Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:Ifølge Sport er Sergio "Kun" Agüero på toppen af Pep Guardiola's ønskeliste til næste sæson, foran bl.a. Karim Benzema.
Synes vi skulle gå efter Benzema + en venstrekant. Nu har vi set flere gange, at Iniesta har skullet spille på den kant, og vi får ikke rigtig det maksimale ud af ham på den position. Benzema kan vel stort set afløse Henry.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Agüero kan lige såvel afløse Henry. Desuden har han bevist endnu mere end Benzema har..

Desuden spiller Iniesta fantastisk på kanten.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Henry -> Man City..

@ haustein, skriv det i spiller trådene, i stedet for her. Det er ikke noget transfer rygte.
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

haustein skrev:Har læst rundt omkring at Fabregas vil tilbage og spille for Barca på et tidspunkt. Som jeg ser som en rigtig god idé :lol: Men spørgsmålet er så bare, hvor delen skal han spille? Vi har både Xavi og Iniesta på midtbanen og Touré og Keita som defensiv midtbane. Men Iniesat kan selvfølgelig godt spille på kanten. Men sys han er mere en central-midtbane kreatør. Så hvor skal vi pladsere Fabregas? Han er jo en kanon midtbane spiller som Xavi og Iniesta. Man kunne selvfølgelig sætte Xavi ned som defensiv midtbane. Men problemet med de 3 på midtbanen samtidig er at de ikke er specielt høje og fysisk stærke som Touré og Keita. Men vil rigtig gerne se Fabregas i Barcelona fra næste sæson :lol:
Iniesta spiller en fantatisk kant - Jo Fabregas er en klasse spiller , men ved ikke hvor han skulle være ? kan ikke umidbart finde plads til ham. Hvis han kommer skal der ihvetfald mindst sælges en midtbane, Eidur, Toure eller Keita(som nok ikke bliver ham da han lige er kommet) et køb af Fabregas ville osse betyde meget mindre spilletid til Busquet (er i tvivl om det er stavet rigtig) men jeg syntes da ihvertfald han har gjort en glimrende figur. Så det jeg tror jeg prøver og sige er at jeg syntes ikke vi skal ´hente ham tilbage. :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Ivan Rakitic (Schalke 04) --> Barca ifølge et Italiensk site. Lyder dog yderst usandsynligt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Mah, det synes jeg ikke. Det er jo heller ikke et rygte hvis Morten Duncan Rasmussen siger han gerne vil til Barca.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Indlæg af emo »

@zqa

Kunne være rart hvis du kom med kilde på disse "rygter" da mange sider er utroværdige og mange rygter sættes igang af ligegyldige personer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Plejer jeg som regel også at gøre. Jeg har dog lige glemt det de sidste par gange..

Æmm, Rakitic rygtet stammer fra en Italiensk side; Tuttomercatoweb.. Jeg kender den ikke, og aner intet til dens ry eller troværdighed..

Henry til City har stået i flere engelske og spanske medier.
#jesuisSheep

Rocco

Indlæg af Rocco »

Jeg tror Henry's næste destination bliver U.S.A.

Rocco

Indlæg af Rocco »

haustein skrev:
Rocco skrev:Jeg tror Henry's næste destination bliver U.S.A.
Tror Henry vil tilbage til London og spille hvis han skulle skifte. Hans datter betyder alt for meget for ham. Så tror ikke han vil til USA. Det er for langt væk, hvis han skal være sammen med hende. Han har selv sagt at han vil til London og bo igen når han ikke er i Barcelona mere.
Hehe, ja men har også sagt at han vil slutte sin karierre i U.S.A. Han har mange venner derovre, og har altid snakket godt om New York.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Ifølge Frenchleague.com, kigger Txiki stadig på Benzema.. Der blevet afgivet et bud i sommers, som Benzema sagde nej til. Der kommer nok et igen til næste sommer. Benzema er igang med spansk kurser, og har sagt at han gerne vil til den spanske liga.

Benzema --> Barca.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Ifølge Frenchleague.com, kigger Txiki stadig på Benzema.. Der blevet afgivet et bud i sommers, som Benzema sagde nej til. Der kommer nok et igen til næste sommer. Benzema er igang med spansk kurser, og har sagt at han gerne vil til den spanske liga.

Benzema --> Barca.
Jeg tror at han mener at han gerne vil til Real Madrid, hvilket også er helt fint med mig. Aguero er sagen :P

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

De har ikke råd til at købe ham, når de giver 1 milliard for C. Ronaldo.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Juventus har fremstillet en fem-årig kontrakt for Yaya Touré. Yaya vil dog se hans situation i Barcelona an, før han giver svar. Hvis ja, vil Juventus gå igang med forhandlinger med Barcelona.. - Tuttosport.
#jesuisSheep

petssa

Indlæg af petssa »

zqa skrev:Juventus har fremstillet en fem-årig kontrakt for Yaya Touré. Yaya vil dog se hans situation i Barcelona an, før han giver svar. Hvis ja, vil Juventus gå igang med forhandlinger med Barcelona.. - Tuttosport.
Håber ikke yaya smutter... :/

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 93 gæster