Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Reus ville jo også kunne spille Ini´s plads, noget som jeg ikke lige ser Neymar gøre.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Afellay99 skrev:Reus ville jo også kunne spille Ini´s plads, noget som jeg ikke lige ser Neymar gøre.
Det mener jeg så ikke at han kan. Iniesta spiller jo CM ved siden at Xavi. Reus kan spiller hængende angriber, og det spiller vi ikke med. Desuden så er slet ikke god nok i pasningsspillet, hvis han skulle spille CM. En Götze kunne gøre det, men ikke Reus.

Vi spiller jo 4-3-3, ikke 4-2-3-1. Sådan ser jeg det i hvert fald.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Haha hold nu op, Reus overtog Gotze´s plads imod Real da han blev skadet og spillede den plads til perfektion, så mon ikke han kan spille lige de meter længere tilbage på banen, hvis du mener Gotze også kan.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

På forrige side sagde du, at du ikke havde set ham spille så meget. Hvordan kan du så afgøre hans pasning spil ikke er godt nok og han ikke ville kunne spille den plads?

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Afellay99 skrev:Haha hold nu op, Reus overtog Gotze´s plads imod Real da han blev skadet og spillede den plads til perfektion, så mon ikke han kan spille lige de meter længere tilbage på banen, hvis du mener Gotze også kan.
Det mener jeg stadig ikke han kan, selv om han spillede den plads til perfektion. Reus og Gotze er ikke samme tybe. Gotze her større playmaker egenskaber ind Reus.

Og desuden er det vel bedre at vi har et alternativ til Messi, som Neymar kan være. I stedet for et alternativ til Inesta som du mener Reus kan. For vi har jo Cecs og Thiago som backup for ham. Hvis vi skal se på det sådan ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Jeg mener ikke vi skal hente Reus istedet for Neymar, sagde bare han ville kunne spille Ini´s plads også. Han viste jo netop i den kamp, at han har store playmaker egenskaber.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Afellay99 skrev:På forrige side sagde du, at du ikke havde set ham spille så meget. Hvordan kan du så afgøre hans pasning spil ikke er godt nok og han ikke ville kunne spille den plads?
Jeg har måske set 6-8 Dortmund kampe med ham, og nogle landskampe, og synes ikke at han er lige så god som fx. Gotze som på samme hold, synes det er nok kampe til at se om han er lige så god i pasningsspillet i.

Men synes ikke rigtigt jeg kan bedømme om han er god i de små rum.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

dinhxa

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af dinhxa »

Bartomeu bekræfter idag, at Barca ønsker at hente en målmand, en forsvarspiller og en angriber. Thank god!

Ter Stegen, Hummels og Neymar - check.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Bartomeu (vice president): "Valdes told us he doesn't want to continue. Apart from a keeper, our priorities are a centre back and a forward"

Så er det vidst på plads. Valdes er fortid. Håber han når, at få sin 500 kamp.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Afellay99 skrev: Så er det vidst på plads. Valdes er fortid. Håber han når, at få sin 500 kamp.
Uha. En holdbar erstatning for Valdés kan vise sig at blive det vanskeligste at finde - langt vanskeligere end f.eks. at finde en holdbar løsning på problemerne i midterforsvaret. Listen over hold, der har mistet deres sidste, sikre skanse, og i årevis famlet rundt efter en holdbar erstatning, er alenlang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Mellem Zubi og Valdes har vi fandme haft mange målmænd som har fejlet, det er bestemt en vanskelig post at erstatte i Barca.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Carles Busquets, Julen Loptegui, Vitor Baia, Ruud Hesp, Roberto Bonano, Pepe Reina, Robert Enke, Rüstü Recber, Richard Dutruel, Francesc Arnau - har jeg mon glemt en eller anden?

Og så skal man heller ikke glemme, at klubben - bevidst? - missede Francesco Toldo og Edwin van der Sar, vistnok i 2001. Og valgte Baia frem for Andreas Köpke i 1996.

Lad os håbe, at det går bedre denne gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique skrev:Carles Busquets, Julen Loptegui, Vitor Baia, Ruud Hesp, Roberto Bonano, Pepe Reina, Robert Enke, Rüstü Recber, Richard Dutruel, Francesc Arnau - har jeg mon glemt en eller anden?

Og så skal man heller ikke glemme, at klubben - bevidst? - missede Francesco Toldo og Edwin van der Sar, vistnok i 2001. Og valgte Baia frem for Andreas Köpke i 1996.

Lad os håbe, at det går bedre denne gang.
Tror det er meget rigtigt. Men Vitor Baia var ren og skær uheld og pga Van Mal, som ødelagde Barcelona med sin hollandske middelmådighed.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Fantomet »

Luis Enrique skrev:Carles Busquets, Julen Loptegui, Vitor Baia, Ruud Hesp, Roberto Bonano, Pepe Reina, Robert Enke, Rüstü Recber, Richard Dutruel, Francesc Arnau - har jeg mon glemt en eller anden?
Du glemmer Jesus Mariano Angoy.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

Rooney ville være et fejlkøb i størrelsesorden Zlatan.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster