Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Det undrer mig, at vores indkøbsstrategi synes så uendeligt ensporet. Enten Thiago Silva, ellers tilsyneladende et kæmpebud på Marquinhos -- ellers ?? Hvis ingen af de to indkøb klapper - og man er tilsyneladende villige til at vente meget længe - risikerer vi enten at stå med ingenting, alternativt et hurtigt opfundet panikindkøb for lukketid. Der er så mange andre navne, både åbenlyse og mere spændende derude, der fortjener at komme i spil. Subotic, Hummels, Vermaelen, Vertonghen og Koscielny er blandt de oplagte - men Marcos Rojo, Ricardo van Rhijn og Toby Alderweireld er også spændende navne.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Der er så mange andre navne, både åbenlyse og mere spændende derude, der fortjener at komme i spil. Subotic, Hummels, Vermaelen, Vertonghen og Koscielny er blandt de oplagte - men Marcos Rojo, Ricardo van Rhijn og Toby Alderweireld er også spændende navne.
Rojo, Van Rhijn, Alderweireld er ikke gode nok til at gå ind og styrke forsvaret. Hummels og Subotic ser ikke ud til at kunne lykkedes, da Dortmund holder på dem. Hummels er tito heller ikke så intra i. Verthongen er nok den eneste jeg ville sige, ville være et godkendt køb.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

PuyolErGud skrev: Rojo, Van Rhijn, Alderweireld er ikke gode nok til at gå ind og styrke forsvaret.
P.t. består mulighederne i midterforsvaret af Puyol, Piqué, Mascherano og Bartra. Der er andre, mere besynderlige konstellationer, der er mulige (f.eks. Alex Song eller Adriano) men jeg synes de er svære at tage alvorligt. Puyol kommer kun til at spille mindre; Piqué har haft en skidt sæson. Der er velbegrundet tvivl om Bartras egentlige potentiale. Mascherano skal også dække andre positioner. Jeg synes man er en tand for hurtig på aftrækkeren, hvis hverken Rojo, van Rhijn eller Alderweireld anses som interessante muligheder for midterforsvaret. Hvor er det, at deres niveau ikke er tilstrækkeligt, ikke mindst sammenholdt med de muligheder vi har nu?

Jeg er også nødt til at spørge, om det var helt sikkert at Adriano kunne udfylde en veldefineret rolle for klubben, da han blev købt i 2010? Klubben manglede ikke just backs. Retrospektivt mener jeg, at det var en særdeles klog disposition at købe ham, og det er aldeles glimrende at han forlængede sin kontrakt. Han kan nemlig træde direkte til, hvis der er brug for det.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Okay. Så: Vi mister Thiago, Thiago Silva vil blive i PSG, Marquinhos har aftalt med PSG. hvad fanden mand...

Hvad tror i vi gør, sådan realistisk?

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Betaler overpis for Koscielny, selvom et eller andet siger mig, at vi henter Silva

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Brombi skrev:Okay. Så: Vi mister Thiago, Thiago Silva vil blive i PSG, Marquinhos har aftalt med PSG. hvad fanden mand...

Hvad tror i vi gør, sådan realistisk?
Der kører det vildeste spin melles PSG, Silva og os.. Det er en kabale.

PSG ender med Luiz og Marquinhos.. Og vi snupper Thiago Silva - det er mit gæt..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Raman93 skrev:Betaler overpis for Koscielny, selvom et eller andet siger mig, at vi henter Silva
Det er nok hvad fantasien rækker til, ja. Klubben gør i øvrigt klogere i, at betale f.eks. 20-25 mio. € for Koscielny, end 45 - 50 mio. € for Thiago Silva.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Luis Enrique skrev:
Raman93 skrev:Betaler overpis for Koscielny, selvom et eller andet siger mig, at vi henter Silva
Det er nok hvad fantasien rækker til, ja. Klubben gør i øvrigt klogere i, at betale f.eks. 20-25 mio. € for Koscielny, end 45 - 50 mio. € for Thiago Silva.
I øvrigt, Luiz Enrique, du efterspørger køb af mindre profilerede spilere og nævner Rojo, Ricardo van Rhijn og Toby Alderweireld. Hvad siger du til en mand som Mangala?

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Raman93 skrev:[Hvad siger du til en mand som Mangala?
Også en meget interessant spiller. Efter hvad jeg har set fysisk stærk, positions-sikker, god spilforståelse og med en fin blanding af erfaring og potentiale. Det er mig helt ubegribeligt, at klubben virker totalt blind i forhold til sådanne spillere.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

A deal on the loan of Jonathan dos Santos (23) to Real Sociedad is close. The player wanted a loan rather than a permanent deal. [md]
Træt af disse lejeaftaler.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Rafinha will this afternoon be presented as new Celta player. The clubs will today announce he will join Celta on loan for one season. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

OUT: Fontas (Celta) Muniesa (Stoke) Bojan (Ajax*) Abidal (Monaco) Villa (Atletico) Deulofeu (Everton*) Thiago (Bayern) Rafinha (Celta*)
Der ryger nogle spillere ud dette transfervindue.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Jeg vil ikke begræde, hvis det ender med at Thiago Silva hentes, men jeg så nu hellere at man brugte pengene mere fornuftigt. Zouma eller Inigo Martinez + en Thiago erstatning er på sigt, stadig bedre løsninger i min verden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

This week could be crucial for the transfer of PSG centre back Thiago Silva (28) to Barcelona. Deal possibly to be closed for 42M. [cope]
Selvom kilden er Cope, er det interessant info.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

42M, damn that's alot of dough.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 53 gæster