Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg


Hotnuk

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hotnuk »

Vi tager Sanchez til minimum 28 mio euro og kan komme til at betale 39 mio for ham - i stedet for at give 30 mio for Rossi, som er hvad Villarreal kræver.

Det skal lige siges at jeg ikke er i mod et køb af Sanchez, han er en fantastisk spiller og en af grundene til jeg fulgte Chile til VM, synes bare vi skal tage en der har erfaring i LLiga og som scorede 32 mål i den her sæson i mod 12 mål (Hvor fire af dem var i samme kamp), som Sanchez har scoret.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Siempre Barca »

Nu har Rossi også spillet 28 kampe mere end Sanchez.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Siempre Barca skrev:Nu har Rossi også spillet 28 kampe mere end Sanchez.
Det kan godt være, men det ændrer ikke på at Sanchez for de penge bliver en større gambling end Rossi.

Rossi i mine øjne er et ret sikkert køb, selv €35mio havde været ok.

Jeg tror på at Sanchez bliver god, men købet af ham er nu et ret stort sats for de penge, især hvis Rossi var tilgængelig for 30-35mio.

Nu tror jeg enten det bliver Cesc eller Rossi medmindre alle vores udlejede spillere samt Bojan og Jeff bliver solgt.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Siempre Barca »

rummenigge skrev:
Siempre Barca skrev:Nu har Rossi også spillet 28 kampe mere end Sanchez.
Det kan godt være, men det ændrer ikke på at Sanchez for de penge bliver en større gambling end Rossi.

Rossi i mine øjne er et ret sikkert køb, selv €35mio havde været ok.

Jeg tror på at Sanchez bliver god, men købet af ham er nu et ret stort sats for de penge, især hvis Rossi var tilgængelig for 30-35mio.

Nu tror jeg enten det bliver Cesc eller Rossi medmindre alle vores udlejede spillere samt Bojan og Jeff bliver solgt.
Jeg udtaler mig sådan set ikke om beløbet, men blot for hans sammenligning, der hentydede til, at Rossi var niveauer over Sanchez scoringsmæssigt.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af kklaus »

barcastuff skrev:Udinese attacker Alexis Sanchez (22) will sign a 4-year contract at Barcelona, worth around 3M a year. Barcelona will pay 37.7M. [latercera]
Synes godt no den er lidt pebret..

Hotnuk

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hotnuk »

Håber så de har en eller anden plan om at sælge Zlatan til City for de der 40M+ der er tale om.

Afellay99

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

Siempre Barca skrev:Nu har Rossi også spillet 28 kampe mere end Sanchez.

Kender du en side, hvor man kan se hvor mange kampe og mål osv de forskellige spillere har lavet :)?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Wikipediaaaaaaaa.

Afellay99

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Afellay99 »

jamen tænker på, hvor man kan se hvor mange kampe de har spillet i den her sæson, og hvor mange spilminutter , hvor mange de er blevet skiftet ind i osv... kan huske der nogen gange er blevet linket til en side, hvor man kan se det hele. Wikipedia viser jo kun hvor mange kampe de har spillet i klubben og hvor mange mål. :)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Raman93 »

Og efter have set videoen med alle Rossis sæsonmål, som Hotnuk postede i Rossi tråden, kan vi konkluderer, at Rossi scorer en helvedes masse mål på straffe, mens Sanchez ikke sparker dem. Så hvis vi ser bort fra Rossis straffe mål, så er det vist ikke så meget, Sanchez halter efter.

Selvom prisen er høj, er det dog godt, at man køber den spiller, man helst vil have, og ikke tænke for meget på prisen som de feks. gør i Arsenal. Det er en for høj pris, men vi fik ham.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Siempre Barca »

Afellay@
www.soccerway.com. Den viser antal spillende minutter og ud- og indskiftninger i ligaen.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af kklaus »

Ser ud til, at han kommer et smut forbi Bacelona i morgen.
barcastuff skrev:Udinese attacker Alexis Sanchez will tomorrow travel to Barcelona to sign his contract. He won't play the CHL-PAR friendly on Thursday [fox]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Raman93 skrev:Og efter have set videoen med alle Rossis sæsonmål, som Hotnuk postede i Rossi tråden, kan vi konkluderer, at Rossi scorer en helvedes masse mål på straffe, mens Sanchez ikke sparker dem. Så hvis vi ser bort fra Rossis straffe mål, så er det vist ikke så meget, Sanchez halter efter.

Selvom prisen er høj, er det dog godt, at man køber den spiller, man helst vil have, og ikke tænke for meget på prisen som de feks. gør i Arsenal. Det er en for høj pris, men vi fik ham.
I stedet for at sige "helvedes mange" så find hellere ud af hvor mange mål det rent faktisk drejer sig om inden du tager glansen af hans sæson. Jeg kunne tælle det til 9 mål på straffespark, dvs 23 mål er ikke på straffe hvilket er meget imponerende og rene David Villa tal da han spillede for Valencia hvilket også var imponerende.

Nu er det heller ikke negativt at score på straffe, det siger noget om at man er bedste på dét punkt på holdet og at man er koldblodig.

At gisne om hvad Sanchez kunne ha nået hvis han spillede dobbelt så mange kampe og hvis han eksekverede straffespark er og bliver hypotetisk. Men jeg håber da at der ligger mange mål gemt i ham hvis han kommer.

Hvis de €28+11 mio er sandt for Sanchez så er det mange penge for en spiller som vi tror sindsygt meget på men som endnu ikke har præsteret mere end 12 mål på en sæson i hans korte karriere. Rossi har i det mindste scoret to cifret i alle 4 sæsoner for Villareal. Dvs manden har bombet maks siden han var 19-20 år på et højt niveau, det giver alt andet lige en større sikkerhed for at han vil blive en success hos os.

Fedt nok hvis vi får Sanchez, men hvis det bliver på bekostning af Rossi og så til den pris så er jeg lidt ærgelig.

teemuss

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af teemuss »

hvis barca gir så meget for ham er der squ ikke mange penge tilbage og købe for,truppen blir jo ikke udvidet heller
farvel fabregas og rossi!!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster