Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg har læst nogle indlæg her på tråden, og selvom jeg ikke mener der er en fodboldspiller der er så mange penge værd, så har jeg ikke noget imod de hvide bruger så mange penge på en spiller! Det må de jo selv om, og jeg er bestemt ikke bange for Real Madid med en kaka og Ronaldo og sågar måske også villa! Det er da ligeyldigt om Villa er garant for mål, vi skal da slet ikke bekymre os om eller går op i hvad vores modstandere køber, men istedet koncentrere os om VORES hold, nemlig Barca og have tiltro til at de kan klare det! Jeg er ret sikker på at vores hold stadig vil være bedre end Real Madrid den kommende sæson, Laporta har sagt vi får 3-4 spillere der ikke bare er breddespillere, men spillere der går ind og forstærker holdet direkte! Og selvom vi ikke skulle gå hen og skrive under med nogen( tror dog på at vi helt sikkert køber ind), så tillader jeg mig selv til at have tiltro til vores nuværende trup! De har trods alt vundet 3 titler i år, nemlig copa del ray, la liga og c.l, så hvorfor skulle de ikke kunne vinde nogle titler næste sæson, bare fordi real køber nogle spillere? Jeg tager det helt roligt, for min skyld kan Real bruge 10 milliarder kroner på spillerkøb, og jeg vil stadig mene at vores hold stadig vil være bedre end deres, så længe vi ikke sælger vores stamspillere, og det tyder der ikke noget på vi gør! Anyways, om Real bruger 700, 800, 1 milliard på en spiller, jeg er ligeglad, for barca vil altid være barca, og de skal nok spille lækker fodbold, score en masse mål, vinde smukke kampe og vinde tilter! Lad os koncentrere os om vores hold istedet for at bruge vores energi og spalteplads på Real madrid! VISCA EL BARCA!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rocco

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rocco »

Visca El Barca skrev:Jeg har læst nogle indlæg her på tråden, og selvom jeg ikke mener der er en fodboldspiller der er så mange penge værd, så har jeg ikke noget imod de hvide bruger så mange penge på en spiller! Det må de jo selv om, og jeg er bestemt ikke bange for Real Madid med en kaka og Ronaldo og sågar måske også villa! Det er da ligeyldigt om Villa er garant for mål, vi skal da slet ikke bekymre os om eller går op i hvad vores modstandere køber, men istedet koncentrere os om VORES hold, nemlig Barca og have tiltro til at de kan klare det! Jeg er ret sikker på at vores hold stadig vil være bedre end Real Madrid den kommende sæson, Laporta har sagt vi får 3-4 spillere der ikke bare er breddespillere, men spillere der går ind og forstærker holdet direkte! Og selvom vi ikke skulle gå hen og skrive under med nogen( tror dog på at vi helt sikkert køber ind), så tillader jeg mig selv til at have tiltro til vores nuværende trup! De har trods alt vundet 3 titler i år, nemlig copa del ray, la liga og c.l, så hvorfor skulle de ikke kunne vinde nogle titler næste sæson, bare fordi real køber nogle spillere? Jeg tager det helt roligt, for min skyld kan Real bruge 10 milliarder kroner på spillerkøb, og jeg vil stadig mene at vores hold stadig vil være bedre end deres, så længe vi ikke sælger vores stamspillere, og det tyder der ikke noget på vi gør! Anyways, om Real bruger 700, 800, 1 milliard på en spiller, jeg er ligeglad, for barca vil altid være barca, og de skal nok spille lækker fodbold, score en masse mål, vinde smukke kampe og vinde tilter! Lad os koncentrere os om vores hold istedet for at bruge vores energi og spalteplads på Real madrid! VISCA EL BARCA!
Hvorfor i alverden skal vi stoppe en god debat, bare fordi den handler om Real Madrid?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Go debat? Hvad er det der er så god ved denne debat? lad os tage en debat om vores hold, VORES SPILLERE, VORES transfersummer, hvordan VORES hold ser ud næste sæson? lad dog real madrid og man utd fans diskutere Ronaldo og hans transfer! Hvad har det med os at gøre? Hvorfor skal vi bruge energien på hvad vores rivaler gør? Hvorfor kan vi ikke bruge tid på Vores eget hold?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Desuden har jeg aldrig sagt at jeg forbyder folk at diskutere dette emne, synes bare det er lidt spild a tid, og argumenterne for hvorfor jeg synes det er spild a tiden, kan du læse i de andre indlæg jeg har skrevet! :) men hvis du synes det er værd at diskutere hvad der sker i madrid, og hvad de laver i klubben, er du velkommen til at gøre det :) No problem! Jeg sagde bare min mening, og det har man da vel lov til i et debatforum?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blach »

Jeg fandt, tidliger idag, ud af hvorfor de vil købe CR7!
Det har ikke noget med pr eller lign. at gøre på nogen måde!
Det var Sergio Ramos skyld! :shock:
SR???? og CR7. Hvad synes I? Lyder det ikke meget ens?
Tænk på et par hvor man kan sige: Jeg er SR???, og det er min "mand" CR7!
Han har jo også prøvet alle de andre bøsser i klubben, men han syntes de var lidt for * agtige! -gad vide hvorfor?! :wink: :roll:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Hellyear

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Hellyear »

Cristiano Ronaldo, Kaká, Arjen Robben og David Villa?
det synes jeg lyder interessant.. dog er der en ting i baghovedet...
Ronaldo, Figo, Beckham og Zidane.. er jeg den eneste der husker hvordan de spillede?
Det var kaos. så mange individualister fungerer ikke godt sammen.

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:Go debat? Hvad er det der er så god ved denne debat? lad os tage en debat om vores hold, VORES SPILLERE, VORES transfersummer, hvordan VORES hold ser ud næste sæson? lad dog real madrid og man utd fans diskutere Ronaldo og hans transfer! Hvad har det med os at gøre? Hvorfor skal vi bruge energien på hvad vores rivaler gør? Hvorfor kan vi ikke bruge tid på Vores eget hold?
Der er en glimrende debat igang om vores hold her på forum. Den kan du joine.
Allez...

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Real Madrid er helt sikkert ikke færdige med at grave i lommerne på spenderbukserne, og jeg tror desværre også, at David Villa kommer dertil inden de er færdige. Franck Ribery tror jeg ganske enkelt ikke på - han bliver trods alt for dyr, og han vil hellere til Barcelona. Jeg håber at vi kan få ham hevet i land sammen med et par andre forstærkninger så vi er klar til næste sæson.

Jeg er ganske grundlæggende i tvivl om hvorvidt Galactico 2 kommer til at flaske sig for RM. Jeg har mine tvivl, men om andet bliver det i hvert fald spændende at følge med i La Primera til næste sæson... :)
Blach skrev:Jeg fandt, tidliger idag, ud af hvorfor de vil købe CR7!
Det har ikke noget med pr eller lign. at gøre på nogen måde!
Det var Sergio Ramos skyld! :shock:
SR???? og CR7. Hvad synes I? Lyder det ikke meget ens?
Tænk på et par hvor man kan sige: Jeg er SR???, og det er min "mand" CR7!
Han har jo også prøvet alle de andre bøsser i klubben, men han syntes de var lidt for * agtige! -gad vide hvorfor?! :wink: :roll:
Og det var så dagens ringeste indlæg...

teemuss

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af teemuss »

real madrid køber og køber og hva så barcalona er stadig bedre som hold og fodbold er et holdspil real førsøger bare at købe sig til succes
når nu real taber til barca igen næste gang de mødes hva vil real så gøre med deres stjerner købe nogle flrer måske?
næ mig narre real madrid ikke
barca vinder osse mesterskabet næste år :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... 96-million

Yay, Santiiiii! :D
Så fik du den at tygge på, hva' Cristiano? Eller også er han bare knaldhamrende ligeglad! :P
Men; hvor han dog ret. Altså Santi! ;)

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af soul_pitcher »

suk... goal.com er the shit..
Cristiano is one of the best players in the world and if they pay that much for him then he is worth it," he said.
Jeg er lidt nazi, men kære ven læs nu med lidt kildekritik..
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

soul_pitcher skrev:suk... goal.com er the shit..
Cristiano is one of the best players in the world and if they pay that much for him then he is worth it," he said.
Jeg er lidt nazi, men kære ven læs nu med lidt kildekritik..
Det er jeg såmænd ligeglad med, det dér. Det er det sidste afsnit jeg henviser til, hvori han påpeger at Andrés er mere værd end €96 millioner, forudsat at Ronaldo er det værd.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15164
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1138 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Det vil sige hvis Ronaldo koster 700 mil.kr. så koster Messi dobbelt så meget.
Håber ikke at vi sælger Messi men hvis vi gør det en dag så bliver han den dyreste spiller for altid :wink:
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Laporta har sagt at ingen spillere er 700 mill værd, så ikke engang Messi, men han bliver møg dyr hvis han ytre ønsker om at skifte, som han jo aldrig gør...
Allez...

Rivaldo10

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rivaldo10 »

Husk, at ingen er større end klubben. Hvis Messi en dag vil væk, så lad ham smutte.

Vi er den klub i verden, der har haft de største stjerner på holdet og alle har været indforstået med, at klubben har været størst.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster