alt for store bevægelser, uskarpe berøringer, dårlig til at vende, langsom, doven, uskarp på den sidste tredjedel, dårlige (dvs. ingen) tilbageløb, langsom, doven. Jeg kan simpelthen ikke få øje på én eneste ting, som André Gomes har gjort godt i den her sæson. Fik jeg sagt at han var langsom og doven?

Det eneste jeg for alvor kan klandre ham selv for, er at han virker doven og at han ikke tager tilbageløbene. Han luntede rundt mod Depor, og i flere situationer lignede han en mand, der simpelthen ikke gad strække sig efter bolden, selvom den var indenfor rækkevidde. Dét kan jeg klandre ham for, og det er simpelthen bare uacceptabelt. Når tingene ikke fungerer, er det mindste man kan gøre altså at løbe nogle ekstra meter og gå lidt mere til den i duellerne. Ellers er man slet intet værd, meget lig hvad Gomes har været de sidste par måneder.

At vi har købt en spiller for 45 millioner euro, der reelt set ikke er god til én eneste ting og ikke har vist noget nævneværdigt hidtil i karrieren, overgår simpelthen min forstand. Og det bliver ikke bedre, når Lucho så insisterer hårdnakket på at bruge ham.

Jeg synes vi skal forsøge at sende ham videre allerede til sommer, for at begrænse hvor mange penge vi taber på ham. Jeg kan simpelthen ikke se noget lys i ham. Overhovedet. Se om der ikke kommer et bud fra Kina eller PSG eller noget i den dur. Bare væk med ham, før vi taber 35 millioner euro på ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster