Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

lucho

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af lucho »

F.C. Barcelona skrev:Hva Barca skal med en spiller som C. Ronaldo forstår jeg overhodet ikke, og er svært overrasket over at så mange her inde vil se ham i Barca.
Jeg er i hvert fald ikke en af dem. En af de store glæder for mig som Barca-fan er den store integritet og værdighed holdet altid optræder med (med undtagelse, selvfølgelig, af efterspillet til Chelseakampen i Barcelona).

Det håber jeg aldrig bliver ødelagt.

En mand som John Terry, derimod...

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Hævneren »

Endelig springer Ronaldo ud og erklærer sin homoseksualitet for alle.

Billede
Billede
Billede

Det er godt han er ærlig omkring det.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Elbarca »

Egentlig mærkelig han lægger sig ned ved mindste berøring. Man skulle tro han ville elske fysisk kontakt til mænd!

Toure

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Toure »

Elbarca skrev:Egentlig mærkelig han lægger sig ned ved mindste berøring. Man skulle tro han ville elske fysisk kontakt til mænd!
Jeg tror han simulerer sex....

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Guardiola »

Toure skrev:
Elbarca skrev:Egentlig mærkelig han lægger sig ned ved mindste berøring. Man skulle tro han ville elske fysisk kontakt til mænd!
Jeg tror han simulerer sex....
:lol: Det rammer sgu et eller andet morsomt, fordi det er så absurd

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Han er velkommen i Barca.. betal 700 mio kr og tjen alle pengene på en uge på trøjesalg..

Rocco

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rocco »

Hvis der er en spiller i denne verden som absolut ikke skal til Barca, er det uden tvivl CRISTINA Ronaldo. Send ham til Real, det er fint med mig. Ribéry fremfor Ronaldo til hver en tid.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Elbarca »


Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Champione »

Han er vidst på vej til Madrid for 700/750 mill.. Forhåndsaftalen de forventer at bruge..

Så ser de efterhånden småfarlige ud, hvis Villa, Kaka og Ronaldo bliver nye ansigter i truppen...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Toure

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Toure »

Champione skrev:Han er vidst på vej til Madrid for 700/750 mill.. Forhåndsaftalen de forventer at bruge..

Så ser de efterhånden småfarlige ud, hvis Villa, Kaka og Ronaldo bliver nye ansigter i truppen...
Hvis vi køber Ibrahimovic og Ribéry er vi endnu farligere...

Jbninc

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jbninc »

Så er det officielt. United har accepteret et bud fra Real Madrid : http://www.manutd.com/default.sps?pageg ... id=6634291

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

700 millioner.... Wooooooot.
#jesuisSheep

Andemads1

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Andemads1 »

Hvis de vitterligt tjener nok penge på merchandise osv. med Ronaldo til at han i sidste ende tjener sig selv ind, så er det sgu et godt køb. Men er der virkelig nogen mand i verden der er 700 mil. værd??

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Haha, jeg griner stadig over, at Real Madrid nu har brugt omkring €150 millioner på to spillere! Det er sikkert god forretning i sidste ende (salg af merchandise), men hvor er det dog tåbeligt rent fodboldmæssigt... Hvis det er rigtigt, at de havde sat €200 millioner til side til sommer, er der nu kun €50millioner tilbage til resten af deres indkøb. I og med at Perez sagde, at mindst 9 spillere var på vej ud, må de nok til at rode i bunden af udsalgs-boksen efter spillere! :lol:

Andemads1

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Andemads1 »

Tolquhon skrev:Haha, jeg griner stadig over, at Real Madrid nu har brugt omkring €150 millioner på to spillere! Det er sikkert god forretning i sidste ende (salg af merchandise), men hvor er det dog tåbeligt rent fodboldmæssigt... Hvis det er rigtigt, at de havde sat €200 millioner til side til sommer, er der nu kun €50millioner tilbage til resten af deres indkøb. I og med at Perez sagde, at mindst 9 spillere var på vej ud, må de nok til at rode i bunden af udsalgs-boksen efter spillere! :lol:
Det bliver ihvertfald spændende at se hvem de stiller med i forsvaret.. Det kan godt være de scorer 3 i hver kamp men selv Mallorca ville være i stand til at score 4 mod spillere som Heinze og Ramos

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster