Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Barcelona have been watching Valencia goalkeeper Vicente Guaita (25) throughout the whole season. The club think he'd cost at least 10M [md]
Det lader også til at klubben kigger udad, hvad angår målmandsposten. Oier er muligvis ikke god nok.
Ja det ser sådan ud, men Guaita?. Altså, han er da rimelig etableret, vil han være interesseret i at sidde på bænken i Barca?.

Man må formode at Valdes stadig er starteren. På den anden side, jeg læste det her;
The reasons that are driving goalkeeping coach Unzué to consider resigning are diverse and complex. On the one hand is his desire to return to coaching. Additionally, some differences of opinion have emerged in recent months between Juan Carlos and Víctor Valdés concerning training and analyzing the matches. Unzué will decide his future soon.

http://www.totalbarca.com/2012/news/bue ... ore-110194
Kan det have noget at gøre med klubbens beslutning om at købe en ny målmand?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:
Because of the unwillingness of their clubs to talk, a transfer of Tottenham's Bale or Bayern's Alaba is at this moment not an option. [md]
Det ser så sandeligt ud til at det bliver Alba, som bliver købt til den plads.
Det der med at deres klubber ikke er villige til at snakke en transfer, har ikke holdt os fra at prøve før. Hvis man virkelig ønsker sig Bale eller Alaba, så er jeg også sikker på at klubben nok skal få dem i sidste ende. De sidste år har vi fået næsten alle de spillere, vi har peget på. Ibra, Villa, Cesc, Dani, Alexis, det er alle spillere vi fik i sidste ende, selvom deres klubber ikke var villige til sælge.
Måske det ikke også afhænger af, hvor meget klubben egentlig ønsker de spillere. De er ikke umuligt nej, men det bliver dyrt. Og på baggrund af dyre transfer de sidste par år, så forstår jeg dem godt. Det eneste positive med Sandro Rossell og hans team er, at de virker til at have styr på det økonomiske område; f.eks. ansvar der følger med.
Jo, det er lige netop det. Måske er de ikke helt opsatte på at få dem, ligesom de var med Cesc f.eks eller Alexis.

Og jo, Rosell og hans team virker til at have styr på økonomien.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jeg ser det som et splid mellem Valdes og Unzue, som gør det svært.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »


Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

vamosbarca skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... arcaq.html

KØB HAM FOR DÆLEN!!!!
Han har stadig 3 år tilbage af kontrakten, det ville komme til at koste en formue. Jeg gætter på 35-40 mio€

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

:cry:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Nakhli (agent Vertonghen): "I talked with Barça two months ago, but they said they weren't interested. Tottenham best positioned now." [ona]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

Ærgerligt med Vertonghen, synes jeg. Et billigt alternativ til Thiago Silva, men bestemt ikke ueffen - god placeringsevne, teknisk stærk nok til at gå med i offensiven og ikke mindst hovedstødsstærk. Så ham på Amsterdam Arena, hvor han virkelig skinnede igennem. Jeg tror sagtens han kunne begå sig i Barca.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Ærgerligt med Vertonghen, synes jeg. Et billigt alternativ til Thiago Silva, men bestemt ikke ueffen - god placeringsevne, teknisk stærk nok til at gå med i offensiven og ikke mindst hovedstødsstærk. Så ham på Amsterdam Arena, hvor han virkelig skinnede igennem. Jeg tror sagtens han kunne begå sig i Barca.
Ja selvom jeg ikke har set mange kampe med ham (har højst set 5-6 kampe med ham), så virker han som en god spiller. Det er i hvert fald lidt underligt, at klubben på denne måde afviser en spiller af hans kvalitet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Det er muligvis en lille indikator for, at klubben går hårdhændet efter Thiago Silva.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror og håber virkelig at vi henter Javi Martinez... Han ville i mine øjne være det perfekte køb! Kan spille på midten istedet for keita som nok bliver solgt... Og i forsvaret er han også god... Udover det så hader han real hvilket er et kæmpe plus i min bog! Ham og Alba til sommer og så kan Neymar kommer i 2013!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Barcelona could include B goalkeeper Oier Olazabal (22) in a bid for Athletic player Javi Martinez (23), who has a 40M buyout clause. [md]
Hmm lyder umiddelbart som en god ide...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

JA! JA JA JA! Gør det, for helvede! Gør det!

Billede

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Min ønskeliste ville være:

Javi Martinez - Jordi Alba eller David Alaba, også Llorente hvis Tito vil have en hovedstøds stærk spiller :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Apropos Llorente, så har vi jo før haft succes med at hente en høj og hovedstødsstærk basker; Julio Salinas. At han så godt nok faldt helt igennem i det sekund han blev 30 er en anden sag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster