Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Luis Enrique »

phpBB [video]


Der er ikke så få af dem, hvis man er meget begejstret for sådanne. Klaus Fischer var rimelig heftig i den henseende.

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Zhrilmo »

17 - Pedro Rodríguez Ledesma skal det ikke rettes til 7?
BARCA!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Daluigi »

Zhrilmo skrev:17 - Pedro Rodríguez Ledesma skal det ikke rettes til 7?
Han bliver forhåbentlig alligevel snart solgt
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Man kan mene, hvad man vil om Pedro, men det vil svække holdet, bredde-mæssigt, hvis han vælger at skifte her i januar måned.


http://onside.dk/primera-division/avis- ... e-vil-vaek





Det er selvfølgelig rygter, men lidt bekymrende stadig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi kan få en god gang penge for ham så sælg ham. Så kan vi evt hente en ny eller satse på tello, adama og deulofeu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Men her til januar? Man kan jo ikke bare hente Deulofeu tilbage midt i sæsonen, og Tello slår ikke til, når han får chancen. Pedro har trods alt scoret 7 mål i ligaen, og han er en yderst kompetent breddespiller. På målfronten har han allerede scoret lige så mange mål i ligaen, som han gjorde hele sidste sæson, så det er altid noget.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jakob »

Pedro er en god breddespiller ja, men jeg synes nu alligevel man bør overveje et salg for at gøre plads til større talenter som Tello og Deulofeu.
PSG bød 40m euro i sidste transfervindue. Det burde ledelsen måske have overvejet hvis altså rygtet var sandt.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Jo, altså man kan tale for et sommersalg(selvom jeg er imod det, da jeg er glad for Pedros arbejdsmoral), men da ikke her til januar.
Senest rettet af Kubala tirs dec 03, 2013 3:40 pm, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Drake »

Jeg synes også man skal sælge Pedro, hvis man kan få en god sjat penge for ham. Men nok ikke til Januar, det er nok bedst til sommer.

Så kan vi satse på Deulofeu og Adama. Tello tror jeg skifter, for hans normale postion er venstre kant, og der spiller Neymar, han er fremtiden på den plads.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jakob »

Efterhånden synes jeg at Alexis arbejder (næsten) ligeså hårdt som Pedro, dog har Alexis en del flere strenge at spille på. Før i tiden var de mere på samme niveau. Jeg er lidt splittet omkring et salg af Pedro. Han bomber løs for Spanien, men det er som om Martinos spil ikke passer ham så godt som det passer fx Alexis.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Sælger man Pedro, så håber jeg, man henter Griezmann. Han virker virkelig lovende, og kan spille på flere positioner oppe foran. Desuden er han begyndt at score en del, samt at han kender ligaen og kan sproget. Derudover er han kun 22, men spørgsmålet er, om han ikke bliver for dyr til at man gider at investere i ham. Det er Sociedad, vi snakker om, så de vil kræve i omegn af 30+ mio euro for ham.



http://www.transfermarkt.co.uk/en/antoi ... ktErgebnis

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Sælger man Pedro, så håber jeg, man henter Griezmann. Han virker virkelig lovende, og kan spille på flere positioner oppe foran. Desuden er han begyndt at score en del, samt at han kender ligaen og kan sproget. Derudover er han kun 22, men spørgsmålet er, om han ikke bliver for dyr til at man gider at investere i ham. Det er Sociedad, vi snakker om, så de vil kræve i omegn af 30+ mio euro for ham.



http://www.transfermarkt.co.uk/en/antoi ... ktErgebnis
Det er jeg meget enig i! Jeg snakker forresten heller ikke om et salg til vinter men derimod til sommer. Det ville være dumt at sælge ham til vinter da vi ikke har en erstatning klar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Lad os hente Muniain. Han har sådan en dejlig attitude på banen.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Aha, ok. Med hensyn til Pedro ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal føle, altså med henblik på et salg. Jeg har et ambivalent forhold til salget af Pedro, for jeg er rigtig glad for Pedro, da han altid yder 100 %; det er klart, at det så ikke altid resulterer i mål eller assist, men synes, at han altid arbejder hårdt for holdet, når han starter inde eller bliver skiftet inde. På den anden side, så kan jeg også forstå de fans, der er trætte af manden, da han har haft en nedadgående formkurve i et stykke tid nu; med henblik på mål og assist. Jeg tror, at man endnu ikke har set det bedste fra Pedro, men så tror jeg også, at det muligvis er på tide, at han bliver solgt, hvis han skal vise dette niveau, da han virker lidt fastlåst i Barca. Jeg vil dog sige, at jeg vil se ham an i denne sæson, og se, om han kan sprudle eller ej. Hvis han kan genfinde sit tidligere niveau; 2010/2011, så vil jeg være imod et salg, men hvis det ikke sker, så kan jeg godt forstå et salg af ham her til sommer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Rb88 og 100 gæster