Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Iøvrigt mener Casillas jo så også, at Real netop nu er verdens bedste klub. Ja sådan en sæsonstart med 4 point i 3 kampe og indehaver af et enkelt spansk mesterskab med en 10 års titeltørke i Europa, så må de da være verdens bedste netop nu...
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Dytrax »

Mon ikke hele flæbe-seancen var skruet sammen som en to-trins raket:

1) Skaffe flere gryn i lønningsposen
2) Iscenesættelse i forhold til Den Gyldne Bold (Pga opmærksomheden og snakken om at have fortjent det)

Det er jo selvfølgelig blot gætværk - Ronaldo har dog udtalt at der vil komme afklaring omkring balladen. Nu får vi se, det kan jo sagtens tænkes at utilfredsheden er dulmet med en pose penge. Og gavekort til Matas.

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Valdééés »

Der er en del snak i de spanske medier om at der er iskold luft mellem CR7 og Florentino...eller i det mindste kold luft fra CR7's side. et meget fint billede her (Fra AS):
Billede
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

De der "jeg synes han burde vinde prisen" udtalelser virker utrolig falske, efter al den polemik. Det kan sagtens være, at de faktisk mener og har altid følt sådan, men det virker bare lidt falsk og kan give bagslag, at de nu står i kø, efter at Cristiano har skabt sig.

Det ligner bare, at de siger det på kommando, jeg tror ikke det ligefrem hjælper ham. Omvendt tror jeg godt, al denne polemik har hjulpet lidt på det, han har i den grad sat sig selv i centrum. Cristianos kamp for Balon d'Or. Hvis han leverer franu af og til prisen bliver uddelt, så giver det ham en kæmpe fordel. Jeg må indrømme, at jeg føler det er lidt synd for ham, alene af sympati burde han får prisen, det virker jo som om, at det hele står og falder for ham med denne pris (jeg udelukker den seneste situation). I hvert interview, hvor han bliver spurgt til det, peger han på sig selv, det virker lidt depserat. Leo er vel hans største konkurrent, og det kan være jeg har misset noget, men jeg har ALDRIG set eller læst et interview med Messi, hvor han siger at han fortjener prisen som verdens bedste, eller at han er verdens bedste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad angår verdens bedste hold, det ved jeg ikke, men Real er vel det bedste hold i Spanien, især fordi det var dem der blev mestre, de nåede C.L semi, jeg tror det er dét, Casillas referer til. At der så er bred enighed rundt omkring, at Real og Barca er de to stærkeste hold i verden, så er det stærkeste hold af de to vel også verdens bedste?

Ligegyldig hvordan man vender og drejer den, så vandt de altså også samlet over os, for ikke så lang tid siden, ligesom de mere eller mindre afgjorde det spanske mesterskab på vores hjemmebane. Jeg bliver ikke harm over, hvis nogen mener Real er det bedste klubhold lige p.t, jeg er tilbøjelig til at give dem ret.
Senest rettet af Visca El Barca fre sep 14, 2012 12:03 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Messi1987 skrev:
Visca El Barca skrev:Hvad angår verdens bedste hold, det ved jeg ikke, men Real er vel det bedste hold i Spanien, især fordi det var dem der blev mestre, de nåede C.L semi, jeg tror det er dét, Casillas referer til. At der så er bred enighed rundt omkring, at Real og Barca er de to stærkeste hold i verden, så er det stærkeste hold af de to vel også verdens bedste?

Ligegyldig hvordan man vender og drejer den, så vandt de altså også samlet over os, for ikke så lang tid siden, ligesom de mere eller mindre afgjorde det spanske mesterskab på vores hjemmebane. Jeg bliver ikke harm over, hvis nogen mener Real er det bedste landshold lige p.t, jeg er tilbøjelig til at give dem ret.
:-o :? Men ellers er jeg enig!
Lol, skrev jeg virkelig det? :oops: :oops:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ulrich »

Har Ronaldo smidt anførerbindet for Portugal, så han er sikret Portugals stemme? Eller gør han først det senere?

Gjorde han i hvert fald da 2011 prisen skulle uddeles. :roll:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Hvad angår verdens bedste hold, det ved jeg ikke, men Real er vel det bedste hold i Spanien, især fordi det var dem der blev mestre, de nåede C.L semi, jeg tror det er dét, Casillas referer til. At der så er bred enighed rundt omkring, at Real og Barca er de to stærkeste hold i verden, så er det stærkeste hold af de to vel også verdens bedste?

Ligegyldig hvordan man vender og drejer den, så vandt de altså også samlet over os, for ikke så lang tid siden, ligesom de mere eller mindre afgjorde det spanske mesterskab på vores hjemmebane. Jeg bliver ikke harm over, hvis nogen mener Real er det bedste klubhold lige p.t, jeg er tilbøjelig til at give dem ret.
Du mener Real er bedre end Barca?

Wow... Ja der er vi så uenige... Uanset hvordan man vender og drejer den!? Den blev 4-4 indbyrdes, hvor Valdes direkte koster os sejren i sidste ende. Så ligefrem at sige de vandt over os indbyrdes synes jeg er tosset sagt. Især når man tænker på vi slog dem indbyrdes sidste år i alle turneringer. Og NETOP NU er vi 5 point foran i ligaen.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev: Du mener Real er bedre end Barca?

Wow... Ja der er vi så uenige... Uanset hvordan man vender og drejer den!? Den blev 4-4 indbyrdes, hvor Valdes direkte koster os sejren i sidste ende. Så ligefrem at sige de vandt over os indbyrdes synes jeg er tosset sagt. Især når man tænker på vi slog dem indbyrdes sidste år i alle turneringer. Og NETOP NU er vi 5 point foran i ligaen.
Ok, det jeg mente med uanset hvordan man vender og drejer den, er lige netop disse "undskyldninger" med Valdes' fejl, eller nogle mener at dommerne var imod os, og sådan kan man blive ved. Ja Valdes lavede fejl, som kostede os stort, men han er nu en del af vores hold. Han var også med til at redde os i returen, over flere omgange endda. Masch lavede fejl, Pique lavede fejl, men sådan noget sker. Overordnet set, synes jeg deres sejr var fortjent. Vi var bedre i første opgør, og de udspillede os i perioder på Bernabeu. De havde så den fornødne dygtighed og held til at vinde trofæet, dermed vandt de også samlet (på udebane mål regel).

De vandt ligaen sidste sæson, hvor Real var et bedre hold end os, igen, ligegyldigt hvordan man vender og drejer den. De fik en meget fortjent sejr på Camp Nou, og det sendte mere eller mindre mesterskabt til Madrid. De nåede semien i C.L, det samme som os, generelt synes jeg de spillede på et højere niveau sidste sæson, end vi gjorde. Vi spillede på et lavere niveau, i forhold til det vi kan. NETOP NU er vi 5 point foran, men mener du at man måler styrkesforhold fra kamp til kamp? Vi er måske i lidt bedre form end dem, men hvis nogen påstår at Real er det bedste hold i Spanien, så kan jeg ikke rigtig blive harm over det. De er stille og roligt kommet tættere og tættere på, og senest i S.C var de i stand til at udspille os, når de gad og turde gøre det. Det har jeg ikke set før.

Det er op til os at fravriste dem mesterskabet, og igen være dominerende, men indtil da er det ok hvis Casillas synes Real er det bedste hold i verden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Jeg finder det utrolig hult at kalde sig selv verdens bedste hold, når man ikke har vundet CL i 10 år. Meget simpelt.

At du mener de spiller bedre end os i ligaen er så din holdning. Jeg er ikke enig.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Jeg finder det utrolig hult at kalde sig selv verdens bedste hold, når man ikke har vundet CL i 10 år. Meget simpelt.

At du mener de spiller bedre end os i ligaen er så din holdning. Jeg er ikke enig.
Er du ikke enig i, at Real og Barca er de to stærkeste hold i verden, noget der er bred enighed om? I de 10 år, hvor Real ikke har vundet C.L, har hold som Inter og Chelsea vundet turneringen, men af den grund er de vel ikke verdens bedste? Du mener så at vi er det bedste hold i verden, jeg mener at det sagtens kan forsvares, at kalde Real for verdens bedste klubhold, netop fordi de har et højt niveau, måske det højeste af alle.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Jeg vil ikke sige at de spillede bedre end os, sidste sæson, men de var fandes mere effektive end os, det lidt noget andet. Denne sæson indtil videre har vi klart spillet bedst fodbold, og hvis nogen af os eller dem skulle have set rystede ud, så er det dem.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Jeg finder det utrolig hult at kalde sig selv verdens bedste hold, når man ikke har vundet CL i 10 år. Meget simpelt.

At du mener de spiller bedre end os i ligaen er så din holdning. Jeg er ikke enig.
Er du ikke enig i, at Real og Barca er de to stærkeste hold i verden, noget der er bred enighed om? I de 10 år, hvor Real ikke har vundet C.L, har hold som Inter og Chelsea vundet turneringen, men af den grund er de vel ikke verdens bedste? Du mener så at vi er det bedste hold i verden, jeg mener at det sagtens kan forsvares, at kalde Real for verdens bedste klubhold, netop fordi de har et højt niveau, måske det højeste af alle.
Det højeste af alle!? Hvad har du røget i dag? Der er da ingen som nogensinde har kunne matche vores topniveau i hele fodboldhistorien!

På de 10 år har vi vundet CL 3 gange. Real er ikke i nærheden af vores titelhøst de sidste 5 år. De er væsentlig dårligere indbyrdes i denne periode og blot fordi de vinder 1 enkelt titel gør det dem ikke til verdens bedste hold. Især ikke når de netop nu er 5 point bagud.
Forumlegende

Afellay99

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Afellay99 »

Det kan da være pisse ligegyldt at vi vandt champions league for 2,4 og 6 år siden.. verdens bedste hold bedømmer man da ikke på hvad der er sket for 5 år siden, men hvad der sker nu eller i den seneste sæson.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Og i den seneste sæson vandt vi titlen som verdens bedste klubhold.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 102 gæster