Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... g-to-agent

Spændende at se, om det bliver en realitet. Real har allerede hentet 3 spillere. Og så menes Contrao, David Mateos og Aguero yderst tæt på.

Der er sku gang i real som sædvanlig.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

De ejer allerede David Mateos. Han var bare på lån i Grækenland i denne sæson.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

ahhh okay. Men de er stadig aktive på markedet :d

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

http://www.barcelonafc.dk/ShowNews.asp? ... ews&id=922

Synes generelt at vi lurrer meget på spillere :D
Altså at vi snakker med en del spillere, men byder ikke rigtigt på nogen. Vi lurpasser gør vi :D
meen, vi skal nok slå til før eller siden. Tror på at Rossi kommer.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Diabolito »

Vi har tilsyneladende hentet en ung kantspiller fra Leeds.

http://www.bold.dk/nyt/Leeds-talent-ryk ... -Barcelona

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af j´♥ le foot »

Man må konstaterer at spillerens kvalitet er så dårlig og at fansenes forventninger er så lave, at bare en eller anden spiller udfører en enkelt teknisk detalje på banen, så betragter man ham som en superstjerne. Efter min mening, er det uansvarligt og direkte destruktivt, at en spiller som ikke har vist noget som helst endnu, kræver mange millioner i løn. Spillere som Alexis Sanches, Rossi, Ronaldo, Fabregas, Pastore, Rooney, Neymar…etc har ikke bevist noget som helst endnu men alligevel regner man dem for at være fodbold-genier. Oh ja, de er spillere med et vist talent, men så heller ikke mere.

F.eks Barça har betalt 40 mill € for David villa, samtidig med, at man gav ham mulighed for at vinde det, som de fleste spillere vil give deres højre ben for at vinde; la liga og ChL. Det er lige før, at man spørger sig selv om det ikke er rimeligt at han skal gå ned løn.

Messi er undtagelsen i dette cirkus.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

j´♥ le foot skrev:Efter min mening, er det uansvarligt og direkte destruktivt, at en spiller som ikke har vist noget som helst endnu, kræver mange millioner i løn. Spillere som Alexis Sanches, Rossi, Ronaldo, Fabregas, Pastore, Rooney, Neymar…etc har ikke bevist noget som helst endnu men alligevel regner man dem for at være fodbold-genier. Oh ja, de er spillere med et vist talent, men så heller ikke mere.
What? Hvis ikke Fabregas, Rooney og Ronaldo (seriøst? Ronaldo?) har bevist noget, hvem har så? Og har Rossi ikke bevist noget, med sit gode spil i en af de bedste klubber i Spanien?

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

tak for et godt grin

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af j´♥ le foot »

Mander skrev: What? Hvis ikke Fabregas, Rooney og Ronaldo (seriøst? Ronaldo?) har bevist noget, hvem har så? Og har Rossi ikke bevist noget, med sit gode spil i en af de bedste klubber i Spanien?
Hvis du mener at CDR titel er 95 millioner euro værd så har du måske ret.
Sammenlignet med tidligere spillere, så er de spillere du nævner, meget almindelige

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Du sagde ikke, at Ronaldo ikke var € 95 mio. værd. Du sagde, at det er uansvarligt, at "en spiller som ikke har vist noget som helst endnu, kræver mange millioner i løn".

Både Ronaldo og Rooney har vundet masser af titler med Utd, og været en vigtig del af deres hold. Ronaldo er vel mere eller mindre den eneste grund til, at Real Madrid ikke slutter sæsonen langt efter os. Cesc vil de fleste vel være enige om, er en fantastisk spiller, selvom han ikke har vundet specielt mange titler.

Jeg vil gerne bede dig om at nævne de spillere, der er mere værdige til en høj løn.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

j´♥ le foot skrev:Spillere som (...) Ronaldo (...) har ikke bevist noget som helst endnu men alligevel regner man dem for at være fodbold-genier.
Men han har vundet CHL og PL med United ? Men det er ikke at vise noget som helst ? Har været blandt de bedste spillere de seneste mange år.

Du gør ikke klart at det måske kun er Real Madrid tiden du tænker på, det du skriver virker generelt og på hans tid som fodboldspiller hidtil.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af j´♥ le foot »

Mander skrev:Du sagde ikke, at Ronaldo ikke var € 95 mio. værd. Du sagde, at det er uansvarligt, at "en spiller som ikke har vist noget som helst endnu, kræver mange millioner i løn".

Både Ronaldo og Rooney har vundet masser af titler med Utd, og været en vigtig del af deres hold. Ronaldo er vel mere eller mindre den eneste grund til, at Real Madrid ikke slutter sæsonen langt efter os. Cesc vil de fleste vel være enige om, er en fantastisk spiller, selvom han ikke har vundet specielt mange titler.

Jeg vil gerne bede dig om at nævne de spillere, der er mere værdige til en høj løn.
Det jeg sagde var, at de er spillere med et vist talent, men så heller ikke mere. Jeg nævnt også Messi som undtagelse/ værdige til en høj løn!

Husk at jeg sammenligner med tidligere spillere.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Jamen skal det så forstås således, at du mener, at alle fodboldspillere (med undtagelse af Messi) er for højtlønnede? Hvad med Xavi, Iniesta, Villa? Og hvad er en høj løn?

Med mindre du sammenligner Cristiano med den oprindelige Ronaldo, Ronaldinho, Maradona, Cruijff, Baggio, Zidane, osv., så ved jeg ikke helt, hvordan du kan mene, at han, Rooney, Cesc, mv., er overbetalte. Sammenlignet med langt, langt størstedelen af alle fodboldspillere, så er de da bedre.

Og jeg er stadig uenig i, at de ikke skulle have vist noget, når de har vundet CL, PL, VM, EM, osv. (omend han sad en del på bænken, så var Cesc da stadig en ret vigtig del af begge sejre).

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Diabolito »

Kan jeg lokke jer til at tage denne diskussion et andet sted :) ?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Diabolito skrev:Kan jeg lokke jer til at tage denne diskussion et andet sted :) ?
Maybe a little morphine would do the trick..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster