Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

The player's agent has offered Barcelona to sign Wolfsburg midfielder Luiz Gustavo (26). Barcelona unlikely to buy him. 25M buyout fee. [md]
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Blaugrana92 skrev:Medel? Det ville fandeme være dumt. Så kan vi ligeså godt bruge Mascherano dernede. Medel er ikke en skid bedre end Mascherano som centerback.
Mente det som, at zubi aldrig henter de nødvendige spillere. Se bare på jagten efter Mathieu. Han er ikke topklasse spiller. Han kan ikke få styr på vores bagkæde.
Vi skal ikke have spillere fra 3. Hylde eller 2. Hylde. Vi skal have topspillere. Der har udsigt til st blive verdens bedste på sin position, hvis vedkommende ikke allerede er det.
Det er min mening.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skal vi have topspillere? Skal vi være de nye galaticos? Man behøver ikke verdensklasse på samtlige positioner. Mindre kan sagtens gøre det hvis de kan indgå i systemet og udfylde deres rolle. Og mathieu ville være en fin reserve.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Hvorfor skal vi have topspillere? Skal vi være de nye galaticos? Man behøver ikke verdensklasse på samtlige positioner. Mindre kan sagtens gøre det hvis de kan indgå i systemet og udfylde deres rolle. Og mathieu ville være en fin reserve.
Man behøver verdensklasse på centrale positioner.

Og Pique har været en fucking joke siden han mødte Shaqira! Og Masch mener man ikke er CB'er - dvs. at man reelt mangler et centerforsvar!
Så er det en joke at man starter sin investeringsrunde i bagkæden med at hente et "no-name" i form af Mathieu! Deler klart den pessimisme omkring ham.. Skuffende.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Er der andre end mig, der frygter lidt, at man kun køber Mathieu som den eneste til forsvaret? Jeg har som sådan ikke noget imod Mathieu til bredden, selvom han bliver 31 her til oktober, men det er problematisk, hvis han er den eneste "forstærkning" til forsvaret. Kan godt se idéen i, at man rykker Masch på DM plads, køber Mathieu som reserve og så signer en, som kan gå indirekte ind og forstærke forsvaret, men hvis man kun køber Mathieu, så mener jeg, man står endnu svagere end tidligere.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor skal vi have topspillere? Skal vi være de nye galaticos? Man behøver ikke verdensklasse på samtlige positioner. Mindre kan sagtens gøre det hvis de kan indgå i systemet og udfylde deres rolle. Og mathieu ville være en fin reserve.
Man behøver verdensklasse på centrale positioner.

Og Pique har været en fucking joke siden han mødte Shaqira! Og Masch mener man ikke er CB'er - dvs. at man reelt mangler et centerforsvar!
Så er det en joke at man starter sin investeringsrunde i bagkæden med at hente et "no-name" i form af Mathieu! Deler klart den pessimisme omkring ham.. Skuffende.
Lige mine ord.
Vores bagkæde sejler.
Alves er blevet dårligere end nogensinde før. Pique har heller ikke vist sig fra sin gode side i lang-lang tid.
Den eneste der reelt har holdt sit niveau er alba.
Derfor skal man hente en topklasse spiller i forsvaret. Ingen Mathieu som førstevalg tak.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

@Youngcules: Laurent Blanc says Marquinhos is definitely not leaving PSG but they are interested in Alves. Three guesses how Zubi will respond to that.
:lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:
@Youngcules: Laurent Blanc says Marquinhos is definitely not leaving PSG but they are interested in Alves. Three guesses how Zubi will respond to that.
:lol:
Så henter vi Anders Møller C, så går det nok!


theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Egzon skrev:
Champione skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor skal vi have topspillere? Skal vi være de nye galaticos? Man behøver ikke verdensklasse på samtlige positioner. Mindre kan sagtens gøre det hvis de kan indgå i systemet og udfylde deres rolle. Og mathieu ville være en fin reserve.
Man behøver verdensklasse på centrale positioner.

Og Pique har været en fucking joke siden han mødte Shaqira! Og Masch mener man ikke er CB'er - dvs. at man reelt mangler et centerforsvar!
Så er det en joke at man starter sin investeringsrunde i bagkæden med at hente et "no-name" i form af Mathieu! Deler klart den pessimisme omkring ham.. Skuffende.
Lige mine ord.
Vores bagkæde sejler.
Alves er blevet dårligere end nogensinde før. Pique har heller ikke vist sig fra sin gode side i lang-lang tid.
Den eneste der reelt har holdt sit niveau er alba.
Derfor skal man hente en topklasse spiller i forsvaret. Ingen Mathieu som førstevalg tak.
Jeg mener så på den anden side at Alves faktisk er en af de eneste fra bagkæden der kunne være sin indsats bekendt sidste sæson

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Pique har på ingen måder været en "fucking joke"! I denne sæson har han været klasse og spillet flere store kampe. Desuden er han begyndt at vise lederegenskaber. Og nej man behøver ikke at købe verdensklasse så længe at de spillere man køber kan udvikle sig. Vi kan vel blive enige om at pique var langt fra verdensklasse da vi købte ham men hvordan gik det i hans første sæson?

Mathieu bliver købt som bredde spiller a la adriano og til det er han helt fin. Problemet er så hvis vi ikke køber en mere som kubala siger. Og martinez er på INGEN måder svaret så håber virkelig ikke vi går efter ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Barcelona right back Dani Alves (31) will stay next season if Fiorentina don't lower the transfer fee they ask for Juan Cuadrado (26). [md]
Passer mig fint. Det er vigtigt at bevare lidt stamme på holdet, og jeg tror, det vil klæde Alves med Luis Enrique som træner.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Egzon skrev:Zubi, din afdankede nar, hent dog Lovren.
Nu hvor du ikke gider investere store summer i nogen forsvarspiller, så hent Gary Medel også..
Ro på og prøv lige og sæt dig i Zubi's sted og tak bl.a. PSG, City og Chelsea for at have smadret markedet.

Du er måske klar til at betale 35-40 mio. € for en CB?

Lovren og Medel ej vel.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alcantara »

According to his agent, Barcelona are interested in Cruzeiro midfielder Lucas Silva (21). No talks yet. The Brazilian club ask 10M. [md]
Det er sandsynligvis bare agenten, der forsøger at skynde på potentielle bejlere eller noget i den stil, men det kunne ellers være interessant. Det er længe siden vi har hentet en ret så ukendt spiller direkte til førsteholdet. Jeg kender ikke noget til ham, men jeg stoler på vores talentspejdere, såfremt de har set ham an og vurderet, at han er god nok til os. Ud fra de få YouTube-videoer, jeg har set, minder han mig om Koke i sin spillestil, men det lægger jeg nu ikke så meget i, når nu det er YouTube.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:Pique har på ingen måder været en "fucking joke"! I denne sæson har han været klasse og spillet flere store kampe. Desuden er han begyndt at vise lederegenskaber. Og nej man behøver ikke at købe verdensklasse så længe at de spillere man køber kan udvikle sig. Vi kan vel blive enige om at pique var langt fra verdensklasse da vi købte ham men hvordan gik det i hans første sæson?

Mathieu bliver købt som bredde spiller a la adriano og til det er han helt fin. Problemet er så hvis vi ikke køber en mere som kubala siger. Og martinez er på INGEN måder svaret så håber virkelig ikke vi går efter ham.
Pique spillede ved siden af Chuck Norris. Husk det. Den levende legende, Puyol. Der er meget forskel, på hvem der er ens makker i forsvaret. Hvorfor er Pique faldet så meget i niveau de seneste 2 år som folk siger herinde?
Det er netop de seneste 2 år at Puyol har været ude med skader.
Mascherano har på ingen måde samme lederegenskaber som Puyol.
Det er hvad pique har brug for. En der kan holde styr på ham og en han kan stole på, hvis han taber en duel, så er han en af verdens bedste. Det er det vi har manglet.
En CB som kan redde og holde styr på Pique, for så vil de stå stærkere, og midtbanen vil kunne føle sig trygge, og bum det vil smitte af på resten af holdet.
Det er sådan jeg ser problemerne, og derfor mener jeg at vi skal hente en topklasse CB og så har vi Batra til at udvikle sig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster