Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:#23

Jeg har ikke set ham nok til at dømme ham som spiller, men ud fra de ting jeg har læst om ham, også fra diverse eksperter og hans trænere, er det modsatte af det du skriver?.

Jeg har læst at en af hans helt store forcer er netop forudseendhed, altå placeringsvne. Og så er han vist ret kontant i sit spil, har god teknik og så er han leder.

Som sagt, det er bare det billede jeg har af ham, efter at have læst og hørt kommentarer om ham.
Jeg har set nogle kampe med ham, og også kampene mod United. Han er ikke elitespiller og ikke en, du tænker wow om. Han har dog en god boldomgang og lignende, men hvad hjælper det, når man er for nem at sætte ud af spillet.
Ok det passer sikkert meget godt, som sagt jeg har ikke set ham spille mange kampe. Men det er bare ikke det billede jeg har af ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Han kunne også være et bud på en venstre back.

http://www.bold.dk/nyt/Roma-back-Kan-ik ... -til-Barca
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Det er noget spændende med den der nye midterforsvarer. Selv med frit valg på alle hylder er det lidt svært at pege en ud.

Thiago Silva, jovist. Jeg nævnte selv Chiellini. Hvem ellers? En stor generation af midterforsvarer er nu over 30 - Vidic, Terry, Lúcio, m.fl. Har nogen set Mamadou Sakho fra Paris SG spille?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Javi. Martínez. End. Of. Discussion.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

For at vende lidt tilbage til Vertonghen, så er jeg ikke helt enig med #23. Særligt udekampen mod United husker jeg ham for et solidt overblik defensivt, til trods for hans fejl ved Hernandez-målet, hvor han kommer på mellemhånd. Netop det faktum, at han alligevel viser mental styrke og kommer tilbage i den kamp, er en ikke helt uvæsentlig kvalitet ved en god forsvarer. Jeg har kun set 4-5 kampe fra Holland i løbet af sæsonen, men der har han været uhyrlig sikker. Og når han får så meget ros i medierne, som det er tilfældet, så er der altså noget om snakken.

Desuden er boldomgangen den måske vigtigste evne at have som Barca-spiller, hvis Tito ønsker at fortsætte Peps stil på banen - det vil i øjeblikket vægte langt højere end en god, men alt for stationær forsvarsspiller. Han er ikke verdens bedste defensivt, der er jeg enig, men med det spil, som klubben højest sandsynligt fortsætter med at stile efter, passer hans kvaliteter ret godt ind. Og så er der prisen; han vil højest sandsynligt blive solgt for under halvdelen af, hvad en Thiago Silva/Chiellini/etc. ville koste.

Men ja, han ser desværre ud til at være tabt til Tottenham, hvor jeg ikke ser ham passe lige så godt ind som på et hold alá Barca.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Jeg kunne rigtig godt tænke mig det blev en mere en Puyol-type, lidt mere en kriger.

Thiago Silva og Javi Martínez (som trods alt er mine favoritter) ser jeg mere som mere spillende centerbacks ligesom Piqué. Jeg ville gerne have en betonmand, som vil kæmpe til det sidste for Barça og er ond på den gode måde.

Evt. bare Puyol anno 05/06 for evigt og altid i Barça :smile:

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Mascherano....
Allez...

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Luis Enrique skrev:Det er noget spændende med den der nye midterforsvarer. Selv med frit valg på alle hylder er det lidt svært at pege en ud.

Thiago Silva, jovist. Jeg nævnte selv Chiellini. Hvem ellers? En stor generation af midterforsvarer er nu over 30 - Vidic, Terry, Lúcio, m.fl. Har nogen set Mamadou Sakho fra Paris SG spille?
Hummels og Kompany er vel også forsvarsspillere fra øverste hylde.

LBarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af LBarca »

BarçaDK skrev:Jeg kunne rigtig godt tænke mig det blev en mere en Puyol-type, lidt mere en kriger.

Thiago Silva og Javi Martínez (som trods alt er mine favoritter) ser jeg mere som mere spillende centerbacks ligesom Piqué. Jeg ville gerne have en betonmand, som vil kæmpe til det sidste for Barça og er ond på den gode måde.

Evt. bare Puyol anno 05/06 for evigt og altid i Barça :smile:
Du finder aldrig en midterforsvar som Puyol. Han er helt unik, og han er sin egen. Man kan selvfølgelig godt finde en spiller med samme kompetencer, men det kan bliver en lang søgning. MIn favorit er Thiago Silva, da han er en spiller med erfaring (LIgesom Puyol) Han er teknisk dygtig, og kan sagtens bidrage med noget på holdet. Er helt enig i at det kunne være godt med en rigtig betonmand, men vi må nyde ham mens vi har ham! :glad: ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

The Sun journalister har igen røget, og denne gang er det stærke sager kan jeg se.
Barcelona want to offer Chelsea forward Didier Drogba (34), whose contract expires, a two-year deal worth around 6.3M a season. [the sun]
6.3 millioner euro til en 34 årig, Yea RIGHT!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mes Que Un Club »

Visca El Barca skrev:The Sun journalister har igen røget, og denne gang er det stærke sager kan jeg se.
Barcelona want to offer Chelsea forward Didier Drogba (34), whose contract expires, a two-year deal worth around 6.3M a season. [the sun]
6.3 millioner euro til en 34 årig, Yea RIGHT!.
Tja, hvis han er ok med at sidde på bænken, og kun komme ind i kampe mod Chelsea, hvor vi ikke kan komme igennem forsvaret, så tror jeg han vil være god.

Men han skal være billig og have godt humør med sig til truppen. Samtidig være klar til at sidde på bænken.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Han er en nar.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Blaugrana92 skrev:Han er en nar.
Tror sgu ikke vi jagter Drogba. Der er lidt for meget historik mellem ham og os..
Samtidig er han en alt for dyr reserve.. Er nogle vilde løn-beløb der snakkes.

På den anden side ville han dog tilføje noget HELT nyt i angrebet.. Og har erfaring og stadig en dygtig spiller - han har i mange kampe været enmandshær for Chelsea i år.. Hvem sagde første CHL-semi kamp?

Men Drogba blev i starten af sæsonen dømt "over the hill", og kun kontinuerlige kampe gjorde ham til den spiller han sluttede med at være.. Og det kan vi på ingen måde tilbyde ham.. Så tror ikke vi ville se det bedste til manden, og så har han ikke Barca-niveau, og ligner en skidt investering, hvis man igen kigger på det med økonomiske briller...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

NEJ, han er NAR!. Han skal slet ikke til Barca, men det er jo typisk The Sun, især lønnen er til grin. Jeg nægter at tro på, vi er parate til at give så meget i løn til en angriber hvis bedste år bag ham.

6.5 millioner euro, hvis jeg ikke tager fejl, så er det mere end Alexis og Pedro får f.eks., og det samme som Cesc.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Champione skrev:
Blaugrana92 skrev:Han er en nar.
Tror sgu ikke vi jagter Drogba. Der er lidt for meget historik mellem ham og os..
Samtidig er han en alt for dyr reserve.. Er nogle vilde løn-beløb der snakkes.

På den anden side ville han dog tilføje noget HELT nyt i angrebet.. Og har erfaring og stadig en dygtig spiller - han har i mange kampe været enmandshær for Chelsea i år.. Hvem sagde første CHL-semi kamp?

Men Drogba blev i starten af sæsonen dømt "over the hill", og kun kontinuerlige kampe gjorde ham til den spiller han sluttede med at være.. Og det kan vi på ingen måde tilbyde ham.. Så tror ikke vi ville se det bedste til manden, og så har han ikke Barca-niveau, og ligner en skidt investering, hvis man igen kigger på det med økonomiske briller...
Må jeg spørge hvad han gjorde i første opgør, siden han bliver betegnet som enmandshær i den kamp?. Han scorede på en svag afsltuning ja, man i netop den kamp var han pivringe ellers. Han divede konstant (hvis man mener det er positivt, da det var med til at slå vores spil i stykker og spillet stoppede så ok), han kunne ikke holde på bolden, han tabte de fleste hovedstødsdueller, selvom det er hans største force og noget vi frygtede, og så var hans afleveringer helt hen i vejret.

Jeg kan ærligt talt ikke forstå at folk roser ham så meget for hans første kamp. Jeg synes f.eks. han i returen var god, både offensivt men i særdeleshed defensivt samt taktisk, men i første kamp var han ikke særlig god, selvom han scorede målet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster