Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Med hensyn til Daniel Agger så kunne det selvfølgelig være en fornøjelse at se ham spille for Barca, men helt ærligt ser jeg ikke meget fremtid i ham, han er trods alt ved at nærme sig det 30 stykker, og med den pris han har, så jeg heller man gik efter en spiller som Sakho i PSG som også har vidst utilfredshed på grund af manglende spilletid, eller en spiller som Angelo Ogbonna som har spillet fantastisk for Torino og også har slået igennem på det italianske landshold, en ung spiller der er fremtid i samtidig med at han er stor, stærk og har noget speed, er det for meget at forlange.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Kubala skrev:Rooney bliver jo ikke brugt centralt, men oppe foran. Han kan spille som angriber, hængende-angriber, på kanten og som offensiv midt, men det er rigtigt, at for et par sæsoner siden brugte man ham centralt, da der var mangel og skader i truppen. Han kan også spille centralt, men det er ikke der han er bedst.

Var ikke klar over, at han også spiller kant.
Var dog godt klar over at han spiller som hængende angriber/offensiv midt.
- Men de 2 pladser vil jo snuppe en af pladserne fra midtbanen, med vores 4-3-3?

Men okay når Rooney også kan spille kant, så er mulighederne jo uendelige :glad:

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Nyhuus skrev:
Kubala skrev:Rooney bliver jo ikke brugt centralt, men oppe foran. Han kan spille som angriber, hængende-angriber, på kanten og som offensiv midt, men det er rigtigt, at for et par sæsoner siden brugte man ham centralt, da der var mangel og skader i truppen. Han kan også spille centralt, men det er ikke der han er bedst.

Var ikke klar over, at han også spiller kant.
Var dog godt klar over at han spiller som hængende angriber/offensiv midt.
- Men de 2 pladser vil jo snuppe en af pladserne fra midtbanen, med vores 4-3-3?

Men okay når Rooney også kan spille kant, så er mulighederne jo uendelige :glad:

Han dækker mange positioner, og han behøver jo ikke at snuppe pladsen fra nogen(midtbanespillerne). Hvis vi sælger David Villa, Alexis, Cuenca og Afellay, så er der mange muligheder lige pludseligt. Det var også det, Visca skrev, at hvis det var scenariet, så kunne vi både købe Rooney og Neymar. Jeg tror ikke at det sker. Han er for dyr, og vi sælger ikke Alexis. Vi skal give Alexis benefit of the doubt og så se gennem denne sæson. Hvis Alexis stadig ikke præsterer næste sæson, så synes jeg, at man skal begynde at kigge på, hvad man kan foretage sig.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Kubala skrev:Vi skal give Alexis benefit of the doubt og så se gennem denne sæson. Hvis Alexis stadig ikke præsterer næste sæson, så synes jeg, at man skal begynde at kigge på, hvad man kan foretage sig.
Enig! Har aldrig rigtig forstået snakken omkring et salg af ham ..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona consider a formal bid for Man City centre back Vincent Kompany (26), who could replace Puyol. Man City would ask 22M. [people]
Han er ikke ligefrem hurtig, men ellers en rigtig god spiller, når han spiller på sit vanlig niveau. 22 millioner (euro jeg går ud fra), er overraskende "billigt", hvis det passer. Jeg har ikke noget imod ham, hvis vi kan få ham til den pris.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Til den pris ville jeg bestemt også sige JA TAK!
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Der kan ikke herske nogen tvivl om hans evner som forsvarspiller. Han er klart en af verdens bedste, hvis ikke den bedste forsvarspiller, og så langsom er han heller ikke. Hvis trænerteamet insisterer på ikke at benytte Bartra, så ville det være en oplagt mulighed for at forstærke forsvaret. Spørgsmålet er bare hvor meget sandhed der er i det.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
Barcelona consider a formal bid for Man City centre back Vincent Kompany (26), who could replace Puyol. Man City would ask 22M. [people]
Han er ikke ligefrem hurtig, men ellers en rigtig god spiller, når han spiller på sit vanlig niveau. 22 millioner (euro jeg går ud fra), er overraskende "billigt", hvis det passer. Jeg har ikke noget imod ham, hvis vi kan få ham til den pris.

Hm..Vincent Kompany for 22 mio euro er mere end godkendt, og hvis vi kan få denne handel i hus, så skal vi da helt sikkert gå efter den.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Der kan ikke herske nogen tvivl om hans evner som forsvarspiller. Han er klart en af verdens bedste, hvis ikke den bedste forsvarspiller, og så langsom er han heller ikke. Hvis trænerteamet insisterer på ikke at benytte Bartra, så ville det være en oplagt mulighed for at forstærke forsvaret. Spørgsmålet er bare hvor meget sandhed der er i det.

Nej han er ikke ligefrem langsom, men det virker bare at folk herinde vil fremfor alt andet have en vild hurtig forsvarsspiller, det er Kompany trods alt ikke. Han er sådan Agger hurtig synes jeg, men god spiller, det er han. Virkelig god.

Jeg kan også huske, at han blev rygtet til os, før han skiftede til City. 22 millioner euro, ja tak Men jeg foretrækker helt klart, at man gav Bartra en chance for at bevise sit værd, men det gider man åbenbart ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Kan slet ikke se for mig at City skulle sælge Kompany. Og slet ikke til den pris. Tror han selv skal presse City massivt, hvis sådan et skifte skulle finde sted. Men helt klart en af de bedste centerbacks i verden.

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Hvorfor skulle stenrige Man C dog sælge deres anfører og vel nok bedste forsvarsspiller for i denne sammenhæng sølle 22 M?

Det må være en kæmpe and ;-)
Billede

TheOnlyOne

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af TheOnlyOne »

BarçaDK skrev:Hvorfor skulle stenrige Man C dog sælge deres anfører og vel nok bedste forsvarsspiller for i denne sammenhæng sølle 22 M?

Det må være en kæmpe and ;-)
Eneste grund skulle da være, at han ønskede et skifte.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

After a first 20M bid was rejected, Barcelona are preparing a 25M bid for Roma centre back Marquinhos (18). [corriere dello sport]
Det er rigtig mange penge for en så ung, og trods alt stadig en uprøvet spiller. Daily Mail og The Sun kører også historien, ikke fordi det gør den mere troværdig, men måske er der noget om snakken. Ifølge de engelske aviser kæmper vi med de to Manchester klubber om hans underskrift.

Hvis det viser sig, at han har hovedet til at indfrie sit store potentiale, så er de 25 millioner rigtig godt givet ud. Vi kan så have en topspiller de næste 10-12 år. Men det er et stort hvis.

Kompany er blevet rygtet til os, ligesom Mancini meldes særdeles interesseret i Marquinhos. Med tanke på, at City også prøver på at komme af med nogle af de løntunge spillere, de har i klubben, Kompany har været meget langt fra sidste sæsons form, plus de allerede har en ung hollandsk gut i klubben, som skulle være et kæmpe talent, kunne det måske lade sig gøre at forhandle sig til en Kompany handel. Måske verdens længste sæstning, sorry for det.

En Kompany til 20-22 millioner euro eller endda de 25 er helt klart at foretrække, i stedet for Marquinhos.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
After a first 20M bid was rejected, Barcelona are preparing a 25M bid for Roma centre back Marquinhos (18). [corriere dello sport]
Det er rigtig mange penge for en så ung, og trods alt stadig en uprøvet spiller. Daily Mail og The Sun kører også historien, ikke fordi det gør den mere troværdig, men måske er der noget om snakken. Ifølge de engelske aviser kæmper vi med de to Manchester klubber om hans underskrift.

Hvis det viser sig, at han har hovedet til at indfrie sit store potentiale, så er de 25 millioner rigtig godt givet ud. Vi kan så have en topspiller de næste 10-12 år. Men det er et stort hvis.

Kompany er blevet rygtet til os, ligesom Mancini meldes særdeles interesseret i Marquinhos. Med tanke på, at City også prøver på at komme af med nogle af de løntunge spillere, de har i klubben, Kompany har været meget langt fra sidste sæsons form, plus de allerede har en ung hollandsk gut i klubben, som skulle være et kæmpe talent, kunne det måske lade sig gøre at forhandle sig til en Kompany handel. Måske verdens længste sæstning, sorry for det.

En Kompany til 20-22 millioner euro eller endda de 25 er helt klart at foretrække, i stedet for Marquinhos.
Agreed. Især fordi Kompany er en af de no nonsense-typer, der kan holde Piqué i ørene Puyol-style. Og vi har for alvor brug for en ny lederskikkelse, når Puyol en dag takker af - der er Kompany ideel.

Omvendt vil jeg føle mig godt til grin, såfremt Marquinhos går hen og bliver en ny superstjerne, og Barça valgte at hente Kompany i stedet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

mht. Marquinhos, så er det store spørgsmål om han allerede har klasse nok (kun 18 år) til at give Piqué og Puyol nok konkurrence om start pladssene som jeg synes vi mangler.

Men han virker til at have hele parken, og især hurtighed som vi mangler! :razz:

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster