Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

http://www.bold.dk/nyt/Ronaldo-Messi-vinder-paa-image

Nej kære arrogante Ronaldo. Han vinder fordi han er bedre til fodbold end dig.
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Bad excuses already..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Dytrax »

En veninde udtalte for et stykke tid siden "Han er bare en fissehat" - Og det var ikke positivt ment. Jeg er ikke helt sikker på hvordan sådan en hat ser ud eller hvad formålet er. Men jeg tror sgu hun har ret :!:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Endnu en prisuddeling som smuttede....

http://sporten.tv2.dk/2012-11-16-pris-k ... ykelrytter

Blev forbigået som årets sportsmand i Portugal. Cykelrytteren Rui Costa tog prisen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Dytrax »

Det er nok fordi ham cykelrytteren har vundet på image!



:mrgreen:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jakob »

Dytrax skrev:Det er nok fordi ham cykelrytteren har vundet på image!



:mrgreen:
Billede
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Ifølge spanske AS overvejer Cristiano Ronaldo at forlade Real Madrid, når denne sæson er spillet færdig.

Baggrunden skal angiveligt være, at han ikke føler opbakning fra andre end José Mourinho i Real Madrid mod de udefrakommende angreb på hans person, hvor man i eksempelvis Barcelona har et helt apparat af folk, som beskytter Lionel Messi.

Seneste eksempel er Real Madrids håndtering af Pepe/Ballesteros-sagen, hvor Real Madrid med det samme beskyttede deres portugisiske forsvarer ved at tage ham totalt i forsvar i en officiel pressemeddelelse.

Endvidere menes Cristiano Ronaldo også at være træt af ikke at blive anerkendt af fodbold-Spanien, hvilket senest blev bevist ved LFPs absurde prisuddeling, hvor Cristiano Ronaldos 46 liga-mål og absolut afgørende medvirken til Real Madrids eminente mesterskabs-sæsson, ikke var nok til at bringe ham ind omkring de bedste spillere i Spanien. Prisuddelingen mistede helt sin dyd, da Pep Guardiola samtidig blev kåret til årets bedste træner i en sæson, hvor José Mourinhos Real Madrid slog alle liga-rekorder.
Hmm... Mon mandens patetiske krav for anerkendelse har den modsatte effekt nu? Folk orker simpelthen ikke hans tiggeri efter titler? Hvorom alting er, så kunne det være interessant, hvis han rent faktisk var på vej væk.
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor er artiklen fra?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Sprobruget i artiklen burde tydeligt indikere dette...
Forumlegende

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af brilleaben »

Elsker bare objektiv journalistik <3

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Personligt hader jeg når Ronaldo ligger på græsset med sine hundeøjne, og spiller uskyldig. Ja han har ændret sig meget, men ikke nok hvis du spørg mig. Jeg bekymre mig ikke om hvad de gør ovre i Barcelona lejren af ugerninger, men koncentrere mig om Real Madrid.
Messi er et kæmpe svin, og han er oftest en af dem som starter det hele med hans nedladende attituder, men det betyder jo ikke Ronaldo skal gøre det samme.
Er det blevet den nye smedekampagne man har gjort sig i forsøget på at tale Ronaldo op? Messi er simpelthen blevet stemplet som et svin, og en Pepe 2?... Det her er jo tilnærmelsesvis blasfemi. Messi oplever omtrent 30 frispark mod ham hver kamp, hvilket har udmyntet sig i 2-3 opildnede handlinger, som burde give gult kort. Dette inden for de sidste 4-5 sæsoner... Og nu forsøger man at stemple ham som et kæmpe svin på banen? Disse mennesker, skulle have sådan en opsang! Det er ganske enkelt usmageligt! De er også godt i gang med at beklage sig over vores "lobbyarbejde", på trods af det gennem samtlige statistikker viser, at de får flere straffespark end os, samt annullerede udvisninger (Barca kunne ikke engang få annulleret en udvisning, om så tv-billederne påviste at den udviste spiller ikke befandt sig på banen)
At Messi beskyttes af klubben, er jo en åndssvag sætning. Folk taler blot positivt om ham, og det er der uendeligt mange grunde til at gøre.

Her er tossernes tråd, hvis man gerne vil have sig et grin og en stor omgang provokation:
http://madridista.dk/main/forum/vis_tra ... 882#125898
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Pfgth! Hvis Ronaldo nu var ligeså god til at spille fodbold som jeg er fugl lige nu, ville der slet ikke være nogen debat for så ville han bare blive kåret hvert år!!!!!!

(Det har taget mig omkring 10 minutter at ramme rigtig med den der sætning - og yderligere 5 med den her!)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Cristiano Ronaldo

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:fugl
Haha, vi skal have mere drunk-posting her på forum.

Bort set fra det, er jeg enig - statistikkerne og billederne taler for sig selv; Messi er bare ikke tilnærmelsesvis ligeså svinsk som så mange andre spillere i topfodbold.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Dytrax »

Det er sjovt som Ronaldo og Mourinho's hyleri smitter af på fanskaren.
Man får jo næsten lyst til at åbne en øl, klikke på Daluigis link og derefter grine som en hyæne på trip.

:cool:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, fuck. Jeg var så overbevist om at jeg havde fået styr på det hele! Fugl ... hæhæ! :razz:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster