Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ronaldinho »

A deal between Arsenal and Barcelona on the transfer of Cesc Fabregas is close after new talks in the past days. Only details left. [sport]

Billede

Blaugrana4ever

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana4ever »

Hvis det passer at vi har budt 34+6 mio (hvilket jeg tvivler på. Ikke fordi jeg anser det som vanvittig urrealistisk, men mere fordi det er 117. gang det er blevet rygtet at en handel er tæt på) for var der ikke noget med at Cesc selv ville betale 4,5 mio? alt i alt er det tæt på de 45 som Arsenal forlanger - hvis de går med til variabler.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Barcelona have made a new bid of 35M+5M variables for Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24), which would be close to what Arsenal ask. [tv3]

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Arsenal have accepted that Barcelona won't pay 46M for midfielder Cesc Fabregas (24). A deal could be found before Friday. [

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af zqa »

Det må vel betegnes som gode nyheder....?!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Nu begynder det at ligne noget, og måske kan man nå til enighed denne gang. Indtil videre har det primært været de to Barcelona aviser ( EMD og Sport) som har rapporteret om at skiftet er tæt på, men nu melder forskellige medier at handlen er tæt på at blive realitet. Tv3 skriver at handlen er tæt på, som man kan se i Dias indlæg. Guillem Balague mener således også, at de to klubber er tæt på at nå frem til en aftale.

35 millioner i cash plus 5 i variabler er også et meget bedre bud end de 29 plus variabler vi havde budt. 35 plus 5 i variabler gør, at Rosell alligevel kan forsvare sine udtalelser om, at man ikke ville betale mere end 40 millioner for ham, samtidig kan Arsenal også komme tæt på de 45 millioner. Hvis Cesc samtidig giver afkald på den loyalitet bonus på 4.5 millioner euro, som han vil få af Arsenal, så er man tæt på de 45 millioner.

For første gang i lang tid tror jeg igen på, at denne handel kan blive realitet, og jeg håber så sandelig at denne sag ender snart, helst med Cesc i Barca.

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Gollum Ballague = trash og espanyol fan og mere end ofte fejlinformeret = ubrugelig kilde som regel.

TV3 har paa det seneste taget mere fejl end de har ramt rigtigt, saa jeg er lidt skeptisk, HVIS det ikke var fordi, at handlen ikke kan drages i langdrag laengere og alt op til dette her tidspunkt har tydet paa et salg.

Naar RAC1 begynder at melde om det, saa stiger trovaerdighedsgraden hvert fald i mine oejne betydeligt i forhold til Sport, EMD og TV3.

Men under alle omstaendigheder, saa ligner det en aftale inden ugen er omme, men det har man jo taget sig selv i at tro et par gange efterhaanden.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Fuldstændig enig med RAC1, de var også de suverænt første ude med reelle nyheder omkring Sanchez handlen.

Jeg poster dog alle nyheder omkring Cesc fra Twitter, så kan folk selv vurdere kilden.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Sid lowe skriver på sin twitter:

"Boys and girls, breathe a sigh of relief: it nears the end. Although frankly let's not get cocky just yet, just in case....

HH
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons feb 01, 2006 4:57 am
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af HH »

Raman93 skrev:Sid lowe skriver på sin twitter:

"Boys and girls, breathe a sigh of relief: it nears the end. Although frankly let's not get cocky just yet, just in case....
Sid Lowe er fan af Madrid... ham stoler jeg ikke på :twisted:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Udfra hvad jeg ved, så skulle Sid Lowe være en af de mere troværdige.

BBC er nu også ude: "Fabregas is indeed on verge of leaving Arsenal for Barca. Board member I spoke to expects it done by w'end"

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

LAD OS SÅ FÅ HAM!!

For at få afsluttet sagen, og for at få ham på holdet.
Håber han skriver en 10 årig kontrakt, til en ok, men ikke god, og heller ikke dårlig løn.
Vi kan nemt komme af med ham igen, hvis han ikke falder til - omvendt, så kan vi forlange 100 mio. for ham efterfølgende, og så kan folk rende og hoppe!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Raman93 skrev:Sid lowe skriver på sin twitter:

"Boys and girls, breathe a sigh of relief: it nears the end. Although frankly let's not get cocky just yet, just in case....
Måske han bare snakker om optøjerne i London?

;)

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

Barcelona sports vice-president Josep Maria Bartomeu travelled to London this afternoon at 5pm. [radio marca]
Darren Dein, the agent of Cesc Fabregas, is now meeting with Arsenal officials to discuss the transfer of the midfielder to Barcelona [rac1]

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Sid Lowe er jo ikke mere informeret end de catalanske medier eller eksempelvis John Cross (hvis vi bliver i det engelske og Arsenal).

Men ja, handlen er taet paa en realisering, nu melder RAC1 hvert fald ogsaa om det, Diabo.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster