Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Heartbreaker skrev:Real køber ham næste sommer.
Heheheh, tænkte det samme
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:
Drake skrev:
Kubala skrev:
Drake skrev:
Kubala skrev:Stewart Downing blev også købt efter at træner-teamet i Liverpool havde set youtube videoer af ham - eller hvis man skal tro rygterne. Det viste sig også at det var "det hel rette køb".
Men nu er det i hvert fald min eneste mulighed (ud over at se kampe, og læse) for at vurdere spillere ;-)

Jeg vil mener at fodboldklubber har Talentspejder ansat, til at tage ud og se de spiller de er interesseret i ;-)
Så vil ikke lige sammenligne det.

Hvorfor bruger du så youtube som en målestok så, når du vil argumentere for en spiller? Desuden skriver du at du ikke har set så meget til spilleren - næsten hver gang, men stadig argumenterer du for et køb af den givne spiller. Normalt ville man bare ikke udtale sig om en spiller, når man ikke har set noget til denne spiller.
Hvis man ikke kan udtale sig ud fra youtube og hvad man kan læse. Så vi der jo næsten ikke være nogen samtaler/diskussioner her inde. Ja det er et tyndt grundlag, men ellers kan man jo næsten ikke være med til at snakke om andre spillere ind vores egene, og de mest kende spillere. Hvis man ikke ser alt fodboldt.

Synes næsten altid du skal nedgør folk her inde. Alle har ikke samme viden, og alle går ikke op i at man skal vide alt før man udtaler sig, lige som dig. Hvis man siger hvad baggrunden for ens viden er, så kan andre jo rette en som har mere viden om spilleren, også lære man af det.

Jeg troede jeg var en af de mest negative her inde, men du er da godt med.

Du kommer med rigtig mange anklager mod mig og bliver rimelig personlig. Jeg har hverken sagt at jeg besidder mere viden end dig eller andre herinde eller for den sags skyld sagt, at du ikke må mene det ene eller det andet. Jeg vil dog debattere med dig, når jeg er uenig med dig, derfor er vi begge herinde, for at diskutere. Hvis du ikke kan lide at diskutere med andre, der kommer med modargumenter mod dine udsagn, så bliver det svært at være på et forum.


Jeg er ikke negativ - bare fordi jeg stiller mig kritisk over for dig eller nogle af de andre herinde. Når I skriver noget, som jeg er uenig i, så vil jeg diskutere med jer. Hvis du kalder dette for at være negativ, så forstår jeg som sagt ikke, hvorfor du er herinde.


Og skal vi ikke droppe personlige angreb, tak.
Ja tak, det villa være rart.

Har bar fået det indtryk af dig.
Senest rettet af Drake fre jul 19, 2013 1:10 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sport snakker om Agger, Vermaelen, Koscielny og Vertonghen nu. Fatter ikke at vermaelen bliver nævnt men resten er gode spillere. Nu må vi se hvad der sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Gad vide hvad koscielny ville koste. Jeg kan godt li' ham. Det er bare lidt synd for arsenal efterhånden ;-)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af abx »

Efter Chygrynsky-skandalen, så skal vi ikke have spillere hvis efternavn slutter på "y"
Próxima Estación.... Parallel!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Alt er blevet vendt på hovedet med dagens udmelding. Den nye cheftræner har muligvis helt andre forstærkninger i tankerne end Tito og co.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af abx »

Quaresma skrev:Alt er blevet vendt på hovedet med dagens udmelding. Den nye cheftræner har muligvis helt andre forstærkninger i tankerne end Tito og co.
Yep.
40 dage til at finde ny træner, hente nye spillere og sætte holdet op med nyt trænerteam.

Bliver næppe nemt.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jamial »

abx skrev:
Quaresma skrev:Alt er blevet vendt på hovedet med dagens udmelding. Den nye cheftræner har muligvis helt andre forstærkninger i tankerne end Tito og co.
Yep.
40 dage til at finde ny træner, hente nye spillere og sætte holdet op med nyt trænerteam.

Bliver næppe nemt.
Laudrup+Agger = Done.

:twisted:

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Lige nu kunne jeg god ønske Louis Enrique ikke havde skrevet med Celta...
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Fantomet »

Jamial skrev:
abx skrev:
Quaresma skrev:Alt er blevet vendt på hovedet med dagens udmelding. Den nye cheftræner har muligvis helt andre forstærkninger i tankerne end Tito og co.
Yep.
40 dage til at finde ny træner, hente nye spillere og sætte holdet op med nyt trænerteam.

Bliver næppe nemt.
Laudrup+Agger = Done.

:twisted:
Bielsa + Zouma, deal done

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Bielsa vil køre holdet i sænk. Ordet "kontinuitet" findes ikke i mandens ordbog.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:Bielsa vil køre holdet i sænk. Ordet "kontinuitet" findes ikke i mandens ordbog.
Enig. Imponerende sæson for to år siden. Men hans seneste sæson og alt det uro der blev skabt, har vist at han ikke er en kontinuerlig træner, som Q også skriver det lidt.
Allez...

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

AS ser Villas-Boas som topkandidat til at overtage på længere sigt og mener at vide, at der skulle være en klausul i hans kontrakt hvis vi skulle være interesseret.
En tilsvarende klausul skulle også være i Luis Enrique's kontrakt.
Ja det er rene rygter, men havde ikke noget mod at se én af de to overtage, med en fordel hos Luis Enrique.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Trist at målmandsposten stadig er uklar, vi stadig mangler en CB, og Tito nu stopper. Det er vel stort set den værst tænkelige sæsonstart...,

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Det er ikke optimalt, det er klart. Men det er kun trænerposten som er virkelig presserende. Målmandsposten er besat, og så har vi trods alt en hel måned til at finde en CB.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster