Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jurij »

Men Barcelona SKAL løbe ham tilbage i slutningen af næste sæson for 1 mill Euro mere end hvad Roma gav for ham! Er der mening bag galskaben? Så har vi jo tabt penge på transferen, og har ikke haft ham imens. Det eneste positive er, at Roma har betalt hans løn i mellemtiden. Men med Messi, Fabregas, Villa, Cuenca, Tello, Affaley og talenterne, kan jeg virkelig ikke se, hvad vi skulle bruge Bojan til. Han er jo ikke ligefrem stamspiller i Roma. Hvorfor lave denne tåbelige kontrakt?

http://arxiu.fcbarcelona.cat/web/englis ... 18387.html
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Jeg savner ham sku. Tilbage med knejten !
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Bojan har fået chancen fra start i de seneste 2 kampe, og det har resulteret i 2 mål. Flot. Fortsæt stimen knægt!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

Roma wants Barcelona to buy back Bojan Krkic (21) this summer. The clubs agreed before Barcelona has to buy him back in 2013 for 13M [sport]
Jeg håber virkelig ikke at det kommer til at ske.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Barcelona will have an option to buy back the rights of the player at the end of the 2011-2012 or 2012-2013 season, for a fee equal to €17 million and €13m respectively, both payable in two installments on January 31, 2014 and then May 31, 2014."
Ifølge Romas hjemmeside tilbage i sommeren 11. 17 mill er mange penge for ham (dog over to rater ser det ud til), men hvad hvis han slog til, havde han været i klubben denne sæson havde han nok fået de kampe især Cuenca har spillet. Hmm, dunno hvad man skal mene.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

forstår ikke helt dit indlæg.

Anyways, hverken cuenca eller bojan er gode nok til at spille i klubben

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Ifølge Roma koster han Barcelona 17 mill Euro, hvis han købes tilbage denne sommer. Det mener jeg umiddelbart er mange penge for en spiller der ikke har præsteret i Roma. Men, det er ikke mange penge hvis han slår til i Barcelona, ved ikke hvor realistisk det er, men han er stadig kun 21.

Han havde IMO fået langt flere chancer denne sæson med Villas og Affelays skader, end han har fået hidtil under Pep, altså tror jeg at en Cuenca og Tello var blevet brugt langt minde hvis overhovedet.

Synes nu at Cuenca er fin til Barcelona, han giver en anden dimension, ikke ofte vellykket, men skal han ikke have tid. Måske, måske ikke. Kan vi se til sommer.
Allez...

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Roma want to sign Bojan Krkic (21) permanently. Now still buy-back clauses. Roma and Bojan have almost deal. Clubs will talk later.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jurij »

Siempre Barca skrev:
Roma want to sign Bojan Krkic (21) permanently. Now still buy-back clauses. Roma and Bojan have almost deal. Clubs will talk later.
Looks legit.

Tror næppe at det er en officiel meddelelse med alle de fejl i. Specielt ikke når man ikke engang ved, hvem der har sagt det.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Bager »

Jeg kan godt li' Bojan, men jeg synes ikke der er eller bliver plads til ham på holdet. Han er simpelthen ikke dygtig nok. Desuden har vi en række af spændende spillere som kommer igennem ungdomsafdelingen de kommende år samtidig med at vi har nogle spillere på a-holdet som stadig er forholdsvis unge. Af de førstenævnte kunne nævnes Deulefeu, Dongou, Tello, Alcantara, Cuenca og af sidstenævnte Messi, Pedro, Alexis og Afellay. Der skal noget ekstraordinært til at sætte sig på holdet, noget Bojan ikke for alvor har vist. På den anden side hvis han kommer ind i en udvikling, men det ligger ud i fremtiden og er hypotetisk.
Visca el Barca

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Jurij skrev:
Siempre Barca skrev:
Roma want to sign Bojan Krkic (21) permanently. Now still buy-back clauses. Roma and Bojan have almost deal. Clubs will talk later.
Looks legit.

Tror næppe at det er en officiel meddelelse med alle de fejl i. Specielt ikke når man ikke engang ved, hvem der har sagt det.
Det er El Mundo Deportivo der bringer det frem.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Michman »

Håber faktisk han kommer hjem.. Er ikke sikker på om Villa bliver helt den samme angriber (Håber) men at give slip på Bojan er efter min mening for dumt.. Han skal simpelthen bare have nogle kampe på holdet så tør jeg vædde med at han vil komme tilbage stærk som aldrig før og laver mange mål..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Quaresma »

Først Yaya-rygterne og nu Bojan? Nostalgia-trip! Jeg tripper med. Hiv dem alle hjem.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:Først Yaya-rygterne og nu Bojan? Nostalgia-trip! Jeg tripper med. Hiv dem alle hjem.
Hvad snakker du om?
Barcelona don't plan to use the option they have to buy back AS Roma forward Bojan Krkic (21) this summer for 17M. [mundo deportivo]

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Quaresma »

Det er jo irrelevant. Alt jeg konstaterede var blot, at der var rygter i gang.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 87 gæster