Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Han skifter ikke til PSG, i hvert fald ikke snart. Det kan ikke passe. Hvad kan PSG tilbyde, som Barca ikke kan?
Status som den absolutte stjerne. Han er vel reelt set nummer tre i Barcelona. Og når aldrig Messi. Derudover penge, penge, penge og penge. Ikke at jeg tror han smutter fra Barcelona, men PSG kan da så sandeligt tilbyde noget. Derudover må man så også sige, at Neymar har spillet noget af sit bedste fodbold, da Messi var skadet. Det kan være lidt tankevækkende.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jesni skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Han skifter ikke til PSG, i hvert fald ikke snart. Det kan ikke passe. Hvad kan PSG tilbyde, som Barca ikke kan?
Status som den absolutte stjerne. Han er vel reelt set nummer tre i Barcelona. Og når aldrig Messi. Derudover penge, penge, penge og penge. Ikke at jeg tror han smutter fra Barcelona, men PSG kan da så sandeligt tilbyde noget. Derudover må man så også sige, at Neymar har spillet noget af sit bedste fodbold, da Messi var skadet. Det kan være lidt tankevækkende.
Underlig del at citere for sig selv.

Messi vil være bedre selvom Neymar skifter til en anden klub nu. Neymar har chancen for at være Barcelonas angrebsstjerne om to års tid, vil jeg tro.
qepd

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Jesni skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Han skifter ikke til PSG, i hvert fald ikke snart. Det kan ikke passe. Hvad kan PSG tilbyde, som Barca ikke kan?
Status som den absolutte stjerne. Han er vel reelt set nummer tre i Barcelona. Og når aldrig Messi. Derudover penge, penge, penge og penge. Ikke at jeg tror han smutter fra Barcelona, men PSG kan da så sandeligt tilbyde noget. Derudover må man så også sige, at Neymar har spillet noget af sit bedste fodbold, da Messi var skadet. Det kan være lidt tankevækkende.
Underlig del at citere for sig selv.

Messi vil være bedre selvom Neymar skifter til en anden klub nu. Neymar har chancen for at være Barcelonas angrebsstjerne om to års tid, vil jeg tro.

Jeg siger da ikke på noget tidspunkt at Neymar er bedre end Messi. Og citerede bare dit spørgsmål og svarede. Det er ikke så underligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Nægter at tro på at han bliver solgt. Men hvis han gør så bliver det ikke "til en slik". Så bliver det til hans frikøbs...
Ikke med et år tilbage af kontrakten ? For så kan de risikere at han smutter HELT gratis.
Skulle selvfølgelig have skrevet at han forlænger nu. Derfor bliver han ikke solgt og hvis han endelig gør så er det pga frikøbs...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jesni skrev:Jeg siger da ikke på noget tidspunkt at Neymar er bedre end Messi. Og citerede bare dit spørgsmål og svarede. Det er ikke så underligt.
Nej, det behøver du skam heller ikke, for at jeg kan bruge det som et argument for, at Neymar ikke vil være så interesseret i at skifte til PSG! :smile: Jeg tror, at han ikke bare vil være den bedste på sit hold, hans mål er at blive den bedste i verden.

At citere et retorisk spørgsmål og nærmest ignorere refleksionen er lidt underligt, hvis du spørger mig. Men alt forladt.
qepd

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Paris er ganske vist et federe sted at bo, vil jeg mene.
Say whaaaaaaaaaaat??!!!
#jesuisSheep

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

zqa skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Paris er ganske vist et federe sted at bo, vil jeg mene.
Say whaaaaaaaaaaat??!!!
Jeg ville foretrække at tage på ferie i Barcelona frem for Paris, men jeg ville hellere bo i Paris, hvis vi taler flere år.
qepd

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

http://en.as.com/en/2016/06/13/football ... 37478.html

Jeg tror han hygger sig. Han er i hvert fald ikke sammen med Bieber mere, som han var da han først ankom til USA efter sæsonens afslutning.


Hende ude til venstre..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

A$AP skrev:http://en.as.com/en/2016/06/13/football ... 37478.html

Jeg tror han hygger sig. Han er i hvert fald ikke sammen med Bieber mere, som han var da han først ankom til USA efter sæsonens afslutning.


Hende ude til venstre..
Hvis PSG byder €100 mil burde vi sælge uden at tøve. Han topper sikkert om et par år, hvis ikke allerede nu...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Nej.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Han kommer i hvert fald ikke til at dominere ligesom Messi og CR(lige så længe), hvis han fortsætter sådan der. Han elsker for meget fest og farver.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Ja ja, for spillere som hygger sig i deres ferie kan ikke præstere.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Jeg mindes, at vi har haft den her diskussion for præcis et år siden :glad:

Dengang var Brasilien også røget ud af Copa America, hvor Neymar festede andetsteds efter at have ladet holdet i stikken.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Han må gerne feste så meget han har lyst til bare han skaffer resultater på banen.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man søger kan man sikkert også finde videoer af en stiv Messi... Han er en knægt og skal have lov til at hygge sig. Problemet er hvis han ikke stopper og lader det påvirke spillet på banen. Hvis det ikke sker så er jeg hamrende ligeglad.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 108 gæster