Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Real Madrids defensiv er stadig dårlig, ja, men spørgsmålet er hvor mange hold som tør angribe den, når Kaka og Ronaldo, begge fremragende kontraspillere, står og venter. Jeg tror, at de fleste hold kommer til at spille meget, meget tilbagetrukket mod dem - og så er den svage defensiv ikke ligefrem et kæmpe problem. De kommer i hvert fald til at blive mere dominerende end sidste sæson, hvor deres kampe var fyldt med action i begge ender af banen.

Jeg tror dog stadig ikke, at de vinder ligaen eller Champions League, hvis de ikke gør bare et eller andet med forsvaret. Men det kommer nok også.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af soul_pitcher »

Man kan jo også vende den om og spørge hvor mange hold vil ikke angribe, da de netop har et ikke-eksisterende forsvar.
Men dog er det svært at spå om, når ingen klubber har startet/færdiggjort deres indkøb.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

Med Ronaldo og Kaka syntes jeg som sådan ikke man som Barceona fan skal decideret frygte dem. De bliver stærke ja, men de er vel "kun" lige kommet på niveau med Barcelona på papiret. Nu skal de så spilles sammen, og det kan vel også tage lidt tid.

Hvis vi kan opretholde det spil vi viste i år, tror jeg simpelthen ikke Real kan vinde mesterskabet. Vi har som minimum et lige så godt - og hvis ikke bedre hold end Real, selv med Ronaldo og Kaka. Og vores spillere kan så finde hinanden med bind for øjnene.

Savner lidt transferaction fra Barcelonas side, men det er nok bare fordi Real er usandsynlig aggressive.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Jeg tror dog stadig ikke, at de vinder ligaen eller Champions League, hvis de ikke gør bare et eller andet med forsvaret. Men det kommer nok også.
Champions League vinder de i HVERT fald ikke, med deres nuværende forsvar. Deres nuværende forsvar er ekstremt let at lukke op, hvis man ligger samme pres på som flere af de engelske hold gør. Men jeg er enig - hvis Madrid vil noget, skal de helt sikkert stramme op i de bagerste rækker.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Flax_Generous skrev:
benjamin skrev:
Flax_Generous skrev:Det er et episk transfervindue, det her...
Det er helt sygeligt.
Ja, det er. Finanskrise, anyone?
Det er sjovt, du nævner det - på forsiden af The Independent (engelsk avis) står der "The recession has ended" med store bogstaver - mon der er en sammenhæng med de £80 millioner der er røget ind i landet? :wink:

Men spøg til side - jeg er ikke bange for Madrid bare fordi de har købt Kaka og Ronaldo. Jeg synes stadig at Xavi og Iniesta er bedre end de to, respektivt. Og Messi er stadig i en klasse for sig. Hvis vi nu tager os sammen og køber Ribery, forlænger med Touré og køber to backspillere, så er der absolut ingen grund til bekymring.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Bager »

For at være helt ærlig, så kan Madrid købe alle de spillere de vil. Så længe vi holder fast i vores spil, så vil vi være i stand til at slå dem. Til gengæld må jeg dog sige at DAMN det bliver en rigtig fed liga næste år. Selvom jeg naturligvis er brændende Barca-fan, så kan jeg godt li' at se Madrid spille/tabe og med Kaka og Christiano skal helt sikkert blive spændende at følge. Rigtig godt for den spanske liga. Kanon liga næste år!

Deres forsvar er forholdsvist okay. De mangler dog i mine øjne ihvertfald en kvalitets-venstre back i steden for Marcelo og Heinze. Deres wings er ihvertfald meget godt besat med Robben og Christiano (medmindre de skiller sig af med Robben - hvilket jeg synes ville være dumt). Jeg ved dog ikke helt om sammensætningen at de spillere de har passer. Jeg mener, det er svært at forestille sig følgende angreb:

-------------------------------Huntelaar/Raul---------------------------
Christiano/Drenthe--------Kaka/Guti---------Higuaín/Robben
--------------Sneijder/RFV-----------------Diarra/Lass---------------

Jeg tror ikke det kommer til at se kønt ud. Det ligner mere et manager-hold end det ligner et reelt fungerende fodboldhold.

En spiller jeg godt gad have i Barcelona er Ruben de la Red. Jeg håber han kan komme tilbage til sin fodboldkarriere efter sine hjerteproblemer eller hvad det var.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Om det er Guti og Snejder vi bruge rsom kegler, eller om det er Ronaldo og kaka er for mig underordnet.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mander »

Gordon Brown: Manchester United To Bounce Back After Cristiano Ronaldo Sale

Rolig nu, Gordon Brown, har du ikke lidt for travlt med at passe på dit job til at spekulere i fodbold? :D
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Guardiola »

Brombi skrev:
Flax_Generous skrev:
zqa skrev:700 millioner.... Wooooooot.
Det er nok til at købe hele Newcastle, så vidt jeg lige husker.
Eddermaneme mange tyggegumier man kan købe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller bajere.. roskilde festival kunne være en del federe hvis de lige havde 700 mio kr.. :P
Mon ikke man kunne købe samtlige spiller i den danske liga?

Seriøst... det er eddermanme et giftigt hold, Real er ved at strikke sammen.

Men som jeg har sagt før - så er jeg ved at brække mig over, at sportslig succes og penge ikke går hånd i hånd. Men lad os netop håbe, at den grundsætning så omvendt bliver slået fast - igen. Galatico tanken har fejlet før. Der skal være de spillere, som løber ekstra meter når stjernen har tabt bolden. Men lad os se hvad der sker.... Det er umuligt at spå om reals hold.

Deres penge må være ved at løbe tør. Køber de villa, kan der ikke være mere til overs. Det kan blive redningen fra, at de ikke får fat i ham. Jeg er sikker på, at han er garant for mål - så han skal ikke til Real.
Nåh... endnu større grund til at hade Christiano Narcissos

http://politiken.dk/sport/fodbold/article730330.ece
Det er ikke kun os, der undrers
Senest rettet af Guardiola tors jun 11, 2009 5:39 pm, rettet i alt 1 gang.

Forza Barca

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Forza Barca »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-United ... onaldo-bud
okay real madrid vil give 1300 millioner for 2 spillere. Ham Florentino Perez er en født forhandler

Remmen

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Remmen »

Guardiola skrev:Men som jeg har sagt før - så er jeg ved at brække mig over, at sportslig succes og penge ikke går hånd i hånd. Men lad os netop håbe, at den grundsætning så omvendt bliver slået fast - igen. Galatico tanken har fejlet før. Der skal være de spillere, som løber ekstra meter når stjernen har tabt bolden. Men lad os se hvad der sker.... Det er umuligt at spå om reals hold.
Ved nu ikke om den fejlede.. De vandt da nogle CL titler og også Ligaen nogle gange, med de tidligere Galaticos..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Guardiola »

Remmen: ja.. men for de beløb? Kunne man ikke have vundet langt langt langt mere, hvis man havde købt "fornuftigt" ind?

HVad skal vi kalde de originale Galacticos? Figo, Ronaldo, Zidane og Beckham vel... kom til Real hhv. 00, 02, 01, 03

Real vandt ligaen 02/03 så vidt jeg husker. Og jeg mener også, at de ingen titler vandt de tre næste sæsoner. Det kan godt være jeg tager fejl. Men mener det er sådan. Og med de beløb der blev brugt, vil jeg mene det er næsten katastrofalt dårligt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:[http://politiken.dk/sport/fodbold/article730330.ece
Det er ikke kun os, der undrers
Det er i øvrigt noget af en finanschef vi har os dér. Ikke så ringe at have undervist på Yale OG Harvard! ;)

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Hævneren »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:[http://politiken.dk/sport/fodbold/article730330.ece
Det er ikke kun os, der undrers
Det er i øvrigt noget af en finanschef vi har os dér. Ikke så ringe at have undervist på Yale OG Harvard! ;)
Ja han er rimelig sej indenfor økonomverdenen, også en af de mest citerede økonomer. Så er han desuden kendt for at være kæmpe Barcelona fan og at gå i vanvittige jakkesæt:
Billede
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, det var ham der havde det gule jakkesæt (det husker jeg meget tydeligt)! :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 85 gæster