Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af teemuss »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... lexis.html

ØVØVØVØV NU BLIR JEG SNART FRUSRERET. :(

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Lopezzz »

Jeg forstår det heller ikke.
Hvorfor har vi altid problemer med at købe en spiller.
Puta Madrid bruger højst en uge på at hente en ny spiller mens vi bruger hele transfer perioden.
Jeg synes mindre og mindre om Rosell og hans politik.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af kklaus »

Lopezzz skrev:Jeg forstår det heller ikke.
Hvorfor har vi altid problemer med at købe en spiller.
Puta Madrid bruger højst en uge på at hente en ny spiller mens vi bruger hele transfer perioden.
Jeg synes mindre og mindre om Rosell og hans politik.

Barca:
Hej, vi vil godt købe jeres spiller.
- Hej - ok, det bliver lige 45M euro.
Ej, i kan få 30 + 4 i variabler, afhængig af om vi vinder alle kampe.
- Det gider vi ikke. 42 + 3 i variabler så?
Nej, vi er jo i krise!! 30 + 5 i variabler.
- ...
*osv*

Madrid:
Hej, vi vil købe jeres spiller!!! I får 30M.
- Dude no way, han koster 35M.
Super, vi betaler kontant.


Edit: eller.. måske ikke helt :)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Raman93 »

Da Chile mødte Uruguay, blev Sanchez topfart målt til 29.2 km/t. Hidtil er der ingen, der kunne overstige 29 km/t. Dem, der er kommet tættest, er Forlan og Messi, der fik mål deres topfart til hhv. 28.7 km/t og 28.5 km/t.

Dette gælder selvfølgelig kun den igangværende Copa America turnering.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

Theo Walcott er blevet målt til 36.56 km/t (22.72 mph). Men åbenbart er selv Robinho væsentlig hurtigere end Sanchez, så jeg ved ikke om man kan sammenligne talene eller om der er noget som er galt. Lyder ihvertfald utroværdigt.
Kilde: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... layer.html

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

Nu er det jo heller ikke et 100 meter loeb, hvor spillerne starter praecis paa samme tid og har de samme forhold (vejr, bane osv.) til at tilbagelaegge en distance paa 100 meter.

Ingen tvivl om, at Sanchez er vaesentlig hurtigere end Forlan og Robinho.

Og nu maa de snart gerne faerdiggoere handlen med Sanchez, som i modsaetning til Agüero kan spille alle 3 pladser i front uden problemer (Agüero er ikke paa niveau med Sanchez, naar det gaelder kanterne).

DonIniesta

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af DonIniesta »

I oevrigt er jeg godt nok skuffet over klubbens forberedelser til saesonstarten og ageren paa transfermarkedet.

Foerst saelger vi Cacéres, der er fast mand paa et af de bedste landshold i verden pt, og som har bevist sit vaerd i den spanske liga og tidligere Serie A med Juventus for soelle 4,5 mio euro for dernaest at leje Henrique ud gratis for 3 aar i traek, selvom vi mangler erfarne reservespillere i forsvaret. Samtidig ser det ud til, at vi er villige til at saelge JDS for soelle 1 mio euro?! Der er tale om en ung talentfuld landsholdspiller for Mexico, der indtil fornyelig var spaaet en stor fremtid for foersteholdet. Nu ryger han formodentlig til et bundhold. (tilbagekoebsklaussul, men stadig).

Samtidig er vi den ENESTE klub i Primera División, der endnu ikke har foretaget en eneste handel til foersteholdstruppen, selvom saesonopstarten starter i morgen. Vores stoerste rivaler fra Franco CF har allerde lavet 4 handler, snart 5, naar Adepaymemore ankommer. (for ikke at snakke om Neymar, som ligner en kommende Franco CF spiller). Ikke videre optimalt, naar vi sammenligner med vores ageren.

Eller det faktum, at vi er den klub i Primera División der starter opstarten som de sidste og afslutter den, som de sidste... Heller ikke optimalt for et hold, der skal spille om 6 turneringer naeste aar.

For ikke at snakke om Abidals manglende forlaengelse.

Man skulle tro, at den mest succesfulde klub de seneste 8 aar, samt en klub der forventes at have den stoerste omsaetning naeste saeson (Rossels egen udtalelse), burde vaere lidt bedre til at lukke handlerne og planlaegge opstarten noget bedre.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af klogfyr »

DonIniesta skrev:I oevrigt er jeg godt nok skuffet over klubbens forberedelser til saesonstarten og ageren paa transfermarkedet.

Foerst saelger vi Cacéres, der er fast mand paa et af de bedste landshold i verden pt, og som har bevist sit vaerd i den spanske liga og tidligere Serie A med Juventus for soelle 4,5 mio euro for dernaest at leje Henrique ud gratis for 3 aar i traek, selvom vi mangler erfarne reservespillere i forsvaret. Samtidig ser det ud til, at vi er villige til at saelge JDS for soelle 1 mio euro?! Der er tale om en ung talentfuld landsholdspiller for Mexico, der indtil fornyelig var spaaet en stor fremtid for foersteholdet. Nu ryger han formodentlig til et bundhold. (tilbagekoebsklaussul, men stadig).

Samtidig er vi den ENESTE klub i Primera División, der endnu ikke har foretaget en eneste handel til foersteholdstruppen, selvom saesonopstarten starter i morgen. Vores stoerste rivaler fra Franco CF har allerde lavet 4 handler, snart 5, naar Adepaymemore ankommer. (for ikke at snakke om Neymar, som ligner en kommende Franco CF spiller). Ikke videre optimalt, naar vi sammenligner med vores ageren.

Eller det faktum, at vi er den klub i Primera División der starter opstarten som de sidste og afslutter den, som de sidste... Heller ikke optimalt for et hold, der skal spille om 6 turneringer naeste aar.

For ikke at snakke om Abidals manglende forlaengelse.

Man skulle tro, at den mest succesfulde klub de seneste 8 aar, samt en klub der forventes at have den stoerste omsaetning naeste saeson (Rossels egen udtalelse), burde vaere lidt bedre til at lukke handlerne og planlaegge opstarten noget bedre.
Helt enig. Det er så utroligt frustrerende at læse alle de rygter, og så sker der ikke noget i sidste ende. Det mest frustrerende er at læse at vi er enige, men ikke kan blive enige om måden at betale på. Det kan vel ikke være så svært at blive enige om. Finder det også respektløst, at de ikke forlænger med Abidal. Abidal har selv været ude og sige at han ikke vil have flere penge, bare tre år mere. Hvorfor kan de ikke tilbyde ham det??? Det er da et meget fair forslag.
Er også så uendelig træt af Cesc sagen, nu må Rosell komme med et ultimativt bud, som Arsenal så enten kan acceptere eller afvise, så vi kan komme videre.

mht. vores salg af spillere, så er der intet nyt. Vi er en af de dårligste til at forhandle salg af spillere. Havde håbet at det havde ændret sig med Rosell, da han netop sagde, det var en af punkterne, vi skulle forbedre os på, men indtilvidere er det bare det samme.

Alt i alt et meget frustrerende transfermarked, som jeg dog håber slutter godt med Sanchez og forhåbentlig også Cesc.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Ro på. Nu er der trods alt 1 måned til sæsonopstart og til vinduet lukker. Vores trup er stærk, og der skal virkelig klasse til, at forbedre truppen. Det er svært og markedet er dyrt..

Jeg forstår ikke, at man altid skal sammenligne med Madrid? De står jo åbenbart og mangler. Vi mangler ikke rigtig på nogle pladser. Vi mangler kun noget klasse i bredden. Og som jeg siger, det er svært.
Så slå koldt vand i blodet. Der skal nok ske noget.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Siempre Barca »

The difference between what Barcelona offer and what Udinese ask for Chilean attacker Alexis Sanchez (22) is 1M.

- Mundo Deportivo
Simpelt plat.

Hellyear

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hellyear »

Hvorfor er det vi ikke køber Agüero istedet for Sanchez? Jeg mener, så stor prisforskel er der ikke...

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af fidanho »

Måske fordi Barcelona ikke har råd til at bruge 45 mio. € med det samme, som Kun's frikøbsklausul er. Barcelona vil gerne betale med mange variabler, f.eks. derfor Sanchez handlen er gået i kluddermor, og det vil Atl. Madrid ikke være med til. Hellere cash money. Bare et gæt. Ellers er Kun bare ikke foretrukket af Pep.

Afellay99

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

første kamp jeg ser med ham idag, mod venezuela... og ud fra hvad jeg havde forventet, skuffede han utrolig meget, men det gjorde hele det chilenske landshold... håber jeg bare har været uheldig at se en forkert kamp

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

GOAL havde ham ellers pænt højt.

Mon ikke der sker noget med hans transfer inden så længe nu hvor Chile er ude af Copa America.

Afellay99

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

han spiller skam også fint :) men ud fra den kamp, villa han ikke være nogen klasse breddespiller

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster