Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Det er altid svært at diagnosticere mennesker, selv for folk, der har faglighed bag sig. Bare kig på Breivik-sagen, hvor der var uenighed. CR er muligvis selvoptaget og forfængelig, og han har visse tendenser til at være narcissistisk, men om han er det, er noget helt andet. Der skal en meget grundigere udredning til, før man kan diagnosticere ham narcissist, det er ikke hvem som helst, der kan gøre dette, der skal en psykolog/psykiater til at gøre dette.

MoneyGang
Indlæg: 17
Tilmeldt: tirs jul 09, 2013 11:47 am
Har takket: 6 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MoneyGang »

Nogle der kan trylle nogle stats frem med Cristiano fra kampen idag mod Atletico Madrid? Der var godt nok ikke meget der lykkedes for ham idag. :grin: :grin:

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Alcantara »

MoneyGang skrev:Nogle der kan trylle nogle stats frem med Cristiano fra kampen idag mod Atletico Madrid? Der var godt nok ikke meget der lykkedes for ham idag. :grin: :grin:
Ifølge Squawka:

Cristiano Ronaldo's game by numbers vs. Atletico:
0 goals
0 shots on target
0 take-ons completed
0 chances created
0 crosses completed.

MoneyGang
Indlæg: 17
Tilmeldt: tirs jul 09, 2013 11:47 am
Har takket: 6 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MoneyGang »

Alcantara skrev:
MoneyGang skrev:Nogle der kan trylle nogle stats frem med Cristiano fra kampen idag mod Atletico Madrid? Der var godt nok ikke meget der lykkedes for ham idag. :grin: :grin:
Ifølge Squawka:

Cristiano Ronaldo's game by numbers vs. Atletico:
0 goals
0 shots on target
0 take-ons completed
0 chances created
0 crosses completed.
Tak. Kan du finde afleveringsprocenten, hvor langt han løb mm.? Skulle ikke undre mig hvis under 50% af hans afleveringer ramte en hvid spiller.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

MoneyGang skrev:
Alcantara skrev:
MoneyGang skrev:Nogle der kan trylle nogle stats frem med Cristiano fra kampen idag mod Atletico Madrid? Der var godt nok ikke meget der lykkedes for ham idag. :grin: :grin:
Ifølge Squawka:

Cristiano Ronaldo's game by numbers vs. Atletico:
0 goals
0 shots on target
0 take-ons completed
0 chances created
0 crosses completed.
Tak. Kan du finde afleveringsprocenten, hvor langt han løb mm.? Skulle ikke undre mig hvis under 50% af hans afleveringer ramte en hvid spiller.
71%

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Det er alligevel ret sigende for kulturen herinde, at jeg er blevet 'the bad guy', fordi jeg sætter spørgsmålstegn til jeres diagnosticering af Ronaldo. En diagnosticering kun psykiatrien kan.

Og jeg kan forresten kun være enig i, at han ligner en ret selvoptaget idiot. Desværre - og det er nok hele roden til problemet - en dygtig en af slagsen.
Jeg kan kun tale på egne vegne, men jeg tror ikke at nogen har forsøgt at diagnosticere Cristiano Ronaldo. Som Brombi påpeger, endda i det indlæg du citerer umiddelbart efter ovenstående, så er der forskel på personlighedsforstyrrelse og tendenser. Tendenserne kan vi vel godt snakke om, uden at diagnosticere Ronaldo? Ikke?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt tror jeg ikke at du, Jesni, er blevet 'the bad guy' fordi du stiller spørgsmålstegn ved vores påstande. Det hænger nok nærmere sammen med at du det ene minut kritiserer en anden bruger for at være arrogant og bedrevidende, for så minuttet efter at skrive følgende indlæg:
Jesni skrev:Uha, den dobbeltmoral :D Og du ved jo hvem Christiano Ronaldo er uden for kameraet! Så godt, at du kan diagnosticere ham som narcissist. Næste gang, så træk lige vejret ind, før du skriver noget så håbløst dumt.
Det er nok nærmere der den ligger.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Jeg kan kun tale på egne vegne, men jeg tror ikke at nogen har forsøgt at diagnosticere Cristiano Ronaldo. Som Brombi påpeger, endda i det indlæg du citerer umiddelbart efter ovenstående, så er der forskel på personlighedsforstyrrelse og tendenser. Tendenserne kan vi vel godt snakke om, uden at diagnosticere Ronaldo? Ikke?
Jeg tror du rammer hovedet fuldstændigt på sømmet! Der er ikke nogen, der har prøvet at diagnosticere ham, fuldstændig korrekt, og det er jo hele min pointe. Det er åbenbart nu, du så ser den. Jeg ved godt, nogle nu prøver at trække i land med "narcissistiske tendenser", men det var jo ikke det, der blev udtalt i starten, før jeg kom på banen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg kan kun tale på egne vegne, men jeg tror ikke at nogen har forsøgt at diagnosticere Cristiano Ronaldo. Som Brombi påpeger, endda i det indlæg du citerer umiddelbart efter ovenstående, så er der forskel på personlighedsforstyrrelse og tendenser. Tendenserne kan vi vel godt snakke om, uden at diagnosticere Ronaldo? Ikke?
Jeg tror du rammer hovedet fuldstændigt på sømmet! Der er ikke nogen, der har prøvet at diagnosticere ham, fuldstændig korrekt, og det er jo hele min pointe. Det er åbenbart nu, du så ser den. Jeg ved godt, nogle nu prøver at trække i land med "narcissistiske tendenser", men det var jo ikke det, der blev udtalt i starten, før jeg kom på banen.
Så er vi tilbage til diskussionen: Jeg mener, at vi sagtens kan konkludere, at Ronaldo er narcisist, dels fordi stort set alle mennesker er narcisister (ifølge freud's introduktion til narcisisme) og dels fordi vi gentagende gange har set Ronaldo som en enorm selviscenesættende personlighed - både på og uden for banen. Men dertil at diagnosticere ham med en personlighedsforstyrelse kan vi ikke, og det har jeg heller ikke gjort. Der er immervæk stor forskel på at være narcisist (som vi stort set alle sammen er, dvs havde narcissistiske tendenser), og så til at have en narcissistisk personlighedsforstyrelse.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Siiiiiiiiiii oversat: Narcissistisk tosse

Hans øjenbryn i dag må være det sidste søm i kisten på modargumenterne
Forumlegende

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af abx »

Daluigi skrev:Siiiiiiiiiii oversat: Narcissistisk tosse

Hans øjenbryn i dag må være det sidste søm i kisten på modargumenterne
Ja, hans øjenbryn var tweaked ik? Synes også noget var helt galt
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

abx skrev:
Daluigi skrev:Siiiiiiiiiii oversat: Narcissistisk tosse

Hans øjenbryn i dag må være det sidste søm i kisten på modargumenterne
Ja, hans øjenbryn var tweaked ik? Synes også noget var helt galt
Mascararen var mere tweaked, imo...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Altså fuck diagnoser. Uanset hvor hjernedød en målscorer Ronaldo er, er han ganske enkelt en selvoptaget nar, det er der da ingen tvivl om uden for madridista-kredse.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

The exchange between Cristiano Ronaldo and Sebas Guim went as follows (thanks to @InsideLaLiga for the translation):

Sebas Guim: What did you mean to say when you brushed off the badge against Cordoba?

Cristiano Ronaldo: Do you want to talk about today or about Cordoba, that was three months ago now.

Sebas Guim: But I want to know what you wanted to say…

Cristiano Ronaldo: What do you want me to say? If you were an intelligent journalist you’d asked me questions about today’s game.

Sebas Guim: (Inaudible)

Cristiano Ronaldo: You’re not intelligent. No. Sorry.
Cordoba, tre måneder siden? Ahhh Cristiano...!
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Latterlige udtalelser. Jeg fatter det ikke, når en spiller siger sådan noget. Hvorfor ikke bare siger at han ingen kommentarer har, i stedet for at angribe journalisten sådan? Det er så torskedumt, for det kommer bare tilbage og bider Ronaldo i røven, når han udtaler sådan noget der.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster