Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Man United will make a final 40M+incentives offer for Cesc Fabregas, which is likely to be submitted before the end of the week. [mirror]
Jeg synes slet ikke det er nok til at få os til forhandlingsbord. Vi behøver ikke at sælge ham, spilleren har ikke ytret offentligt han vil væk, han er en af verdens bedste CM, en verdensklassespiller og har vilde stats i Barca.

Vi burde ikke lytte til et tilbud, får det er på 55+ millioner pund. Markedet er sælgerens hver gang en anden klub sælger, også Man Utd der angiveligt ikke vil sælge Rooney for mindre end 40 milllioner pund. Hvorfor skal det så være omvendt for Barca? Hver gang man køber ind hos Barca, er det køberens marked.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blev der ikke også indført en videresalgsklausul i Cesc' kontrakt? Mener at have læst at Arsenal
skal have 50% af beløbet fra et eventuelt salg, hvis Cesc bliver solgt til andre klubber end Arsenal.

Brugeravatar
olearmsved
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors jun 11, 2009 12:06 am
Blevet takket: 4 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af olearmsved »

FCBarcelonaChr skrev:Blev der ikke også indført en videresalgsklausul i Cesc' kontrakt? Mener at have læst at Arsenal
skal have 50% af beløbet fra et eventuelt salg, hvis Cesc bliver solgt til andre klubber end Arsenal.
Jo det mener jeg der blev, så det giver ingen mening at sælge ham.

Vi får også brug for ham, så de kan godt spare sig.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Culé »

Cesc + datter er store fans:


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Haha så videoen igår, hun er altså nuttet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Manchester United are waiting for an official response from Barcelona after they submitted their third offer for Cesc Fabregas. [express]
De har altså budt, skal man tro express. Lad os se, hvad vores svar bliver denne gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Champione »

Visca El Barca skrev:
Manchester United are waiting for an official response from Barcelona after they submitted their third offer for Cesc Fabregas. [express]
De har altså budt, skal man tro express. Lad os se, hvad vores svar bliver denne gang.
Daily Star skriver at Cesc er blevet brugt som medielys, for forhandlinger vedr. Madrid og United vedr. Cristiano!

http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE20 ... r-tilbage/
---------------------------------------
Barca is my religion!

gygfo

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af gygfo »

Det kan man som barcafan kun være glad for. For det første er al tvivl om cesc manet til jorden, for det andet bliver real madrid virkelig svækket hvis de får bale ind, og ronaldo ud. Som jeg ser det, er bale ikke tæt på ronaldos niveau, og jeg tror faktisk heller ikke at han bliver så god i fremtiden.

Afellay99

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Champione skrev:
Visca El Barca skrev:
Manchester United are waiting for an official response from Barcelona after they submitted their third offer for Cesc Fabregas. [express]
De har altså budt, skal man tro express. Lad os se, hvad vores svar bliver denne gang.
Daily Star skriver at Cesc er blevet brugt som medielys, for forhandlinger vedr. Madrid og United vedr. Cristiano!

http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE20 ... r-tilbage/


Ville også være det eneste der ville give mening. At bruge Cesc som medielys også hente en Fellaini ville nok skuffe fans, men hvis man så henter Cristiano ville alle nok få en mindre orgasme. Om det er sandt eller ej, ved jeg ikke helt om jeg tror på men jeg er sikker på, at han én dag tilbage i United og nok før man egentligt regner med det.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Champione »

gygfo skrev:Det kan man som barcafan kun være glad for. For det første er al tvivl om cesc manet til jorden, for det andet bliver real madrid virkelig svækket hvis de får bale ind, og ronaldo ud. Som jeg ser det, er bale ikke tæt på ronaldos niveau, og jeg tror faktisk heller ikke at han bliver så god i fremtiden.
Fuldstændig enig!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Afellay99

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Tata : "I'm not thinking about Barça without Cesc. He's one of the best in the squad, but there's also a part that he has to decide".

Kunne godt type på der har (eller stadig er) været lidt tvivl omkring hans fremtid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Martino: "I've talked to Cesc, I explained him my idea. Of course we want him to stay, he's one of the best in the squad, so it's up to him"

Martino: "Sign another player if Cesc leaves? If it depends on me, he'll stay, and I believe he will, so I didn't yet think about that."

Underligt... Så er der måske noget om snakken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Afellay99

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Han gik også da Katalanske tv3 spurgte ind til det efter kampen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Shit! Så er der nok noget om snakken. Vi har ikke råd til at miste cesc.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Jeg kan bare ikke gennemskue, hvorfor han skulle forlade klubben. Og så lige United? Why?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster