Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Gad vide hvad feedback er på David Luiz efter de to seneste elendige kampe?


Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Har set en del Serie A kampe på det seneste (det er de ret vilde med at sende på Kanal 8), og to spillere har fanget min opmærksomhed.

Pablo Osvaldo fra Roma. Han scorede en del mål for Espanyol tidligere, og har da også scoret mål for Roma. En billigere løsning, tror jeg, end de andre angribere vi er blevet kædet sammen med. Han er stor, stærk og overraskende god teknisk. Nu har jeg kun set en 6-7 kampe med ham og han har spillet godt hver gang. Var der ikke en herinde der havde en ven der havde set hver Roma kamp siden 2000 eller sådan noget? Måske han kan fortælle lidt mere?

Den anden spiller, er mit eget personlige crush. Juan Quintero fra Atlético Nacional i Columbia. Han har været udlejet til Pescara i år. Han har spillet en god sæson, af hvad jeg har hørt, og er lige nu igang med et glimrende U20 VM. De fleste storklubber i Italien har allerede kig på ham, men Udinese er vidst nok de eneste der er kommet med et reelt bud. Hvis Thiago smutter til United, så jeg gerne man kiggede på Quintero som hans afløser.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Osvaldos personlighed er ikke super god, den ham viser udad til. Falder ofte i unåde og virker som en light Zlatan, en der er for åben og favner for bredt.
Allez...

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Osvaldo er på vej til Atletico siger hans agent. Så det slag er tabt.
Giv os Diego Costa. Fra atlético. Så er det ultimativt mest anti madridista provokerende hold komplet. Diego Costa der tørrer Ramos og kalder Pepe for en portugisisk søn af en *, selvom han er brasiliansk født, Mascherano der sparker medics ned når han ligger på en båre. Messi der skyder bolde efter tilskuere, Neymar der kysser efter haters og fingerer, og Busquets der gentagne gange laver hoverende vendinger på Özil og Xabi Alonso.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Hvis Thiago skifter, hvad søren skal vi så gøre? Satse på Sergi Roberto eller købe en erstatning? Ander Herrera? Gündogan? Det bliver spændende at følge, men rammer mig nok lidt i hjertet, da Thiago altid har været en spiller jeg har værdsat.

Hvad forsvaret angår håber jeg på Thiago Silva, men han virker umulig og langt uden for rækkevidde. Marquinhos er mit andet bud, han virker spændende, og kan blive et monster i fremtiden. Så længe det ikke går udover Alexis og han skal indgå i en byttehandel som rygterne antyder.
Barcelona will next week make a bid for Roma centre back Marquinhos. His agent will travel to Barcelona soon. Alexis could be included [sky]
Det bliver spændende at følge, men tror vi og håber vi kommer til at stå stærkt efter transferen! :smile:

God sommer!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Alexis bliver ikke solgt i år. Det har træner og ledelse bestemt.
Thiago Silva er tættere på end man tror. Det afhænger bare af hans vilje til at gå ned i løn.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Sports director Zubizarreta watched Chelsea defender David Luiz (26) live this season. The Brazilian is not an option for Barcelona. [rac1]
Barcelona will talk with Thiago Silva after the ConfeCup, if he agrees to lower his wages the club will negotiate with PSG.[@SiqueRodriguez]
Læste idag at han var villig til at gå ned i løn...

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Ja. Så det med Thiago er slet ikke udelukket. Og med Luiz ude af billedet skulle det være endnu mere sandsynligt.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Giv os nu bare Marquinhos eller Thiago Silva og få sikret Ter Stegen til næste sommer!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Afellay99 skrev:Giv os nu bare Marquinhos eller Thiago Silva og få sikret Ter Stegen til næste sommer!
Og Kurt Zouma!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Drake
Indlæg: 4334
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kan ikke forstå man ikke køber ham her Alen Halilović til B holdet, han kan blive den nye Messi ;-)

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4334
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Bløddyret skrev:Har set en del Serie A kampe på det seneste (det er de ret vilde med at sende på Kanal 8), og to spillere har fanget min opmærksomhed.

Pablo Osvaldo fra Roma. Han scorede en del mål for Espanyol tidligere, og har da også scoret mål for Roma. En billigere løsning, tror jeg, end de andre angribere vi er blevet kædet sammen med. Han er stor, stærk og overraskende god teknisk. Nu har jeg kun set en 6-7 kampe med ham og han har spillet godt hver gang. Var der ikke en herinde der havde en ven der havde set hver Roma kamp siden 2000 eller sådan noget? Måske han kan fortælle lidt mere?

Den anden spiller, er mit eget personlige crush. Juan Quintero fra Atlético Nacional i Columbia. Han har været udlejet til Pescara i år. Han har spillet en god sæson, af hvad jeg har hørt, og er lige nu igang med et glimrende U20 VM. De fleste storklubber i Italien har allerede kig på ham, men Udinese er vidst nok de eneste der er kommet med et reelt bud. Hvis Thiago smutter til United, så jeg gerne man kiggede på Quintero som hans afløser.
Ja ham Juan Quintero virker spændende (på youtube) Det virker også som om at han spiller den rolle lidt tilbage i banen, lige som Xavi og Thiago :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Osvaldo er alt, alt, alt for middelmådig til Barça - skulle man endelig gå den vej, burde en mand som Klose stå foran ham i køen.

Quintero kender jeg ikke, men efter et hurtigt kig på Youtube, lader han faktisk til at minde relativt meget om Thiago.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2829
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

..
Senest rettet af Norbit fre jul 17, 2020 2:20 pm, rettet i alt 1 gang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Du vil bruge 50 mio euro på Kurt og Marquinhos, selvom det er et sats. Jeg ville hellere give 45-47 mio euro for T. Silva end at gamble med de unge forsvarsspillere.

Hent ham og marquinhos fra Roma. Om det skal koste 40-50mio EUR.
En af dem må blive en kæmpe stjerne. Og hvis den anden bliver lige underkanten af topspillererne, så har man stadig tjent pengene hjem. Færdig arbejde.

Edit: Jeg reagerede kun på dit indlæg, fordi du fyrer dette af:
Fuck også tito og hans elskede thiago Silva. Indse det vi har ikke råd til ham. Selvom han ville passe perfekt.
Hent marqinhos og Kurt zouma.
Fatter ikke tito. Rigmands Bitch.
Samtidig har du i dit tidligere indlæg, som er ovenover, skrevet dette:
Hent ham og marquinhos fra Roma. Om det skal koste 40-50mio EUR.
En af dem må blive en kæmpe stjerne.
Du er villig til at smide 40-50 mio euro efter disse to spillere, men vi har ikke råd til T. Silva? Derudover er det lige meget om begge får succes, men så længe den ene gør, så kan man komme af med den anden. Hvorfor skal man så ikke satse på egne talenter, såsom Sergi Gomez, Gafarot og Bagnack, hvis man køber T. Silva, som man må formode kan holde i de næste fem sæsoner? Til den tid vil Bagnack og Gafarot være hhv. 22 - og 23 år.
Senest rettet af Kubala tors jun 27, 2013 8:57 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster