Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Er det ikke lidt underligt ikke at kunne fordrage Ronaldo, når man elsker en spiller som Alves? Forskellen på de to spilleres attitude og opførsel på banen (og deres ret sleske udseende) er ikke grundforskellig. Jeg har intet problem med nogle af de to - jo, når de diver og whiner er det selvfølgelig belastende, men som udgangspunkt er de begge spillere, som beriger spansk og international fodbold med deres evner.

Udenfor banen har jeg endnu ikke hørt dårlige ting om hverken Ronaldo eller Alves (i modsætning til John Terry, der kæmper en indædt kamp for at fremstå som et stort røvhul) og eftersom jeg ikke kender dem privat gider jeg ikke dømme eller psykoanalysere dem for deres privatliv. I don't care.
Jeg synes nu der er lidt forskel på de to, men du ser jo heller ikke en Barca fan, der forsvarer Alves' dives med det argument at han jo bare er en vinder eller at han har så mange ambitioner om at vinde at han vil gøre alt! Ja jeg kan lide Alves, men jeg kan sagtens forstå, hvis fans af andre hold ikke kan lide ham, fordi han måske har en slem tendens til at overdrive tingene, især når han bliver tacklet!

Jeg synes bare det er latterligt, at man prøver på at skjule sådan en stor del af Cristianos spil, med nogle ynkelige argumenter! Især argumentet med, jamen han er en vinder type, og vil gøre alt for at vinde holder ikke. Alle fodboldspillere på top-niveau er vindertyper, men derfor opfører dig sig ikke på samme måde som cristiano! Er Rio f.eks en mindre vindertype end Cristiano? Eller Rooney, Cesc, Lampard, Gerrad, Higuain, Messi, Xavi, iniesta og jeg kan blive ved, er de mindre vindertyper end Cristiano? Det er altid dette argument Cristianos fans bruger, at han jo bare for enhver pris vil vinde, at han jo bare en vinder og bla bla.

Som mander skriver det, det er ok at være ambitiøs, men der er en forskel på at være ambitiøs og at være arrogant! Cristiano har bare så mange gange vist, at han alt alt for tit tænker på sig selv fremfor holdet eller sine medspillere, at man ikke kan forsvare ham. Desuden er lige netop denne del uforståeligt! For hvis man er en ægte vindertype, som Cristiano fans jo påstår han er, så tilsidesætter man sine egne ambitioner, eller i hvert fald gør alt for at hjælpe holdet og ens holdkammerater, da man ikke kan vinde noget på egen hånd i moderne fodbold. :wink:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Flax_Generous skrev:Er det ikke lidt underligt ikke at kunne fordrage Ronaldo, når man elsker en spiller som Alves? Forskellen på de to spilleres attitude og opførsel på banen (og deres ret sleske udseende) er ikke grundforskellig. Jeg har intet problem med nogle af de to - jo, når de diver og whiner er det selvfølgelig belastende, men som udgangspunkt er de begge spillere, som beriger spansk og international fodbold med deres evner.

Udenfor banen har jeg endnu ikke hørt dårlige ting om hverken Ronaldo eller Alves (i modsætning til John Terry, der kæmper en indædt kamp for at fremstå som et stort røvhul) og eftersom jeg ikke kender dem privat gider jeg ikke dømme eller psykoanalysere dem for deres privatliv. I don't care.
For mit vedkommende er det ikke diving delen som jeg har så meget imod, som du rigtigt siger så er Alves er en overgearet diver og han burde lade være med det.

Forskellen på ham og CR9 er bare arrogancen. Alves har i interviews indrømmet at han er overgearet i kampene og har sommetider svært ved at genkende sig selv. Jeg har dyb respekt når en spiller indrømmer sådanne ting. Efterfølgende er han og blevet mere dæmpet selvom har kan blive meget bedre.

Man er arrogant når man ikke erkender sine åbenlyse fejl. CR9 indrømmede aldrig at han gik over stregen i forbindelse med Mtliga eller når han åbentlyst provokerer spillere såsom Iniesta uden bagefter at have kvaler med det.

For de røde kort han har fået i Spanien har han ikke en eneste gang fortudt sin gerning, han har derimod bare fortrudt selve dét at få karantæne men ellers beskyldt dommeren eller den involverede spiller.

Barca og stolthed som bliver til arrogance er i mine øjne uforenelige størrelser, derimod er ordet nærmest synonymt med Franco C.F.

Jeg ved selvfølgelig godt at hvis CR9 spillede for Barca så ville han sikkert også agere anderledes, men han har brug for at ændre sin forkælede og arrogante attitude efter min mening, min holdning er dog også at Barca ikke har brug for en spillertype som ham men det er en anden diskussion :wink:

Jeg er helt enig i at Terry tilhører en hel anden kategori, hele hans freakin familie er jo kriminelle så det nærmest er komisk.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Rivaldo10

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rivaldo10 »

Man har næsten ondt af Terry. En far der er crack dealer, en mor der er * (?!) og en kriminel bror. Så er forudsætningerne for at man ikke roder sig ind i problemer ganske små.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

rummenigge skrev:
Rivaldo10 skrev:...

Også ligner han seriøst noget der lige er trådt ud af Crazy Daisy i Varde.

Han har dog forbedret sig i de seneste par år, men nogen favorit bliver han aldrig for mit vedkommende, ligesom han aldrig bliver verdens bedste.
:lol:

Enig i at han er blevet lidt mere moden med tiden, men som sagt han laver stadig ting som Iniesta og Mtliga episoderne der gør ham uegnet for Barca.
og...


Sagde Cronaldo undskyld?

Og hvem husker ikke de utallige gange hvor RMD spiller dårligt (som i det seneste El Clasico) hvor han slår ud med armene hele tiden for at understrege at det altså er HOLDET og ikke HAMSELV der er dårlig.

I hate that!

Og så synes jeg heller ikke at Cronaldo er smuk!! David Villa derimod, som jeg før har sagt.. han er da lidt cute.

Jeg synes også at Messi ser lidt fræk ud.. og jeg er altså gift med en smuk hustru og har børn og det hele. Min kone siger at hun synes at Cronlado ser godt ud men han ligner en "dårlig mand" som hun formulerer det... Det samme siger hun om "pretty boy" Guti (som jo småsnaver med mænd på parkeringspladser hmmm)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:Jeg kender ikke dig privat, men har på trods af det ingen kvaler med at dømme dig.
At du gider...


@ alle andre

Min pointe med sammenligningen med Alves var, at han besidder mange af de samme elementer som folk hader hos Ronaldo: Whiner, diver, snyder, primadonna og ser fjollet ud. Han bliver til gengæld ikke hevet så meget frem i pressen, men han er heller ikke i top 2 over verdens bedste spillere. Hvis han var, ville han dele folk på samme måde som Ronaldo.

Eller sagt på en anden måde: Det er trættende, at det altid skal blive så polemisk omkring Ronaldo. Han er ikke den eneste som opfører sig sådan (Alves er desværre kun ét eksempel ud af alt, alt for mange) og han opfører sig ikke specielt retarderet uden for banen ... så kom nu videre (og med videre mener jeg ikke videre til Messi vs. Ronaldo-diskussionen, for den er endnu værre og endnu mere fjollet).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Mander skrev:Jeg kender ikke dig privat, men har på trods af det ingen kvaler med at dømme dig.
At du gider...


@ alle andre

Min pointe med sammenligningen med Alves var, at han besidder mange af de samme elementer som folk hader hos Ronaldo: Whiner, diver, snyder, primadonna og ser fjollet ud. Han bliver til gengæld ikke hevet så meget frem i pressen, men han er heller ikke i top 2 over verdens bedste spillere. Hvis han var, ville han dele folk på samme måde som Ronaldo.

Eller sagt på en anden måde: Det er trættende, at det altid skal blive så polemisk omkring Ronaldo. Han er ikke den eneste som opfører sig sådan (Alves er desværre kun ét eksempel ud af alt, alt for mange) og han opfører sig ikke specielt retarderet uden for banen ... så kom nu videre (og med videre mener jeg ikke videre til Messi vs. Ronaldo-diskussionen, for den er endnu værre og endnu mere fjollet).
Det er trættende for hvem? For dig der ikke kan tåle at din elskede Cristiano bliver kritiseret? Hvis Cristiano var et holdspiller, en der ikke sked på alle andre, og en der gik mere op i holdets succes og ikke sin egen, så ville folk ikke have noget at pege fingre af? Igen, Cristiano fans kan slet ikke tåle, at man kritiserer ham, og det er trættende! Det er trættende at høre på latterlige argumenter som, amen ham den anden gør det også, eller Cristiano er en vindertype, derfor opfører han sig så egoistisk og arrogant, eller at han ser godt ud, se det er virkelig trættende at høre på.

Men jeg er enig med dig i, at diskussionen Messi vs Cristiano er bare latterlig og fjollet. Der burde slet ikke være nogen som helst tvivl omkring hvem der er bedst af de to.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Flax_Generous skrev:
Mander skrev:Jeg kender ikke dig privat, men har på trods af det ingen kvaler med at dømme dig.
At du gider...


@ alle andre

Min pointe med sammenligningen med Alves var, at han besidder mange af de samme elementer som folk hader hos Ronaldo: Whiner, diver, snyder, primadonna og ser fjollet ud. Han bliver til gengæld ikke hevet så meget frem i pressen, men han er heller ikke i top 2 over verdens bedste spillere. Hvis han var, ville han dele folk på samme måde som Ronaldo.

Eller sagt på en anden måde: Det er trættende, at det altid skal blive så polemisk omkring Ronaldo. Han er ikke den eneste som opfører sig sådan (Alves er desværre kun ét eksempel ud af alt, alt for mange) og han opfører sig ikke specielt retarderet uden for banen ... så kom nu videre (og med videre mener jeg ikke videre til Messi vs. Ronaldo-diskussionen, for den er endnu værre og endnu mere fjollet).
Uha da da! Så satte du lige skabet på plads for ALLE...

hmmm jeg synes ikke Alves og Ronaldo opfører sig på samme måde. Ronaldo opfører sig ARROGANT, og har en attiude der siger "SE MIG SE MIG SE MIG SE MIIIIIIIIIIIGGG!" - Det ser jeg ikke hos Alves. De filmer sig til frispark begge to plus Busi og MANGE andre, derom ingen tvivl. Men sjældent har jeg set en primadonna med en arrogant attitude som Cronaldo.

Derfor.


Kom nu videre Flax..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jønde »

Jeg kan heller slet ikke se en sammenligning mellem de 2. kender en del Rm fans (ja jeg skammer mig) hvis pis gang på gang kommer i kog over Ronaldo, men som derimod heller end gerne så Alves i RM...
Alves har langt mere hold attitude, faktisk helt utrolig meget hold attitude, kæmper gang på gang røven ud af bukserne hvor holdets skyld, ikke for at sætte sig selv i scene. Han løber op og ned af den højre kant uden at få bolden men blot for at gøre plads til messi m.fl. uden at slå ud med armene nå messi eller andre kokser og han må løbe tilbage i fuld firspring....
Syntes faktisk at netop disse 2 spillere er fuldstændig usammenlinlige. Alves er netop ALT det ronaldo IKKE er...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Da Cristiano brækkede Mtiligas næse forklarede han det med, at Mtiliga altså kun var 1.70 høj mens han selv var 1.85.

Læs lige den udtalelse igennem et par gange, og overvej så hvilken selvhøjtidelig narrøv man skal være for ikke bare at sige - undskyld. Christ.
Forumlegende

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jønde »

Jamen hva fanden bilder Mtiliga sig osse ind at være så lille og så oven i købet prøve at tage bolden fra Ronaldo....
Slemme slemme Mtiliga, voks dog for pokker....

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Jønde skrev:Jamen hva fanden bilder Mtiliga sig osse ind at være så lille og så oven i købet prøve at tage bolden fra Ronaldo....
Slemme slemme Mtiliga, voks dog for pokker....
JEg tror egentlig også det var Ronaldos tanke.
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Det er jeres pis som kommer i kog over Ronaldo, og så mener I, at jeg skal komme videre? Om noget er det da jer der burde komme ned på jorden - eventuelt slappe af med at se lidt fodbold.

Jeg synes personligt, at det er håbløst at hidse sig sådan op over Ronaldo, og det er i hvert fald ensporet og plat at forsøge at brændemærke Ronaldo som et arrogant og vederstyggeligt unikum i en fodboldverden, der ellers er proppet med hurtige penge, æreløs snyderi og alt, alt for smarte attituder. Jeg kan sagtens blive frustreret over film og snyd, ligesom svinsk spil er belastende, men det er jo ikke noget som kun Ronaldo kender til. Selv spillere som Messi og Rooney, der ofte bliver fremstillet som mere rene spillere, snyder jo når de får chancen.

I øvrigt, angående Mtiliga, så sagde han dette efterfølgende: "Jeg havde en duel med Ronaldo og så hang jeg lidt på ham. Han langer ud med albuen og rammer mig midt på næsen. Så jeg har lige været på hospitalet, og den er brækket. Det var et rødt kort, helt klart, og han kom også ned i omklædningsrummet bagefter. Jeg har en holdkammerat, der også spiller på det portugisiske landshold, så han kaldte lige på mig, og så kom Ronaldo hen og undskyldte."

Ronaldo sagde dette: "Det var ikke min intention at skade Mtiliga. Jeg er meget ked af, at det skete. Det var et uheld at jeg ramte hans næse. Han er kun 1,70 meter høj, havde han været højere, havde jeg ramt ham i brystet. Jeg har snakket med Mtiliga, og han har sagt, at jeg ikke behøver at undskylde, for han tror heller ikke, at jeg gjorde det for at skade ham."

Er det mig eller jer som ser rødt og overfortolker alt hvad Ronaldo gør?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Igen, du kaster dig i lange uduelige og latterlige undskyldninger/ forklaringer og så håber du på, at du kan overbevise folk på denne måde :) Det er dig der skal komme videre, og i øvrigt alle de andre United fans, der er små forelskede i Cristiano. Sagen er den, at han har en klam attitude og en arrogant personlighed, og derfor vil han altid blive hadet af de fleste og elsket af de færreste, primært portugisere, danske United fans og Madridistas.

Mit pis kommer sådan set ikke i kog eller noget. Igen, jeg har bare svært ved at tage folk som dig seriøst, der slet slet ikke kan klare det faktum, at Cristiano er en arrogant, usympatisk spiller, der kun tænker på sig selv og INGEN andre. Så du burde komme videre :)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jønde »

Vi overfortolker nok en anelse, men det er altså hylende mormost hvordan i kan forsvare ham med de sygeste superlativer, og nej mit pis er bestemt ikke nær så varmt som dit det helt sikkert...

Personligt hader jeg ikke ronaldo, jeg kender ham jo ikke engang og finder det en anelse hjernedødt at bruge sit liv på at hade mennesker man ikke engang kender. Men når det så er sagt, så er han uden tvivl en af de fodboldspillere i verden jeg har mindst til overs for (sammen med Ibra blandt andre) han er gennemført klam at se på (og nej det er ikke fordi jeg misundelig på han smukke smukke ydre). Selvfølgelig er min mening om ham ikke udelukkende baseret på hans ydre, men en kombination af alle de obeservationer jeg har gjort mig når jeg har set ham eller hørt på ham.
Gider slet ikke på at begynde på at ramse alle de episoder med ham som jeg ikke bryder ig om, i kender dem jo godt i forvejen, nogle er enige i at det er usympatisk og andet negativt andre syntes det åbenbart ikke, det fair nok med mig, men så har i sku mere kærlighed i hjertet end jeg har.....

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af klogfyr »

Hvis det er vores pis, der kommer i kog, og vi burde slappe af og være ligeglade, ligesom jer. Hvorfor er det så i laver halve og helsiders indlæg for at forsvare ham?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster