Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A deal on Hercules player Kiko Femenia is close. The paperwork is taking longer because the club falls under the Insolvency Law. [md sport]
Kiko Femenia (20) will join on a 3-year contract and switch between first and B-team. Barcelona will pay 2M+1.5M variables. [md sport]

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

http://www.sport.es/es/noticias/barca/2 ... 8593.shtml

Glimrende artikel fra Sports side, hvor de forklarer Cesc situation, og hvordan Barcelona har planlagt forløbet. Sport er overraskende sikre på, at Cesc bliver sommers første transfer.

http://www.sport.es/es/noticias/barca/2 ... 8596.shtml

Her forklarer de, hvorfor handlen med Sanchez er så kompliceret. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstod det rigtigt, men vi skulle have budt, det som de krævede. Problemet er så bare, at Udinese mener, at variabler betales over en for stor periode.

DonIniesta

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DonIniesta »

Mig bekendt er vi den sportsklub i verden, der bruger flest penge på lønninger og det er endda fraregnet de andre sportssektioner.

Jeg er nu ret sikker på, at Sanchez nok skal få en ganske udmærket løn, hvis han skulle skifte.

Under alle omstændigheder ville det være ret vildt, hvis man formår at købe Cesc, Sanchez og Kiko i løbet af denne uge (næppe sandsynligt, men jo før købene gøres, jo bedre).

Så kan man passende kigge på Puyols afløser til næste sæson, her springer eksempelvis Thiago Silva i øjnene (særligt med tanke på de 24 mio euro Milan stadig skylder), samt muligvis en afløser for Villa på sigt. Pato eller Neymar ville ikke være dårlige langsigtede bud.

I øvrigt, skulle man tro en brasiliansk journalist, så har vi eftersigende budt 50 mio euro på Neymar. Linket til hans udtalelse kan ses på El Mundo. Rygtets troværdighed må dog ligge på et meget lille sted, omend det ikke er nogen hemmelighed, at Rosell muligvis er det stærkeste kort i Europa, når det kommer til kontakter i Brasilien. Samtidig har vi længe haft følerne ude hos Neymar og hans prioritet er eftersigende Barcelona. MEN, det er formodentlig og forhåbentlig en and, hvis et køb af ham, skulle ekskludere et køb af enten Sanchez eller Fabregas.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Barcastuff:
Barcelona sources deny there's a final deal on the transfer of Udinese attacker Alexis Sanchez (22). [@mundodeportivo]

Barcelona and Udinese have reached an agreement on the transfer of attacker Alexis Sanchez (22). Barcelona will pay 26M+11M variables. [md]

Gino Pozzo (owner Udinese): "Jeffren included in the deal? We have not yet talked to him." [la gazzetta dello sport]

Pozzo (owner Udinese): "We only talk with Barcelona. We never opened talks with Man City because the boy only wants to join Barcelona. The talks with Barcelona on Sanchez continue. We'll see, it's quite complex. He could still stay." [gazzetta]

Barcelona source: "There's not yet a deal on Alexis Sanchez. We've made a final offer and are now waiting for the answer of Udinese." [efe]

Der er sgu tryk på kedlerne idag. Gad vide om forhandlingerne virkelig er oppe over?

Må indrømme at Sanchez er den spiller jeg helst så i Barca i dette transfervindue. Så Cesc osv. Tror nogenlunde sådan her:
Sanchez<Cesc<Aguero<Rossi<Mata<Pastore<Neymar<Nani<Zlatan (ikke at jeg på nogen måde ønsker at se Zlatan igen, men bare lige for at have hele spektret)

DonIniesta

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DonIniesta »

Bager skrev:Barcastuff:
Barcelona sources deny there's a final deal on the transfer of Udinese attacker Alexis Sanchez (22). [@mundodeportivo]

Barcelona and Udinese have reached an agreement on the transfer of attacker Alexis Sanchez (22). Barcelona will pay 26M+11M variables. [md]

Gino Pozzo (owner Udinese): "Jeffren included in the deal? We have not yet talked to him." [la gazzetta dello sport]

Pozzo (owner Udinese): "We only talk with Barcelona. We never opened talks with Man City because the boy only wants to join Barcelona. The talks with Barcelona on Sanchez continue. We'll see, it's quite complex. He could still stay." [gazzetta]

Barcelona source: "There's not yet a deal on Alexis Sanchez. We've made a final offer and are now waiting for the answer of Udinese." [efe]

Der er sgu tryk på kedlerne idag. Gad vide om forhandlingerne virkelig er oppe over?

Må indrømme at Sanchez er den spiller jeg helst så i Barca i dette transfervindue. Så Cesc osv. Tror nogenlunde sådan her:
Sanchez<Cesc<Aguero<Rossi<Mata<Pastore<Neymar<Nani<Zlatan (ikke at jeg på nogen måde ønsker at se Zlatan igen, men bare lige for at have hele spektret)
Hehe, mon ikke. Det må efterhånden ligne en færdiggjort handel med tanke på Copa América. Jeg tror Sanchez er ny culé, hvis alt går vel inden ugen er omme. Man kunne jo håbe.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=81690

Ved ikke hvor pålidelig indkast er, men det lyder nice ;)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Fedtmule skrev:http://indkast.dk/index.php?nyhed=81690

Ved ikke hvor pålidelig indkast er, men det lyder nice ;)

"100% Fake: Ona FM reports that Barcelona plan to announce the transfers of Cesc and Alexis Sanchez on Friday [by luis mira for goal.com]

"note: the statement was not made by the radio channel but by a pundit on a show, with the pundit not being a journalist.
7 hours ago

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Jeg håber de bliver præsenteret i dag :-)

LaMasia!

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af LaMasia! »

Fedtmule skrev:Jeg håber de bliver præsenteret i dag :-)
Me 2! :D

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

http://www.sporten.dk/sillyseason

Live opdateringer vedr. transfermarkedet.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Interessant side. Jeg fandt lige dette rygte om Barcelona.
Siger navnet Oscar dos Santos Junior Emboabas jer noget? Bare rolig, han kaldes bare Oscar. Ham er Barcelona interesseret i. Den 20-årige midtbanespiller fra Porto Alegre bliver hjemme i Brasilien kaldt 'Den nye Kaká' og det tyder trods alt på en vis kvalitet.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nidzo7 »

real madrid, er spaniens city.. de går efter de samme spillere som rivalerne :?
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... enals-cesc

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Siempre Barca skrev:Interessant side. Jeg fandt lige dette rygte om Barcelona.
Siger navnet Oscar dos Santos Junior Emboabas jer noget? Bare rolig, han kaldes bare Oscar. Ham er Barcelona interesseret i. Den 20-årige midtbanespiller fra Porto Alegre bliver hjemme i Brasilien kaldt 'Den nye Kaká' og det tyder trods alt på en vis kvalitet.

Så syntes jeg hellere de skal købe mig, jeg bliver nemlig kaldt den nye maradona.... Så jeg må være vild.

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Nidzo7 skrev:real madrid, er spaniens city.. de går efter de samme spillere som rivalerne :?
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... enals-cesc
du mener vel at city er englands svar på real madrid.. hehe ;)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

FCBarcelona:
Víctor Sánchez leaves Barça http://bit.ly/mNcIY3 #FCBarcelona

Kilde: Twitter

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster