Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af PuyolErGud »

Og hvorfor skulle Barca ville sælge, nu hvor de lige har solgt Pedro og ikke må købe en erstatning? At folk tror på sådan noget.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Engelske medier, PL fans..

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tolquhon »

Det kommer fra The Sun, så jeg er helt rolig. At Man U er interesserede, kan man jo ikke fortænke dem i - det betyder ikke, at de får fat i ham.

De snakkede faktisk om det i går formiddags på Sky Sports:
phpBB [video]
- snaken om Neymar starter ca. halvvejs inde.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Briter og fodbold ... de er så fucking delusional. Hvad snakker Patrick Barclay lige om, når han siger at hvis United havde købt Pedro, så havde han tænkt: "What are they doing buying Barcelona cast-offs?" Manden tror tydeligvis at 1) Pedro var en ubetydelig reserve-spiller 2) vi rent faktisk var interesserede i at skille os af med Pedro. Begge dele er selvfølgelig ret langt fra realiteten. Mon ikke Hr. Barclay sad et par timer efter og kløede sig i hovedet, over hvordan ham reserve fra Barcelona lige lagde ud med et mål og en assist i "verdens bedste liga".

United får selvfølgelig ikke Neymar. For det første ville de være tvunget til at betale hans frikøbsklausul, som jeg mener er på næsten halvanden milliard kroner. For det andet ville de skulle overbevise Neymar om at forlade den klub som Messi spiller i, for i stedet at slutte sig til en klub med en træner, som han sikkert ville kunne snakke lidt om med sin tidligere holdkammerat, Víctor Valdés. Good luck with that, Ed.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Jeg tror Neymar nyder sin tilværelse så meget i klubben, at intet kan få ham til at overveje at skifte på nuværende tidspunkt.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8388
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 640 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Man U er som altid latterligt naive.. Tror de virkelig selv vi vil sælge, og tror de virkelig selv Neymar vil til fucking Man U?

Næppe..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, hvis det ikke lige var fordi han allerede spillede i Barcelona, sammen med Lionel Messi, så tror jeg da godt at Neymar kunne lokkes til United. Det er jo altså ikke nogen helt ligegyldig klub. Men så længe vi har Leo i klubben, og vi er gode nok til at kæmpe med om samtlige titler, så kan jeg slet ikke se Neymar forlade os. Jeg tror virkelig at det at han er på hold med Messi, betyder rigtig, rigtig meget for Neymar. Det er jo tydeligt at han ser rigtig meget op til Messi, og at han også lærer en del af Messi. Hvis man lige tænker tilbage på Neymars første kampe for os, og så sammenligner dem med de seneste, så har han virkelig flyttet sig meget. Han er virkelig blevet mere moden, mere konsekvent og mere effektiv i sin spillestil.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Carol, mom of Neymar's son Davi Lucca, moved to Barcelona last week with the kid to live there. They live in another house owned by Neymar.
Nu har jeg lige set nogle billeder af den nydelige Carol, og jeg synes stadigvæk ikke at sønnen ligner nogle af dem. Når, men godt for ham.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Billede

Kay, måske lidt alligevel.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Bløddyret »

Blaugrana92 skrev: United får selvfølgelig ikke Neymar. For det første ville de være tvunget til at betale hans frikøbsklausul, som jeg mener er på næsten halvanden milliard kroner. For det andet ville de skulle overbevise Neymar om at forlade den klub som Messi spiller i, for i stedet at slutte sig til en klub med en træner, som han sikkert ville kunne snakke lidt om med sin tidligere holdkammerat, Víctor Valdés. Good luck with that, Ed.
Brasilianske Globo rapporterede tidligere idag, at United havde budt 190M euro for Neymar, altså hans frikøbsklausul. Men i og med at alle pengene ikke var "up front" var Barca i sin gode ret at afvise tilbudet. Det blev også nævnt at United sandsynligvis forsøger igen til næste sæson, med endnu flere penge "up front".
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Madbassen »

Bløddyret skrev:
Blaugrana92 skrev: United får selvfølgelig ikke Neymar. For det første ville de være tvunget til at betale hans frikøbsklausul, som jeg mener er på næsten halvanden milliard kroner. For det andet ville de skulle overbevise Neymar om at forlade den klub som Messi spiller i, for i stedet at slutte sig til en klub med en træner, som han sikkert ville kunne snakke lidt om med sin tidligere holdkammerat, Víctor Valdés. Good luck with that, Ed.
Brasilianske Globo rapporterede tidligere idag, at United havde budt 190M euro for Neymar, altså hans frikøbsklausul. Men i og med at alle pengene ikke var "up front" var Barca i sin gode ret at afvise tilbudet. Det blev også nævnt at United sandsynligvis forsøger igen til næste sæson, med endnu flere penge "up front".
Er der ikke noget med, at frikøbsklausulen kun gælder spanske klubber? Jeg mener at da United købte Ander Herrera og Bayern Javi Martinez så var de nødt til at betale spilleren pengene + ekstra penge som gik til SKAT så spilleren selv kunne købe sig fri.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jo der skal betales skat. Og derfor ender prisen med at være på over 250 mio. Det tror jeg ikke de vil betale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Så vidt jeg husker endte hverken United eller Bayern med at betale skat.

Det er dog ligegyldigt, for det er højst sandsynligt bare et rygte opfundet af en britisk sportsjournalist.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det må være fordi de har fået spilleren til at betale beløbet. Mener at det er sådan at hvis spilleren betaler så skal der ikke betales skat... Men er ikke sikker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Det må være fordi de har fået spilleren til at betale beløbet. Mener at det er sådan at hvis spilleren betaler så skal der ikke betales skat... Men er ikke sikker.
Jeg tror, at det er omvendt. Hvis spilleren bare køber sig selv fri, så skal der betales indkomstskat af det beløb, han modtager fra den købende klub, som han bruger til at købe sig fri. Men United og Bayern lavede vist en eller anden konstruktion, hvor spilleren godt nok købte sig fri, men hvor United og Bayern betalte på vegne af ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 80 gæster