Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Hernanes er igen i Barca's søgelys. Efter hans deltagelse i OL skulle hans pris ligge på omkring 25€mil, Sport.es

Desuden skulle Barca ikke være interesseret i at købe Capel alligevel, Elmundo.

Arshavin skulle have kontaktet Barca for at høre om de stadig var interesseret, hvilket de ikke var hvis prisen er over 20€ mil, Elmundo.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Ifølge La Nación kigger Barca på Boca Juniors angriber Ricardo Noir. Aner ikke hvem han er.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Jeg har gang i en monolog lige pt..

Anyways.. Hypen omkring Capel skulle være startet af hans agent, for at få Sevilla til at tilbyde hans klient en ny kontrakt med højere løn.. Og ifølge Sport skulle Capel ikke passe på den profil som Pep søger..

Sport skriver endvidere at Hernanes var meget tæt på at skifte tidligere på måneden, og igen skulle være tæt på. Omkring 14€ mil skulle være prisen.
#jesuisSheep

Remmen

Indlæg af Remmen »

zqa skrev:Jeg har gang i en monolog lige pt..

Anyways.. Hypen omkring Capel skulle være startet af hans agent, for at få Sevilla til at tilbyde hans klient en ny kontrakt med højere løn.. Og ifølge Sport skulle Capel ikke passe på den profil som Pep søger..

Sport skriver endvidere at Hernanes var meget tæt på at skifte tidligere på måneden, og igen skulle være tæt på. Omkring 14€ mil skulle være prisen.
hehe :P Nå, men Hernanes spiller god til OL (hvertfald det jeg så) Men mener ikke vi har så meget brung for ham, men ved ski ik..

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Indlæg af klogfyr »

Jeg ved heller ikke, hvor vild Capel er for at komme til Barca. Han skulle være rimelig pissed over, at han fik at vide, at han aldrig ville blive til noget, da han spillede i vores ungdomsrækker. Han er vist gået hen og blevet en rimelig stor madrid fan og Ramos fan, det er i hvert fald hvad jeg har læst mig til forskellige steder, men det kan jo ændres, når der kommer penge på bordet.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

zqa skrev:Snak pænt.
Capel spillede en god sæson, jo, endda hans debut sæson. Det er lidt det samme som at sige at Bojan ikke spillede en god sæson, fordi han ikke holdt niveau i alle kampene.
Og prøv lige at hør her, det er ikke mig der er ved at købe dem, det er Txiki, lad det gå ud over ham og ikke mig. Desuden er det kun rygter.
Jeg syntes nu jeg snakker meget pænt....
Du har da ret han spillede da en god sæson. Har du set mig sige andet? God er bare ikke godt nok til os, desuden ændre det jo ikke på at han stadig kun er 20 år og stadig ikke har noget hår på brystet...
Hvad ang. Bojan ville jeg heller ikke ønske at vi købte ham hvis han spillede i en anden klub.
Og hvor er det i mit indlæg er det du åbenbart føler at jeg "lader noget gå ud over dig".
jeg kommentere på de rygter du kaster frem, det er vel det der er meningen, eller er det her en tråd hvor vi KUN må komme med rygter men ikke diskutere dem????
Har du en holdning, eller kommer du blot med andres rygter?
Syntes du at Capel eller nogle af de andre drenge du snakker om ville være gode køb, hvorfor? eller hvorfor ikke?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Jeg kommer kun med rygter. Gider ikke diskutere dem, ikke i denne her tråd.
#jesuisSheep

Remmen

Indlæg af Remmen »

zqa skrev:Jeg kommer kun med rygter. Gider ikke diskutere dem, ikke i denne her tråd.
Jønde lader det ikke gå nu over dig, han siger bare sin mening og da du modsiger den flere gange, så kan du ikke forvente at der ikke bliver lidt diskusion, det er trods alt en forum..
Senest rettet af Remmen tors aug 21, 2008 10:40 pm, rettet i alt 1 gang.

dinero

Indlæg af dinero »

Tilbage til topic. Angående Capel, han har en "billig" frikøbsklausul, men så kan jeg bare generelt ikke li' ham. Og slet ikke håret,...

men der er ikke så meget at sige, hvis man kigger på vores bagerste kæde.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Jeg har ikke haft mulighed for at følge specielt meget med i forsæsonnen, men af de navne, der diskuteres her virker det som om Silva og Arshavin ikke er emner længere. De to var nok kandidater til startopstillingen og havde foretrukket én af dem. Det virker dog som om Hleb var et køb, der kan gøre det godt på fløjen. Jeg ved ikke om nogen af de unge promoveres til a holdet, men Capel kunne være en fin indskiftningsspiller, der kunne stresse trætte modstandere med sin hurtighed og driblinger. Jeg er ikke meget for Palacio som Barca har fulgt i en del år nu. Er bange for at han flopper fælt.

Remmen

Indlæg af Remmen »

Elbarca skrev:Jeg er ikke meget for Palacio som Barca har fulgt i en del år nu. Er bange for at han flopper fælt.
Ja, kan være, men det samme kan man jo også være bange for med Arshavin.. det er svært at sige..

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Remmen - Jeg tænker på det velkendte fænomen med sydamerikanske spilleres tilvænnings tid til den hurtigere form for spil vi har i europa. Mange skal bruge 1-2 sæsonner, hvis de overhovedet slår til. Jeg har set klip med Palacio og mener ikke han er noget fund i forhold til Silva eller Arschavin. Han har kun få landskampe for argentina. Men ja Arshavin kunne også floppe, selvom jeg ikke tror det ville blive tilfældet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Yep.. rimelig usandsynligt..

Barca skulle angiveligt ham spurgt Benfica omkring Angel De Maria også..
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Aner det ikke. Det er bare et rygte.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Salomon Kalou (Chelsea) ---> Barca.. Skulle ifølge aviserne kun koste 60mil danske kroner.. Han kan spille de fleste pladser i offensiven, heriblandt venstre wing.. Pep skulle angiveligt være interesseret i ham pga. prisen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster