Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:Hvis vi får Neymar, så bliver han en anden spiller. Men det er jo sådan set samme historie med hvilken som helst spiller vi køber til angrebet. De får mindre plads at arbejde på end før, de skal vænne sig til at deltage en del mere i pasningsspillet samtidig med at vi har et aggressivt presspil osv.

Må indrømme at jeg er mere hooked på Neymar end førhen. Udfordringen næste år bliver at finde en måde at komme igennem superkompakte forsvar. Neymar kunne være en af de spillere som i mine øjne kunne være behjælpelig i denne henseende. Han er super mobil, lynende hurtig, ekstremt fodskifte, rigtig god teknik, en udmærket sparketeknik og et mere end anstændigt pasningsspil. For mig minder han ikke umiddelbart om nogen anden spiller. Måske en brasiliansk udgave af Alexis. Dog ikke med helt så meget krop, men til gengæld lidt lettere. Jeg tror ikke Neymar kommer i år, men det er faktisk nu vi skal bruge ham. Som starten på en ny æra. Jeg tror han kommer til at erstatte Villa om et år eller to.
Neymar og Llorente ville fandeme ikke være dårligt !!

Brugeravatar
Huddi
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 2:50 pm
Geografisk sted: Odense
Blevet takket: 2 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Huddi »


Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Luis Alvaro Ribeiro is not fazed by the Spanish club's interest in the young Brazilian sensation, whom he wants to keep at the South American club for six more decades
riight..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

:lol: :lol: :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Squix

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Squix »

Ligger og ser Santos mod Guarani noget finale i Sau Paulo regionen, ved ikke lige bestemt hvad det er.

1 ting er de nu i 83 minut, allerede fejrer de har vundet, selvom der står 3-2 er hvad det er.
Men fuck ...
Har flere gange ment Neymar måske er overhyped .. men fuck hvor kan den dreng da bare noget med en fodbold! Hold nu op en teknik, og han har de samme løb som Messi gele vejen på tværs af modstanderens felt.

Hvis han lige kan blive tilvænnet, og opfører sig ordenligt, og droppe arrogancen, så tror jeg sgu han kan nå Ronnie stadie i Barcelona sammen med Xavi, Ini og Messi.

damm ..

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Madbassen »

Jeg så også noget af den kamp og ja, han er virkelig fantastisk med en bold. Godt overblik ved første mål også. De fejrede det nok før tid, da de havde en 3-0 føring fra første kamp :P
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

barcastuff ‏ @barcastuff

Zubizarreta (sports director): "Rumours about Neymar deal? There's no pre-agreement there either. He's a Santos player, we respect that."
Æv.
Visca el Barca

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Det skal han sige - af ren diplomatiske årsager. Ikke at jeg er hundredeprocent sikker på en aftale, men jeg tror ikke, at klubben allerede ville udtale sig utvetydigt om en handel, der måske eller måske ikke sker i 2014.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

[youtube]LHgAjx9Kjck[/youtube]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:eek:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg så den der kamp, hvor han gjorde det der. Awesome kamp. Santos vandt 8-0. Og Neymar spillede fremragende. Udover en masse seje finter, så scorede han sikkert på straffe, lagde op til tre mål samt fremprovokerede et frispark, der blev scoret på, og et selvmål.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Sabatino Durante (FIFA agent): "Neymar's future is written. He will go to Barça after the World Cup. There's an offer already" [tuttojuve]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Skydefinten skrev:
Sabatino Durante (FIFA agent): "Neymar's future is written. He will go to Barça after the World Cup. There's an offer already" [tuttojuve]
Håber det er rigtigt! :grin:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

Drake skrev:
Skydefinten skrev:
Sabatino Durante (FIFA agent): "Neymar's future is written. He will go to Barça after the World Cup. There's an offer already" [tuttojuve]
Håber det er rigtigt! :grin:
Håber jeg kraft edme også. Selvom jeg hele tiden har været meget duperet over Neymar, så har jeg altid været chill, og ment at han ville skabe så mange problemer.. Men jeg mener sku det er på tide at få rystet posen lidt. Vi har haft en sæson uden titler, vi får ny træner og trænger til nyt blod.

Og med tiden har Neymar simpelthen overbevidst mig om at han ikke er en "døgnflue" brasser. Jeg tror ikke han går ned når han kommer til europa.
HAM HER ER MANDEN MAN BØR/SKAL SATSE PÅ!

Og hvis det endelig skulle gå lidt galt med personligheden osv, så er jeg sikker på at vi ikke kommer til at tabe penge på ham (selvfølgelig afhængig af købsprisen). ALLE klubber vil have ham.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... -sigq.html

Kan være at denne kamp lige gjorde, at der kom lidt ekstra brænde på bålet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 116 gæster