Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

Barcelona's final offer for Arsenal midfielder Cesc Fabregas (23) is 37M (incl 5M from player's pay-cut) plus 5M variables

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Så det nu eller aldrig. I kan ikke trække den længere Arsenal.

Afellay99

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Afellay99 »

så de 5 millioner fra fabregas løn indgår i de 37 millioner så det bliver 42 mil i alt eller ?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Afellay99 skrev:så de 5 millioner fra fabregas løn indgår i de 37 millioner så det bliver 42 mil i alt eller ?
Sådan forstår jeg det i hvertfald.

Som jeg sagde tidligere: Det er først NU jeg TROR på det! Jeg er sikker på Cesc er Barca spiller inden een uge.

Jeg sætter hermed en Estrella Damm på højkant!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af fidanho »

Afellay99 skrev:så de 5 millioner fra fabregas løn indgår i de 37 millioner så det bliver 42 mil i alt eller ?
Som der står, 37 mio. incl 5M from player's pay-cut. Altså Barca har tilbudt 32 mio., hvor de så har fået 5 mio. ekstra fra Cesc's løn. Også er der de 5 mio. variabler, hvor det hele kan løbe op i 42 mio. €

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Raman93 »

Sport skrev for 2-3 dage siden, at Barca tilsammen skal betale 40 millioner euro, hvor klubben så har fordelt det således:

- 29 millioner euro betaler vi for egen lomme.
- 5 millioner euro betaler Cesc.
- 6 millioner euro forsøger klubben at betale igennem en sponsor - som man feks. gjorde, da man forlængende D.Alves kontrakt.

Cesc lavede en aftale med Laporta, hvor hans årsløn hed 6 millioner euro, men han har valgt at gå en million ned, som klubben så vil give til Arsenal.

Værdievalueringen af Toral og Bellerin spiller nok også en rolle, mht. til de 29 millioner euro, vi betaler.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Jeg er lidt bekymret. Hvor meget af næste års transferbudget kommer vi til at bruge i år?

Transferbudgettet er vel på 45 mill. Euro, og Cesc og Alexis alene smadrer jo allerede budgettet.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Men vi har også solgt lidt, så budgettet er blevet større.

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Jurij skrev:Jeg er lidt bekymret. Hvor meget af næste års transferbudget kommer vi til at bruge i år?

Transferbudgettet er vel på 45 mill. Euro, og Cesc og Alexis alene smadrer jo allerede budgettet.
Aner det ikke. Jeg tror ikke, at man skal frygte at der ikke penge i kassen til næste sæson, hvis man har fundet en spiller, som man vil have. Med den stil de kører, så tager de jo bare hvert år fra næste sæsons transferbudget indtil, at Rosell er væk.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

emo skrev:Men vi har også solgt lidt, så budgettet er blevet større.
Ja, det er jo det der gør regnestykket lidt svært. En ting er dog sikker, hvis Rosell faktisk mener det han har sagt med de max 45 mill. Euro pga. af den dårlige økonomi. Ja, så skal vi vist til at se efter spillere fra SAS ligaen næste sæson, da pengene vel allerede er ved at blive brugt for hele næste sæson.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Well, hvis vi får Cesc, så har vi osse et ustyrligt godt hold som egentlig ikke behøver store udskiftninger de næste 2-3-4 år. Ihvertfald på midtbanen og i angrebet. Så har vi jo en række af ungdomsspillere på samlebåndet. Næste sommervindue får vi sikkert brug for en ny kvali-back.

DonIniesta

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af DonIniesta »

Bager skrev:Well, hvis vi får Cesc, så har vi osse et ustyrligt godt hold som egentlig ikke behøver store udskiftninger de næste 2-3-4 år. Ihvertfald på midtbanen og i angrebet. Så har vi jo en række af ungdomsspillere på samlebåndet. Næste sommervindue får vi sikkert brug for en ny kvali-back.
Jep. Det mener jeg ogsaa, at der var en diskussion om et stykke tid siden.

Som jeg ser det, saa skal vi til naeste aar kigge os om efter en venstre back (hvis Maxwell ryger og Abidal falder i niveau eller bliver mest brugt i midterforsvaret, fast plads til Adriano eller ej, da vi i saa fald skal hente en afloeser for brasilianeren).

Dernaest naturligvis midterforsvaret (hvor en erstatning for Puyol efterhaanden skal koebes, medmindre vi satser paa talenterne), samt muligivis erstatninger for Villa og Keita (hvis vi ikke kan finde en lignende type som hos i canteraen)

Det er ikke engang sikkert, at der allerede skal hentes erstatninger for Villa, Keita eller Abidal naeste aar. Det er dog sandsynligt, at vi bliver noedt til at hente en ny midterforsvar.

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Bager skrev:Well, hvis vi får Cesc, så har vi osse et ustyrligt godt hold som egentlig ikke behøver store udskiftninger de næste 2-3-4 år. Ihvertfald på midtbanen og i angrebet. Så har vi jo en række af ungdomsspillere på samlebåndet. Næste sommervindue får vi sikkert brug for en ny kvali-back.
Ja, så har vi, som vi allerede i forvejen har, et ustyrligt godt hold - specielt på midtbanen, hvor vi vel med al respekt for de andre hold har den bedste i forvejen. Forsvaret derimod kunne godt bruge nogle bedre løsninger.

Med et køb af Cesc Fabregas så mener jeg, at der bliver lavet et "overkill" på midtbanen, hvorefter at man har nogle lappeløsninger i forsvaret, så snart der kommer nogle få skader. I mine øjne er det ikke den bedste disposition af ens økonomiske midler. Købet til angrebet var tiltrængt, og Sanchez falder på et tørt sted. Nu mangler forsvaret så en lille dråbe af kvalitativ bredde - specielt på venstre back, hvor hverken Maxwell eller Adriano er helt optimale løsninger efter min mening.

LyngbyBlaugrana

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af LyngbyBlaugrana »

Hvordan vil I vurdere de procentuelle chancer for et skifte i dette vindue?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

57%

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster