Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

does anybody else smell chloroform

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

først bruger man kage til at lokke... derefter chloroform....

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Selvom jeg overhovedet ikke tror, at rygterne taler sandt, så kan man ikke undgå at tænke på det.
At have gjort sådan et david villa scoop, som han nu var den gang for et år siden, grundet hans billige pris lige inden hans fantastiske VM, ville det så ikke være OK at faktisk tjene penge på ham, efter han også har spillet en fin sæson, også få råd til eventuelt fabregas og rossi?

Jeg tror overhovedet ikke rygterne taler sandt, og er ikke i tvivl om at dette ikke vil ske, men alligevel?

DonIniesta

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DonIniesta »

Frustrerende transfervindue indtil videre.

Silva er vi tydeligvis interesserede i, men Milan vil ikke sælge (forståeligt nok). Cesc ligeså. Interessen i Rossi er også tilstede, men Villarreal kræver for meget pt. Sanchez det samme. Hmm.

Godt nok har vi verdens bedste trup og har været det mest succesfulde hold de seneste 10 år, men 2-3 forstærkninger ville ikke gøre noget.

Nå ja, så har jeg ikke engang nævnt de mindre profilerede spillere, som ikke pt. ligner handler på nogen møde (Andrada, Jose Angel, Kiko Fermenia osv.)

Selv Botía ser vi ikke ud til at hente hjem af en eller anden uforståelig årsag. Man kunne jo alid bruge ham i en spillerhandel, hvis man ikke ville bruge ham på førsteholdet.

Skuffende indtil videre.

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Rolig.. Vi er ikke engang i transfervinduet endnu..

Der har jo ikke været nogle store handler endnu, måske Henderson og Phil Jones - men det er jo mere kæmpe talenter, end højt profilerede spillere i fodboldverdenen..

DonIniesta

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DonIniesta »

Jo, naturligvis, men nu plejer vi som regel (hvert fald de seneste par år) at være tidligt ude med de fleste handler. Og nu er det jo også kun indtil videre, som jeg også skriver.

Havde dog gerne set, at man havde lukket minimum 1 handel.

Vores største rivaler i Madrid har lukket 3 handler og Coentrao og Neymar/Agüero er meget tæt på. Normalt er det lige modsat.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

Mange af de handler, der indtil videre har været omtalt, har inklluderet U21-spillere, der i øjeblikket er i Danmark; Bojan, Jeffren, Thiago, Botía, Montoya (endda Mata hvis interessen stadig er til stede). Mon ikke der sker lidt mere om 14 dage, når spillernes agenter igen kan deltage i diskussionen med klubben :)

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

DonIniesta skrev:Jo, naturligvis, men nu plejer vi som regel (hvert fald de seneste par år) at være tidligt ude med de fleste handler. Og nu er det jo også kun indtil videre, som jeg også skriver.

Havde dog gerne set, at man havde lukket minimum 1 handel.

Vores største rivaler i Madrid har lukket 3 handler og Coentrao og Neymar/Agüero er meget tæt på. Normalt er det lige modsat.

Nu har vi også ny præsident, som tydeligvis arbejder på at nedbringe gælden - modsat Joan Laporta som, tydeligvis, ikke gjorde dette.
Har det fint med som det står til nu - transfermarkedet sonderes stille og roligt, og derefter handler man billigst muligt.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

klink skrev:Har det fint med som det står til nu - transfermarkedet sonderes stille og roligt, og derefter handler man billigst muligt.
Det giver bare ingen mening i mit hoved. Min umiddelbare logik fortæller mig, at jo tættere et transfervindue kommer på lukning, jo dyrere bliver en spiller, da de sælgende hold skal bruge ekstra ressourcer på at hente en erstatning til klubben.

Altså vil det i mine øjne være lidt af et selvmål, at man trækker diverse handler ud i lange drag for så til sidst at betale mere for spilleren. Det kan selvfølgelig være at man vil have den enkelte spiller til at lægge et ekstra pres på klubben .. Men umiddelbart tror jeg bare man ender op med den modsatte effekt: At bruge flere penge frem for at spare penge.

DonIniesta

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DonIniesta »

Præcis Nyhuus. Desuden er der jo trods alt gået 1 år siden Rosell kom til magten og vi snakker om en mand, som var en del af "revolutionen" i 2003 og har et indgående kendskab til klubben og fodboldverden. Mere end Laporta nogensinde har haft (kendskab til fodboldverden)

Men jeg tror da også, at økonomien er den eneste hurdle.

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Mener .. come on.. Transfervinduet er ikke engang startet.
Mon ikke alle de klubber som har store salgsobjekter, har øjne for en mulig erstatning?
Jeg mener, køber vi fabregas, har Arsenal nok en ny spiller i kiggerten allerede inden vi har fået ham? Eneste grund til de ikke har en spiller i kiggerten, ville være fordi de slet ikke vil forhandle om ham.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

barcastuff skrev: AC Milan have 24M left to pay, from the initial 40M, for the transfer of Swedish forward Zlatan Ibrahimovic. [marca]

With 24M being more or less the value of Milan centre-back Thiago Silva, the clubs could close a deal on the transfer of the player. [marca]
Har vi allerede fået 16M for Zlatan? Det vidste jeg ikke, troede bare de havde lånt ham med en latterlig lav buy-option :)

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

jeg har godt nok heller ikke hørt noget om at de allerede har betalt 16 mio. Barca plejer at være gode til at oplyse hvad detaljerne er, og de har kun oplyst 24 mio. så tror ikke på den, men hvis vi allerede har fået 16 mio. og mangler 24, så er handlen lige pludselig ikke så katastrofal.

DonIniesta

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DonIniesta »

Milan betaler de 24 mio euro over 3 år, dvs. vi udelukkende får 8 mio euro næste måned, desværre.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Rosell: "We'll see what happens on the transfer market. Initially, we have 45M but we might use part of next year's money too.
Ahh, det havde jeg ikke tænkt på at man kunne:) Låne af næste års lommepenge...hvis de tager rigeligt for den kage, bliver der nok råd til både Sanchez og Cesc i år...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster