Christian Eriksen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
zqa skrev:Det er gået GLIMRENDE de andre gange vi har købt brasillianere og udlejet dem. Keep up the good work, Barca.
Burde vi ikke bare stoppe med at købe spillere? Det er jo ikke fordi der er mange andre der er slået igennem.
Mascherano har nu gjort det meget fint. Alves i sin tid. Adriano. Song har vel også gjort det forventlige. Ja, der er svipsere. Men hvilke klubber har ikke det? Bare se på Bebe eller Julian Faubert. Hhv. Man.U og og I ved.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:
Piquénbauer skrev:
zqa skrev:Det er gået GLIMRENDE de andre gange vi har købt brasillianere og udlejet dem. Keep up the good work, Barca.
Burde vi ikke bare stoppe med at købe spillere? Det er jo ikke fordi der er mange andre der er slået igennem.
Mascherano har nu gjort det meget fint. Alves i sin tid. Adriano. Song har vel også gjort det forventlige. Ja, der er svipsere. Men hvilke klubber har ikke det? Bare se på Bebe eller Julian Faubert. Hhv. Man.U og og I ved.
Nu var det også ment ironiskt. Jeg kan sagtens se ideen bag ved at hente doria og prøve at se om man kan udvikle ham til den næste stjerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Når man kan sige god for at købe Doria drengen, som kan blive den nye Varane eller Big shot, men ikke Eriksen, som er 21 år, så er det lattervækkende, Imho. Desuden vil Isco koste 10-12 mio euro mere end Eriksen, men fred være med det.
Doria skal jo ikke spille. Det er meningen at han skal udlejes. Han er på ingen måder tiltænkt som en spiller der skal starte. Ud over det så ville han jo ikke koste ret meget så kan ikke se hvordan du kan sammenligne et køb af de 2.

Jeg snakker ikke om at han(Doria) skal være fast mand, men når man siger god for ham(Doria), så lyder det lidt hult at afskrive Eriksen, som er 21 år og som jeg heller ikke vil have skal være fast mand med det samme, men kan blive det på sigt. Derfor jeg nævner det overfor Egzon, som kan se Doria i Barca, men ikke Eriksen, som kan udvikle sig endnu, da han kun er 21 år, som sagt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er med kubala! Og kan sagtens forstå dit argument!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Christian Eriksen på forsiden af Sport hjemmesiden :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

sonnybarca

Re: Christian Eriksen

Indlæg af sonnybarca »

Nej tak til Chrille E! Han har bare ikke de nosser der skal til i FC Barcelona...

SuperPedro

Re: Christian Eriksen

Indlæg af SuperPedro »

Han kan bare få lavet nogen af silikone hvis det er ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Blaugrana92 »

sonnybarca skrev:Nej tak til Chrille E! Han har bare ikke de nosser der skal til i FC Barcelona...
Iniesta og Xavi render jo heller ikke rundt med nosser i Puyol-klassen? Jeg kan ikke lige se, hvad en offensiv midtbane skal bruge nosser til. Han skal bare have fødderne og hovedet skruet rigtigt på.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Norbit »

sonnybarca skrev:Nej tak til Chrille E! Han har bare ikke de nosser der skal til i FC Barcelona...
Lige mine ord. Jeg siger ikke at Christian Eriksen er dårlig. Men han er bare ikke god nok til Barca. I Liverpool ville han være god. Vi skal ikke kigge på de pladser. Man burde prøve st få thiago til at blive, om det skal koste lidt. Lad ham spille sammen med sin bror. Så er det problem løst.
Vi har også en situation der lyder ved at vi mangler en CB, og ikke en CM/OM.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Michman »

Det er hverken godt for os, eller Christian at komme til Barca. Han får helt sikkert ikke spilletid nok. Christian skal til en klub hvor han kan udvikle sig til den stjerne som han i mine øjne kan blive.. Dortmund, Liverpool, Arsenal, Malaga måske..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Køb ham Barca. Lyt til mig.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Champione »

Kubala skrev:Køb ham Barca. Lyt til mig.
KÆMPE nej tak.
Ikke dygtig, eller udviklet nok.

Han skal bevise sit værd på et højere niveau inden han bliver klar til højeste..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Champione skrev:
Kubala skrev:Køb ham Barca. Lyt til mig.
KÆMPE nej tak.
Ikke dygtig, eller udviklet nok.

Han skal bevise sit værd på et højere niveau inden han bliver klar til højeste..


Han er både dygtig og har også niveauet til Barca. Eriksens problem er, at han er dansker. Havde han været hollænder, tysker, italiener m.m., så havde alle godkendt købet.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Champione »

Kubala skrev:
Champione skrev:
Kubala skrev:Køb ham Barca. Lyt til mig.
KÆMPE nej tak.
Ikke dygtig, eller udviklet nok.

Han skal bevise sit værd på et højere niveau inden han bliver klar til højeste..


Han er både dygtig og har også niveauet til Barca. Eriksens problem er, at han er dansker. Havde han været hollænder, tysker, italiener m.m., så havde alle godkendt købet.
Jeg synes jo f.eks. at han på ingen måde leverer for landsholdet.. Han er "stjernen" uden at vise nogen former for funklen.
Og alt andet lige, så er det svært at tage springet fra Æresdivisionen, og så til den absolutte top.. Det er et enormt skridt - som rigtig mange spillere har prøvet...

Derfor vil jeg gerne se ham på højere niveau.. ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Messi leverede heller ikke for det argentinske landshold førhen. Det danske landshold er jo en ren joke. Man skal ikke hæfte sig ved det negative, da der har været spillere, som har leveret, når de har taget springet fra Æresdivisionen, såsom Suarez, Sneijder og Zlatan.


Eriksen har spillet 166 kampe for Ajax og har i de seneste tre sæsoner spillet CL. Han har fået en vis rutine. Desuden har han forbedret sig sæson for sæson, hvis man kigger på hans tal. Flere mål og flere assist, de seneste tre sæsoner i Ajax.



Han kan købes for 10-15 mio euro, da han kun har et år tilbage af kontrakten, hvilket er peanuts i forhold til hans talent.


Edit: Som sagt, så tror jeg at det bunder i at han er dansker. Havde han ikke været dansker, så havde alle hoppet på vognen og sagt: Køb ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster