Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:;-)... Købte ham nok en del år for sent... meeeen!
Hehe, ja i den grad.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Men, hvad med Hummels? kan man ikke prøve at høre Dortmund ad? Det kunne jo være, at de vil sælge?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg er overbevist om at de vil sælge. Han har før vær rygtet til os, men også United i år. Så smid penge efter ham i stedet for Marquinos!
Allez...

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Barcelona's alternatives for Marquinhos and Mathieu are Dortmund defender Mats Hummels (25) and Ajax defender Daley Blind (24). [tv3]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jakob »

kklaus skrev:
Barcelona's alternatives for Marquinhos and Mathieu are Dortmund defender Mats Hummels (25) and Ajax defender Daley Blind (24). [tv3]
Det er lidt som om man foretrækker de to sidste frem for de to første? :roll:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Jakob skrev:
kklaus skrev:
Barcelona's alternatives for Marquinhos and Mathieu are Dortmund defender Mats Hummels (25) and Ajax defender Daley Blind (24). [tv3]
Det er lidt som om man foretrækker de to sidste frem for de to første? :roll:
Ja, i hvert fald Hummels. Blind kender jeg kun fra VM, hvor han dog gjorde det ganske fint (han viste sig i hvert fald som en fin investering på mit managerhold :smile: ).
Men som jeg læste et eller andet sted:
"Buying players based on their World Cup performance is a bit like grocery shopping when you're hungry".
;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jakob »

kklaus skrev:
Jakob skrev:
kklaus skrev:
Barcelona's alternatives for Marquinhos and Mathieu are Dortmund defender Mats Hummels (25) and Ajax defender Daley Blind (24). [tv3]
Det er lidt som om man foretrækker de to sidste frem for de to første? :roll:
Ja, i hvert fald Hummels. Blind kender jeg kun fra VM, hvor han dog gjorde det ganske fint (han viste sig i hvert fald som en fin investering på mit managerhold :smile: ).
Men som jeg læste et eller andet sted:
"Buying players based on their World Cup performance is a bit like grocery shopping when you're hungry".
;-)
Jeg vil bare så gerne have Hummels, men nej jeg kender heller ikke Blind så godt.
Ja det har du helt ret i. ;-) Der skal ikke mange kampe til ved en slutrunde, før en spiller pludseligt er utroligt eftertragtet.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

kklaus skrev:
Jakob skrev:
kklaus skrev:
Barcelona's alternatives for Marquinhos and Mathieu are Dortmund defender Mats Hummels (25) and Ajax defender Daley Blind (24). [tv3]
Det er lidt som om man foretrækker de to sidste frem for de to første? :roll:
Ja, i hvert fald Hummels. Blind kender jeg kun fra VM, hvor han dog gjorde det ganske fint (han viste sig i hvert fald som en fin investering på mit managerhold :smile: ).
Men som jeg læste et eller andet sted:
"Buying players based on their World Cup performance is a bit like grocery shopping when you're hungry".
;-)
Der er måske noget om snakken, men nogle gange kan det godt betale sig. Özil og Khedria er gode eksempler :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Hummels har bare i flere sæsoner vist et højt niveau, især når han har været spilleklar og skadesfri. At han endnu engang spiller godt ved en stor slutrunde, vidner bare om hans klasse.

Daley Blind kender jeg ikke det store til, men er han ikke udelukkende venstreback`? Hvad skal vi med ham?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Hvad skal vi med Daley Blind. Han spiller DM og venstre back! Nu skal vi ikke til at omskole flere spillere!

CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB CB!!!!!!!!!!!!!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Kroos til Real på 6 årig aftale. 24 mio euro.
Fantastisk køb. Alonso, Modric og Kroos. Satans.

Så ryger DI Maria vel også med Khedira.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Tror ikke de ved hvor stort et tab Di Maria er. Han bliver meget svær at erstatte og var også rigtig betydningsfuld i deres kontraer. Jeg håber at han ryger. Samme med Khedira.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Jeg forstår så bare ikke helt, hvor det efterlader Isco og Illara, to spillere de gav mere for. Men ja, Kroos er et godt køb

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Guardiola skrev:Jeg forstår så bare ikke helt, hvor det efterlader Isco og Illara, to spillere de gav mere for. Men ja, Kroos er et godt køb
Som sædvanlig så køber Real jo ikke efter hvor de decideret har huller i truppen. Vi er også faldt lige rigeligt i den fælde på det seneste.

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg synes at de umiddelbart står med et potentielt problem på den defensive midtbane, skulle Khedira smutte. Alonso er slet ikke en spiller der kan løfte den position længere, det viste sidste sæson og det viste VM til dels også. Illara har de ikke brugt vildt meget og der har været snak om at leje ham ud, kunne tyde på at han enten ikke er det de forventede eller at han bare ikke har slået til endnu.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster