Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Brombi skrev:
Tello skrev:Fra Tv3 Sport;
Kontrakttilbuddet på Neymars bord indeholder angiveligt en årlig lønpakke på 40 millioner euro plus næsten 10 millioner euro i bonus. 50 millioner euro svarer til cirka 371 millioner danske kroner.
Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
wtf det er jo latterligt?! 7 mil om ugen?!
Billede

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Det er ikke andet end Neymars grådige lejr der starter rygter så Ney kan få en højere løn... Han forlænger kort efter vi rammer den første juli.
Eller også er det bare tom spekulation i medierne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Det er ikke andet end Neymars grådige lejr der starter rygter så Ney kan få en højere løn... Han forlænger kort efter vi rammer den første juli.
Eller også er det bare tom spekulation i medierne.
Jeg tror at medierne bliver "taget gidsel" af agenter mm oftere end man tror. Har en ide om at de virkelig bliver kørt rundt i manegen af folk som har en interesse i at visse spillere bliver omtalt af forskellige grunde. Men ja medierne kan også sagtens selv finde på et eller andet vrøvl for at sælge lidt ekstra aviser...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Man skal jo aldrig sige aldrig, men hvis bærende figurer i truppen går ud og siger "jeg tror han bliver", så ved de nok noget, vi ikke gør. De går trods alt op og ned af ham til hverdag, så der bliver nok snakket om noget så centralt om hvorvidt han forlænger eller ej. Men altså, om han bliver eller vi får 1.5 milliard. Jeg vil faktisk være udemærket tilfreds ved begge scenarier.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Jesni skrev:Man skal jo aldrig sige aldrig, men hvis bærende figurer i truppen går ud og siger "jeg tror han bliver", så ved de nok noget, vi ikke gør. De går trods alt op og ned af ham til hverdag, så der bliver nok snakket om noget så centralt om hvorvidt han forlænger eller ej. Men altså, om han bliver eller vi får 1.5 milliard. Jeg vil faktisk være udemærket tilfreds ved begge scenarier.
Omend jeg virkelig gerne ser, at han bliver, så er jeg helt enig. Man kan virkelig gøre meget med 1.5 milliard.

Forlænger man med ham, så vil de fleste nok blive rigtig glade inklusiv mig selv. Dani Alves kan dog bruges lidt som skræmmeeksempel her. Kan dog godt frygte, at det -med hans klovn af en far- kan blive den samme saga hver evig eneste sommer indtil han skifter eller stiller støvlerne. Har virkelig sat pris på Dani's tilføjelse til spillet og det han har givet. Men omvendt har det de seneste transfer vinduer, heller ikke skabt andet end panderynker over om han nu smuttede eller ej. Det samme kan man sagtens forestille sig vil ske med Neymar, når de begynder det show allerede nu.

Bliver det sådan, så er det sgu lige før, at jeg hellere vil takke ja til 1.5 milliard.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Nyhuus skrev:
Jesni skrev:Man skal jo aldrig sige aldrig, men hvis bærende figurer i truppen går ud og siger "jeg tror han bliver", så ved de nok noget, vi ikke gør. De går trods alt op og ned af ham til hverdag, så der bliver nok snakket om noget så centralt om hvorvidt han forlænger eller ej. Men altså, om han bliver eller vi får 1.5 milliard. Jeg vil faktisk være udemærket tilfreds ved begge scenarier.
Omend jeg virkelig gerne ser, at han bliver, så er jeg helt enig. Man kan virkelig gøre meget med 1.5 milliard.

Forlænger man med ham, så vil de fleste nok blive rigtig glade inklusiv mig selv. Dani Alves kan dog bruges lidt som skræmmeeksempel her. Kan dog godt frygte, at det -med hans klovn af en far- kan blive den samme saga hver evig eneste sommer indtil han skifter eller stiller støvlerne. Har virkelig sat pris på Dani's tilføjelse til spillet og det han har givet. Men omvendt har det de seneste transfer vinduer, heller ikke skabt andet end panderynker over om han nu smuttede eller ej. Det samme kan man sagtens forestille sig vil ske med Neymar, når de begynder det show allerede nu.

Bliver det sådan, så er det sgu lige før, at jeg hellere vil takke ja til 1.5 milliard.
Neymar er ikke i nærheden af 1.5 mia værd, og slet ikke 7 mil om ugen.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Brombi skrev: Neymar er ikke i nærheden af 1.5 mia værd, og slet ikke 7 mil om ugen.
Well.. Det kommer vel an på, om den spiller er forskellen på en CL-titel eller ingen.
Hvis Neymar kan være det hos PSG, så tror jeg nok de vil mene at han er det værd.

Men det er nogle helt overdrevede beløb.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Nyhuus skrev:
Brombi skrev: Neymar er ikke i nærheden af 1.5 mia værd, og slet ikke 7 mil om ugen.
Well.. Det kommer vel an på, om den spiller er forskellen på en CL-titel eller ingen.
Hvis Neymar kan være det hos PSG, så tror jeg nok de vil mene at han er det værd.

Men det er nogle helt overdrevede beløb.

Tror ikke han kan være det for PSG. Hans formdyk var måske en af årsagerne til vi ikke kom i finalen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

fuck, han forlænger.....

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ja selvfølgelig gør han det. Og hvis man ikke kan se det positive i det så er der sgu noget galt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Sommerens nyhed... han er så vigtig for os.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dejligt med Ney's forlængelse.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »



<3

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Fantastiske nyheder! :))) Sommerens vigtiste "signing" imo
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Helt klart!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster