Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Han er i hus, endeligt!. Jeg tror han bliver en kæmpe gevinst for holdet, han har alle de redskaber der skal til, for at få succes hos os. Jeg er også sikker på, at han ikke vil hæmme Thiagos udvikling, men det har jeg vist argumenteret for en del gange før.

Han er en meget sympatisk person, og det passer godt til vores klub og vores filosofi.

Et tegn på, at han vil blive en gevinst i omklædningsrum og vil have en positiv indflydelse på stemning i truppen er, at han er utrolig vellidt blandt sine, nu forhenværende holdkammerater. Nogle af dem har reageret på skiftet via deres twitter, og de skriver således;
Tw Djourou (Arsenal): "I know you since we were 15 and i can say what a great player you become and a great friend as well"
Tw Johan Djourou (Arsenal): "Well my friend, i wish you all the best."

Tw Wilshere: "Good luck to my friend Cesc at barca! Very sad to see him leave, learnt alot from him! great role model! Best of luck mate

Tw Samir Nasri (Arsenal): "Congratulation to my mate Cesc Fabragas, i will miss you world class player and top men

Tw Van Persie: "Congratulations to Cesc Fabregas for move to Barca. We will miss u here! Enjoyyy it! Respect amigo

Tw Aaron Ramsey (Arsenal): "Wishing Cesc Fabregas the best of luck with his new club, great role model and a great guy!

Tw Szczesny (Arsenal): "Good luck to our friend and captain Cesc Fabregas. He's been fantastic for Arsenal and will be missed at the club
Ja som man kan se, Cesc er en meget vellidt herre, men det vidste vi vist godt :) . Det jeg især bed mærke er, at de yngre spiller betegner ham som en rollemodel og en lederfigur, jeg håber og tror han bliver en endnu bedre leder og rollemodel for de yngre spillere i Barca, i mange mange år fremover.

Velkommen til!.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Jeg var oppe at køre over udsigten til at se Alexis folde sig ud men nu med Fabregas så blir det endnu mere fedt at følge vores kære klub i år.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]AEO--wPQTec[/youtube]

Nu hvor han endelig er her, så kan vi godt se denne engang til, selvom den er blevet postet herinde før ( af Mander, hvis jeg husker rigtigt).

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Skydefinten »

Puyol picked Cesc up at the hotel where he's staying and showed him around the new sports centre before training.
Blæret at blive hentet af Tarzan! Må være så fedt for Cesc at være tilbage.

1. skoledag...en spændt spændt dreng!
Billede

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

#4'ere!

Billede

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Altså jeg var heller ikke Pro rossell, men et eller andet med økonomi det kan han sgu det er lidt som den fortabte søn der vender hjem og forhåbentlig kan han vise sig som Xavis arvtager. Thiago mangler væsentligt mere rutine og ro, men det skal nok komme.... Dog er jeg stadig af den holdning at pengene istedet skulle bruges i forsvaret, for lige nu ser det satme skidt ud. Også hvis vi kigger på alderen ved de enkelte spillere i defensiven som er en del af starten, skaderne begynder at melde sig og man bliver heller ikke hurtigere med alderen frygter at forsvaret vil koste, og hvis vi ikke har nogen der kan spille den op, nytter verdens bedste midt og angreb ikke vildt

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Taget fra Barcaforum.com

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

På det sidste billed, er det Sergi Samper, der skulle være et enormt talent, og han er udset til at løfte arven efter Xavi.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Alcantara »

Genialt forhandlet af Rosell! Kan ikke vente med at se Cesc i aktion, forhåbentligt nu på onsdag.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

@raman, hvad er det lige sammenhængen med de billeder og Fabregas er?

Hotnuk

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Hotnuk »

zqa skrev:@raman, hvad er det lige sammenhængen med de billeder og Fabregas er?
Den måde jeg ser det på;

Det øverste billede med #9, er Cruyff, som nedenunder træner Pep, som derefter spiller sammen med Xavi og behandler ham som en lillebror, hvor han derefter fører det ved til Cesc og Thiago. Det sidste kan jeg ikke rigtig få med i formlen ;-)

Squix

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

De er allesammen kreatører, eller har været kreatører, eller kommer formentelig til at blive på Barcelonas hold.

DonIniesta

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Come on, det boer du sku da vide ZQA.

Rinus Michels = totalfodbold = Cruyff = Dream Team = Pep = Xavi = Iniesta = Cesc = Thiago = Samper = tika taka + total fodbold = en defineret fodboldfilosofi der gaar i arv = fantastisk spil = trofaer = orgasme.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Fuld billedeserie af Cesc fra eftermiddagstræningen. Hvor er et fedt at se. En helt speciel stemning på den fede måde:

http://www.fcbarcelona.cat/web/castella ... leria.html

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

[youtube]UkLAHuqUiec[/youtube]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 95 gæster