Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Agência News report that Barcelona are now in advanced negotiations to sign Miralem Pjanić from Roma.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bartomeu called Bayern Munich Chairman Rummenige personally to ask Toni Kroos price according to @AlPrimerToque.

Kicker, @AlPrimerToque and a few accounts I trust reporting the Barcelona interest on Toni Kroos. It's 100% legit.

Rumor before Van Gaal thrashed the deal was that Kroos was off to Manchester United for €20m, likely to be the same price to Barcelona.

Rafael.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Bartomeu called Bayern Munich Chairman Rummenige personally to ask Toni Kroos price according to @AlPrimerToque.

Kicker, @AlPrimerToque and a few accounts I trust reporting the Barcelona interest on Toni Kroos. It's 100% legit.

Rumor before Van Gaal thrashed the deal was that Kroos was off to Manchester United for €20m, likely to be the same price to Barcelona.

Rafael.
€20m lyder sku som en glimrende handel hvis han er så god som i fortæller mig. Get it done Zubi!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Jeg forstår ikke hvad vi skal med en offensiv midtbanespiller til når vi allerede har Iniesta, Rakitic, Rafinha og Roberto. Tag nu bare og giv de 50 mio euro for Benatia og køb ind til den plads vi har brug for. Ja, det er mange penge, men vi har også brug for en kvalitets-CB mere end noget andet.
Visca el Barca

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Hvis vi skriver med Suarez, så minder det vel i princippet lidt om dengang Dream Team fik Stoichkov på holdet?

Jeg kan huske at jeg har læst at holdet dengang havde vundet alt, og havde det super godt sammen. Netop det at de havde det så godt sammen gjorde at de var ved at lulle hinanden lidt i søvn og derfor blev "svinet" Stoichkov købt for at lave lidt gang i den.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Godt observeret B-Freak. Syntes også vores spillere har brug for nogen der kan bide dem, når de laller den.

Tror dog udelukkende Suarez er på dagsordenen for at kaste slør over de negative ting, der har været i klubben på det seneste.

Ved ikke hvad man brygger på bag scenen, men hvis franskmanden fra Valencia bliver sommerens CB forstærkning, så bør alle seriøst boykotte klubben næste sæson.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

B-Freak skrev:Hvis vi skriver med Suarez, så minder det vel i princippet lidt om dengang Dream Team fik Stoichkov på holdet?

Jeg kan huske at jeg har læst at holdet dengang havde vundet alt, og havde det super godt sammen. Netop det at de havde det så godt sammen gjorde at de var ved at lulle hinanden lidt i søvn og derfor blev "svinet" Stoichkov købt for at lave lidt gang i den.
Jeg ved ikke om han kan gøre offensiven så markant bedre at det kan gøre op for at defensiven sejler.

Jeg vil stadig foretrække at pengene bliver brugt på en stærk CB, koste hvad det må nu hvor de nyrige klubber har presset priserne så latterligt meget i vejret.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Så er Suárez ifølge diverse medier. Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan forstå dette køb. Hvad foregår der dog i hovedet på Zubi og resten af ledelsen?

Her har vi at gøre med en mand, som er hjernedød. Der er heller ikke noget der peger i retning af, at han har tænkt sig at ændre adfærd. Det ser faktisk ud til, at han vil fortsætte med det, skal man dømme ud fra hans egne udtalelser og hans holdkammerater samt landmænds.

Men lad os bare se bort fra hans opførsel, lad os lege det. Sportslig giver det heller ikke mening, slet slet ikke faktisk. Han er på nuværende tidspunkt bedre end Alexis, det er rigtigt. Vi skal dog også huske at Alexis er yngre og viser rigtig gode takter. Han er allerede godt på vej mod det niveau, Suárez har vist den seneste tid. Alexis er så vant til systemet og hvad det vil sige at spille for Barca, det er langtfra sikkert at Suárez vil gøre det. Er han villig til at gå fra holdets absolut største stjerne til at spille andenviolin eller endda tredjeviolin? Det er ikke sikker, han er det. At man vil give Alexis plud 45-50 mio euro giver absolut ingen mening.

Det hele bliver endnu mere mærkeligt af, at ledelsen satser på at ændre på en kæde, som nok er holdets stærkeste. Alt imens negligerer man det faktum at vi stadig skal have to CB, hvor en af dem SKAL være verdensklasse, sådan noget koster kassen. Vi skal også have mindst en CM til, og han skal også være en der kan gå ind uden at holdet mister alt for meget i kvalitet. Sådan en mand vil også koste kassen.

Hvorfor vil de alligevel give penge for Suárez? Jeg forstår det ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Suarez er en verdensklasse spiller, men om det ikke ville blive for meget af et gode med Messi, Neymar og Suarez, det kunne man godt frygte. Ligemeget hvad, så er det ikke et nødvendigt køb, når vi også har en verdensklasse spiller i Alexis.

For det beløb, der nævnes et sted i omegnen af 70 mio, så er det hul i hovedet. Det ville være et galactico køb, som vi ikke har brug for. Vi har også 2 forsvarspillere, der skal købes. Desuden nævnes der Toni Kroos og måske Cuadrado. Hvis vi så skal have Suarex oveni dette, så bliver det godt nok en dyr omgang, selvom vi selvfølgelig får lidt ind på spiller salg.

Når man så også tænker på, at vores renovation af stadionet bliver en dyr omgang også, så kan man jo godt frygte at vores gæld får et kæmpe spring op.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg fatter slet ikke Barca den her sommer.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Neither do I.. Smid nu de mange guldmønter efter Benatia, Suarez kan skride af H til!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Transfer of Luis Suarez to Barcelona could be announced in coming days. Transfer fee: 50M + Alexis (or fee if he joins another team) [sport]
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Skulle vi ikke lige vente og se hvad der sker. Der er ingen der siger at et køb at suarez er ensbetydende med at der ikke bliver købt kvalitet til midten og forsvaret.

Inden biddet var jeg 100% for et køb af suarez (nu hvor alexis åbenbart skal sælges) men efter biddet tvivler jeg mere. Ikke pga hans kvalitet for ser ham som verdens bedste i sidste sæson men pga hans psyke. Han kommer under meget mere pres i barca og det virker ikke som om der skal ret meget til før det slår klik. Heldigvis bor hans svigerforældre i barcelona og det virker til at familien har en beroligende tendens på suarez (hvis man altså skal tro på diverse artikler).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Jeg tror sgu ikke på den.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Har læst flere steder at vi køber Mathieu for 12 mio... Fin handel imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster