Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SpillerSomMESSI »

For første gang i år TROR jeg at Cesc kommer nu!!

Hip hurra!

Ultimativt at netop disse 3 spillere kommer til at forstærke vores hold i år: Sanchez, Thiago og Cesc.

Det er drømme forstærkninger, og samtidig håber jeg at Keita glider mere ud når Thiago/Cesc er midtbanespillere. Måske kan Cesc også indimellem spille Def. Midt i stedet for Masc og derved kunne Ini, Xavi, Cesc spille samme tid, og Thiago/Busi/Mach være backups.... Super! Jeg glæder mig meget til at se dem alle live 16 oktober 2011 på Camp Nou!!

:-)

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

SpillerSomMESSI skrev:For første gang i år TROR jeg at Cesc kommer nu!!

Hip hurra!

Ultimativt at netop disse 3 spillere kommer til at forstærke vores hold i år: Sanchez, Thiago og Cesc.

Det er drømme forstærkninger, og samtidig håber jeg at Keita glider mere ud når Thiago/Cesc er midtbanespillere. Måske kan Cesc også indimellem spille Def. Midt i stedet for Masc og derved kunne Ini, Xavi, Cesc spille samme tid, og Thiago/Busi/Mach være backups.... Super! Jeg glæder mig meget til at se dem alle live 16 oktober 2011 på Camp Nou!!

:-)
Hvorfor tror du pludselig så meget på det :) ?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fedtmule skrev:
SpillerSomMESSI skrev:For første gang i år TROR jeg at Cesc kommer nu!!

Hip hurra!

Ultimativt at netop disse 3 spillere kommer til at forstærke vores hold i år: Sanchez, Thiago og Cesc.

Det er drømme forstærkninger, og samtidig håber jeg at Keita glider mere ud når Thiago/Cesc er midtbanespillere. Måske kan Cesc også indimellem spille Def. Midt i stedet for Masc og derved kunne Ini, Xavi, Cesc spille samme tid, og Thiago/Busi/Mach være backups.... Super! Jeg glæder mig meget til at se dem alle live 16 oktober 2011 på Camp Nou!!

:-)
Hvorfor tror du pludselig så meget på det :) ?
Fordi Cesc selv har tilbudt at betale de millioner der er mellem Arsenal og Barca for at nå til enighed, desuden har Arsene Wenger ikke udtaget Cesc til venskabskampene fordi har har et delt hjerte som der siges, plus Arsenal har lige været ude og sige noget i retning af : Så køb ham da Barca, men giv den rigtige pris! - Hvortil Cesc har tilbudt (ala Masc modellen) selv a betale/financere det beløb der skiller de 2 klubber ad.

Derfor tror jeg han bliver købt meget snart.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Det er jo bare en avis' skriveri, ligesom 1.000 andre gange før. Med mindre du har et interview, hvor Cesc selv udtaler det, er det i mine ører fuldstændig det samme vås som alle andre gange.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Fantomet »

Billede

:wink: :mrgreen:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

http://www.barca.dk/nyhedjuli47-11.htm
Synes denne artikel forklarer ganske glimrende hvordan en evt. transfer vil foregå.

Nu må vi se om det bliver en realitet..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Det er jo stadig bare spekulationer.

Squix

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Squix »

Fedtmule skrev:http://www.barca.dk/nyhedjuli47-11.htm
Synes denne artikel forklarer ganske glimrende hvordan en evt. transfer vil foregå.

Nu må vi se om det bliver en realitet..
Man må sige - Hvis det er rigtigt, så må man beundre ham, for den vilje, og den indsats han gør, for at få det til at hænge sammen. det er i hvert fald en spiller, som vi kan regne med går 100% ind til hver kamp.

Nu stod der ikke noget i artiklen om det - men er det ikke noget med, han har sagt ja, til at ikke få de 15% af overgangssummen, udbetalt i et engangsbeløb af køberen, som er os?
Det er jo blot endnu flere penge, han ikke får, for at komme til Barcelona.

Beundresværdigt, men samtidig, han må virkelig føle for det - for hvis han er lidt realistisk selv, så ved han også godt, han ikke bliver fast starter.

Kunne være han lever efter samme filosofi som mig - hvorfor fanden starte inde, hvis man kan score kassen på at sidde på bænken, og hygge ;) (Skal siges jeg spiller hvad der svarer til Serie 5 - måske derfor - jeg er måske bare jaloux ;) )

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Wenger udtalte i går: "Sagen om Cesc bliver afgjort indenfor tre eller fire dage. Hvis han ikke inden da er skiftet til en anden klub, bliver han hos os"

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Hvilket man heller ikke kan lægge det store i. Der bliver simpelthen snakket så latterligt meget omkring den her transfer! Helt ufatteligt den ikke snart er på plads. Ellers ser jeg det bestemt ikke som nogen katastrofe, skulle det glippe, da Thiago i mine øjne er mere alsidig end Cesc, og blot mangler erfaring... Som man jo kun får med spilletid!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Skydefinten »

Hørt hørt!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Alligevel lyder tilgangen: Sanchez, Thiago, Cesc bedre end: Sanchez, Thiago.. det giver altså en kvalitetsspiller mere + flere formationsmuligheder. + I tilfælde af skader har man virkelig kvalitet på bænken og skal ikke bruge Keita eller Masc som kreative spiller!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Det er da fint det "lyder bedre". Hvis vi kunne få Cristiano, så ville det da også lyde godt og give en bedre bredde. Men når man holder det op med hvad vi skal betale, så lyder det pludselig ikke så nødvendigt

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

SpillerSomMESSI skrev:Alligevel lyder tilgangen: Sanchez, Thiago, Cesc bedre end: Sanchez, Thiago.. det giver altså en kvalitetsspiller mere + flere formationsmuligheder. + I tilfælde af skader har man virkelig kvalitet på bænken og skal ikke bruge Keita eller Masc som kreative spiller!
Keita eller Mascherano har vel ikke endnu været brugt som kreative spillere, da skaderne ikke har haglet ned over holdet. Kvalitet på bænken? Jo, det ville være dejligt, men skal vi have verdensklasse spillere siddende? Med de takter, som Thiago har vist, så kan jeg virkelig ikke se, hvorfor man ikke skulle vente et år mere med Cesc. Jeg kan ærlig talt ikke se, at holdet har vanvittigt brug for ham.

Det er alligevel en transfer i en af de store klasser for en spiller, som holdet med stor sandsynlighed sagtens kan vinde de prestigefyldte titler uden.

Jeg forstår godt, at Barcelona vil hente det gamle Barcelona-kollegie hjem igen til en reunion på verdens bedste hold, men jeg kan virkelig ikke se, at han er så manglet. Han er ung, sulten - tydeligvis - og han falder og falder i pris for hvert år der går.

klink

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af klink »

mht. nyheden om at Cesc har sagt farvel, så mener jeg at Arsenal mødte New York RB til Emirates Cup i London.. Ergo er det næsten en selvfølge at han var "med", selvom han ikke var på banen :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster