Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Jeg så kampen. Han havde allerede efter 40 sekunder et skud indenfor rammen. At du så mener han ikke var synlig nok eller lykkes ned nok er ikke ensbetydende med hans præstation ikke var godkendt. Manden holdte Real inde i kampen til det sidste. Du kan simpelthen ikke bebrejde ham, ikke at spille som han normalt gør når han møder verdens bedste hold - vi har bolden hele tiden, og spillere der er bedre end ham.

Du skrev hans kamp var godkendt pÅ papiret - det er i sidste ende klart det vigtigste i en cup-turnering
Forumlegende

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Well, jeg var på stadion og se OB-Villarreal, kom hjem og tændte for kampen mens de viste replay af Reals første mål, så om han havde været fantastisk de første 20 minutters tid, kan jeg sådan set ikke udtale mig om.

Men...
Det gjorde IMO ingen forskel at Crsitiano Ronaldo rørte bolden inden den gik ind, Ramos havde sgu scoret hvis ikke Ronaldo. Et skud på overliggeren fra ca. 20 meter? Tja, det viser ofte man er dygtig, men hvad kan man ellers bruge det til?

Ronaldo er en af verdens absolut bedste spillere - den bedste i følge mange Real Madrid fans, og så skal man kunne gøre en større forskel og skabe noget farligt mange gange i kampen, det gjorde Messi f.eks., jeg husker ikke Ronaldo gøre det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg må også indrømme, at hans indflydelse mod os har ikke været stor nok. Den eneste rigtig god, eller nogenlunde god kamp, han har spillet mod os, var CDR finalen. Oftest er han væk og nærmest sat ude af spillet, og det var han også i onsdags. Han fik "scoret", men det lignede mere et Benzema/Ramos mål, end Cristianos. Bolden var gået ind, ligegyldig hvad. Derudover havde han det ene skud, han havde ikke nogle afgørende afleveringer, gode frispilninger eller var en konstant trussel for vores forsvar. Dertil havde Dani fuldstændig styr på ham, ene mand.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarcaRJ »

Bager skrev:

Hahahahahaha

LOL, den lille 29 sek video slår uden tvivl den sjoveste film jeg til dato har set.. kongeklip :)
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Visca El Barca skrev:Jeg må også indrømme, at hans indflydelse mod os har ikke været stor nok. Den eneste rigtig god, eller nogenlunde god kamp, han har spillet mod os, var CDR finalen. Oftest er han væk og nærmest sat ude af spillet, og det var han også i onsdags. Han fik "scoret", men det lignede mere et Benzema/Ramos mål, end Cristianos. Bolden var gået ind, ligegyldig hvad. Derudover havde han det ene skud, han havde ikke nogle afgørende afleveringer, gode frispilninger eller var en konstant trussel for vores forsvar. Dertil havde Dani fuldstændig styr på ham, ene mand.
Enig, men jeg må indrømme at i takt med at han ikke sætter sit præg på de store kampe mod os, stiger hans gode omdømme i min bog. Jeg synes at han har rykket sig rent personlighedsmæssigt og deltog heller ikke i klammeriet til sidst. Jeg tror dog at han har et kompleks med Messi.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

teemuss

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af teemuss »

ronaldo blir aldrig verdens bedste fodboldspiller medmindre messi blir invalid eller stopper med at spille.Længere er den sådan set ikke. :D

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

teemuss skrev:ronaldo blir aldrig verdens bedste fodboldspiller medmindre messi blir invalid eller stopper med at spille.Længere er den sådan set ikke. :D
Nu skal man ikke glemme, at han jo allerede er blevet kåret til det, så det er nu ikke 100% sandt. Hans sæson i Manchester United står stadigvæk klart for undertegnede i hvert fald. Det var i den sæson fuldt fortjent. Men i det fremtidige perspektiv, bliver det måske svært i længden. Den eneste situation, som jeg kan se, hvor han kan hente point på Messi er, hvis han kan nå nogle store resultater med landsholdet.

Men bliver han ved med hans helt igennem vanvittige scoringsstime, så skal man nok ikke udelukke det.

Men han må ærge sig over, at hans talent bliver en smule negligeret på grund af et unikt fodboldtalent som Messis.

LyngbyBlaugrana

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LyngbyBlaugrana »

Helt enig med nogle tidligere posts i denne tråd. Jeg kunne heller ikke fordrage Ronaldo for nogle år siden, men når man repræsenterer samme klub som Mourinho og Pepe, skal der også meget til. Han bruger mere og mere energi på at spille fodbold i stedet for at lægge ned. Noget, nogle af vores egne spillere kunne lære lidt af. Tænk, jeg sagde det...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Sku vi nu ikk liiiiige.... Cristiano har bestemt tilkæmpet sig mere sympati fra min side også. Men ligefrem at mene ikke smider sig ligeså meget som eksempelvis Alves og Bussi er godt nok at strække den. Det var så sent som sidste sæson man så ham mod Milan lave den vildeste svanens død. Han gør det stadig, han virker dog bare mere ydmyg både på og udenfor banen, hvilket er ganske lovende.
Forumlegende

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Drake skrev:http://www.bold.dk/nyt/Real-Madrid-aabnede-med-storsejr

Tror at han bliver topscore igen :sørgelig: :mad:
Lad ham da bare blive det - sålænge Barca vinder Ligaen, Chl osv. Og derudover er en stor del af hans mål langt mindre spektakulære end Messis. F.eks. var samtlige af hans scoringer i aftes scoret fra én/to meters afstand - han skulle blot sætte en fod på.

Men man må give ham, at han er vanvittig til at finde nettet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Husk at han er stor egoist og snart bliver de trætte af ham.
Mig mig og kun mig. Spil bolden til mig. Jeg skyder.
Hvis jeg spiller bolden til dig og du laver mål så er det mit mål.
Jeg så lidt af kampen og kunne se at de øvrige puta spillere er intet uden ham.
De søger konstant bolden til ham.
Portugisere er ved og focke op denne lorte klub.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

53 mål og 14 assist i 54 kampe. Han focker rigtig meget op..
#jesuisSheep

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

er godt nogle nok vilde stats. Hvordan er Messis
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Ca. samme mål, men lidt flere assister.

Desuden er Messis mål fordelt mere ud, han har ikke scoret så mange tap-ins mod bundhold der er knækket ved stillingen 0-4.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster