Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af JonasV »

Jeg synes han har bevist tidligere på sæsonen at han sagtens sagtens sagtens kan begå sig på dette hold, og ydermere kan bidrage med nye elementer. Han er jo bare inde i et særdeles mærkbart formdyk - på et yderst uheldigt tidspunkt, vel at mærke.
Senest rettet af JonasV søn feb 05, 2012 7:59 pm, rettet i alt 1 gang.

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Qwade »

JonasV skrev:Jeg synes han har bevidst tidligere på sæsonen at han sagtens sagtens sagtens kan begå sig på dette hold, og ydermere kan bidrage med nye elementer. Han er jo bare inde i et særdeles mærkbart formdyk - på et yderst uheldigt tidspunkt, vel at mærke.
Word!
Med alle de mål han lavede i starten, kan man ikke forvente at han fortsætter i samme gear konstant jo, han var jo nærmest på niveau med Messi i starten :)
Ud over det, så er han trods alt kun 24, så jeg er sikker på at vi vinder mange trofæer i fremtiden med ham, som én af de vigtigste spillere for os!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Og hans sammenspil med Messi er jo unikt. Men ja, han spiller - som resten af holdet - ikke godt for tiden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc har valgt at stoppe sin fodboldkarriere og vil koncentrer sig om noget andet!.

http://yfrog.com/04m43z
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
olearmsved
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors jun 11, 2009 12:06 am
Blevet takket: 4 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af olearmsved »

Nej han er ikke god for tiden, men han er bestemt ikke den eneste. Der er flere der ikke ser helt skarpe ud, de tager lige et par ekstra berøringer og får ikke bolden videre hurtigt nok.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er jo ren Morten Wieghorst det der!

Billede

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Men var det ikke i den kamp at Morten socrede 2-3-4 mål, altså hvor han havde hovedet bundet ind?
Allez...

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af puyol83 »

Mål eller ej, så havde Wieghorst sgu altid forbinding om skallen sådan som jeg husker ham :grin:

Billede
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Men var det ikke i den kamp at Morten socrede 2-3-4 mål, altså hvor han havde hovedet bundet ind?
Jo han scorede 4 mål i den kamp.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Jeg troede alle snakkede om Cesc som den nye xavi før vi signede ham. Han ser dog ikke ud til at have overblikket og ikke mindst hurtigheden til at skille sig af med bolden. På det punkt er thiago foran og Cesc har meget at lære

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Elbarca skrev:Jeg troede alle snakkede om Cesc som den nye xavi før vi signede ham. Han ser dog ikke ud til at have overblikket og ikke mindst hurtigheden til at skille sig af med bolden. På det punkt er thiago foran og Cesc har meget at lære
Enig, Thiago er faktisk en ret super play maker.. Cesc er mere direkte i sit spil og mere mål søgende end både Xavi og Thiago, ja endda Iniesta.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Jeg synes heller ikke helt, at han har fået den rolle som Xavi har. Cesc har i størstedelen af kampene fungeret som "falsk" 9'er.
#jesuisSheep

Davud Villa

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Davud Villa »

zqa skrev:Jeg synes heller ikke helt, at han har fået den rolle som Xavi har. Cesc har i størstedelen af kampene fungeret som "falsk" 9'er.
alle spillere har kampe hvor de ikke er helt i toppen, det betyder ikke at de pludselig er blevet elendige:)
fabregas er en rigtig god spiller, og Barca er glade for ham. Han er 100% ikk nogen falsk 9er. :)

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Qwade »

Davud Villa skrev:
zqa skrev:Jeg synes heller ikke helt, at han har fået den rolle som Xavi har. Cesc har i størstedelen af kampene fungeret som "falsk" 9'er.
alle spillere har kampe hvor de ikke er helt i toppen, det betyder ikke at de pludselig er blevet elendige:)
fabregas er en rigtig god spiller, og Barca er glade for ham. Han er 100% ikk nogen falsk 9er. :)

Jaaaah, self. er de glade for ham, manden har lavet masser af mål og assists ;) Dette ændrer ikke på det faktum, at han er nede i noget af et formdyk!

Og jo, han spiller jo netop ofte som en falsk 9'er, der hænger lige under der hvor eksempelvis Zlatan altid lå, så jeg vil skam give zqa ret :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Davud Villa skrev:
zqa skrev:Jeg synes heller ikke helt, at han har fået den rolle som Xavi har. Cesc har i størstedelen af kampene fungeret som "falsk" 9'er.
alle spillere har kampe hvor de ikke er helt i toppen, det betyder ikke at de pludselig er blevet elendige:)
fabregas er en rigtig god spiller, og Barca er glade for ham. Han er 100% ikk nogen falsk 9er. :)
Wut?
Jeg har på intet tidspunkt sagt han er elendig, eller at vi/Barcelona ikke er glade for ham. Blot påpget at han ikke har haft "playmaker"-Xavi positionen, og derfor ikke har kunnet udfylde den rolle, da han som sagt for det meste har ligget som "falsk" 9'er.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster