Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Jamial »

Quaresma skrev:Selvom det ikke var skåret ud i pap, burde det være så svært at høre, at "Hvem er Ibi" var en hentydning til, at kælenavnet er idiotisk.
Det her er uden tvivl den vigtigste diskussion på disse fora i dette årti! Hvad skal vi dog kalde ham?

...........

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Quaresma »

Jamial skrev:
Quaresma skrev:Selvom det ikke var skåret ud i pap, burde det være så svært at høre, at "Hvem er Ibi" var en hentydning til, at kælenavnet er idiotisk.
Det her er uden tvivl den vigtigste diskussion på disse fora i dette årti! Hvad skal vi dog kalde ham?

...........
Også et vigtigt input til diskussionen du kom med dér.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Jamial »

Quaresma skrev:
Jamial skrev:
Quaresma skrev:Selvom det ikke var skåret ud i pap, burde det være så svært at høre, at "Hvem er Ibi" var en hentydning til, at kælenavnet er idiotisk.
Det her er uden tvivl den vigtigste diskussion på disse fora i dette årti! Hvad skal vi dog kalde ham?

...........
Også et vigtigt input til diskussionen du kom med dér.
Pointen var, at det jo er fuldstændig ligemeget, om folk forstår hvad du mente eller ej. Din post var fuldstændig ligegyldig, og burde bare være blevet slettet. Tydeligvis er det Ibrahim Afellay der snakkes om, og hvis du mener kæle-/øgenavnet er dårligt, så skriv det. Istedet for at være ironisk på en meget uklar måde. Jeg fattede heller ikke, at det var dét, du mente.

At du så bliver pigesur over at folk går dig på klingen, det er din egen sag.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Bager »

Well, jeg skal ihvertfald ikke kalde ham noget med ibrahim.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:Well, jeg skal ihvertfald ikke kalde ham noget med ibrahim.
hvem er ibrahim ?

Toure

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Toure »

Brombi skrev:
Bager skrev:Well, jeg skal ihvertfald ikke kalde ham noget med ibrahim.
hvem er ibrahim ?
og hvem er afellay?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Bager »

Toure skrev:
Brombi skrev:
Bager skrev:Well, jeg skal ihvertfald ikke kalde ham noget med ibrahim.
hvem er ibrahim ?
og hvem er afellay?
hvem er I?
Visca el Barca

Le Roi Soleil

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Le Roi Soleil »

Glimrende indkøb og ikke mindst BILLIGT - noget man har savnet - særligt under Laporta sidste sæsoner som præsident.

KLubben har reelt ikke meget at miste. Man har købt en spille for peanuts, som er ufattelig alsidig, ung og ikke mindst med et potentielle til mere. Det eneste som jeg pt. kan se et problem i er, at han muligvis ville kunne hindre Thiagos udvikling, men eftersigende vil Afellay hovedsageligt mest bruges som Xavis backup og ude på fløjene, hvilket i så fald nok skal give Thiago den fornødne spilletid. Kan man hvert fald håbe på.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Quaresma »

Jamial:

Pigesur? Shiiit, jeg er aldeles ikke pigesur - hvorfra drager du den konklusion?

Min post var da langt fra ligegyldig, når jeg efterfølgende skrev noget meget emne-relevant - har du overhovedet set mit indlæg? Eller er:

"Afellay derimod vil med 110%'s sikkerhed, klare sig utrolig godt i klubben. Derudover passer han også langt bedre ind i Primera Division end i Premier League, hvor hans manglende fysik nok ville blive udstillet en smule.
Men super køb!"

Også meget offtopic?

Hahhahah, en uklar måde? Når jeg skriver: "Hvem er "Ibi"?" og så efterfølgende skriver: "Afellay derimod vil med 110%'s sikkerhed...", (og det var vel at mærke inde i "Ibrahim Afellay-tråden) skal man virkelig være tungnem for ikke at opfatte hentydningen. For meget spliff, anyone?

Du burde i det hele taget ikke blande dig, og det er dig, der nu har skabt en diskussion.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Guardiola »

På tilsvarende måde burde du ikke blande dig i, om Toure kender til hollandsk fodbold og derfra ved, at hans kælenavn i Holland er Ibi.

Du var vel ikke i tvivl om, hvilken spiller der blev hentydet til? Syntes du kælenavnet er åndsvagt? Fred være med det.
Og så ikke mere ligegyldig snak om hvem der er pigesur, eller poster ligegyldigheder.

Jeg glæder mig til at se Ibrahim Afellay, Ibrah, Ibi, Affe, Den Hollandske Flodabe.... i barca. Jeg er helt enig i, at det er en super pris vi har fået ham for. Et ekstra kort til offensiven, som formentlig ikke bliver pigesur over at indgå i rotationer.
Dynamik, ja tak.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Quaresma »

Guardiola skrev:På tilsvarende måde burde du ikke blande dig i, om Toure kender til hollandsk fodbold og derfra ved, at hans kælenavn i Holland er Ibi.

Du var vel ikke i tvivl om, hvilken spiller der blev hentydet til? Syntes du kælenavnet er åndsvagt? Fred være med det.
Og så ikke mere ligegyldig snak om hvem der er pigesur, eller poster ligegyldigheder.

Jeg glæder mig til at se Ibrahim Afellay, Ibrah, Ibi, Affe, Den Hollandske Flodabe.... i barca. Jeg er helt enig i, at det er en super pris vi har fået ham for. Et ekstra kort til offensiven, som formentlig ikke bliver pigesur over at indgå i rotationer.
Dynamik, ja tak.
Hahah, hvordan kan du skrive alt det der til mig, og så bagefter skrive: "Og så ikke mere ligegyldig snak om hvem der er pigesur, eller poster ligegyldigheder.", som om du bare kan lukke diskussionen med den sidste lille stikpille.

"På tilsvarende måde burde du ikke blande dig i, om Toure kender til hollandsk fodbold og derfra ved, at hans kælenavn i Holland er Ibi."

Håber du selv kan se, at det er langt fra det samme, som ikke at skulle blande sig i en diskussion, der egentlig ikke vedkommer én.
Jeg kunne ikke være mere ligeglad om, at hans kælenavn i Holland er "Ibi" - jeg synes stadig det lyder dumt, og det har jeg ret til.

"Du var vel ikke i tvivl om, hvilken spiller der blev hentydet til?"

Nej, hvornår har jeg hævdet det?

For lige at citere dig selv her til sidst: Og så ikke mere ligegyldig snak om hvem der er pigesur, eller poster ligegyldigheder.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Jurij »

Seriøst, hvorfor ender internet diskussioner altid med ligegyldige barnlige diskussioner. Vi burde bare ignorere Troll's, de bliver alligevel aldrig klogere, desværre.



BACK TO TOPIC! : Jeg tænker at det må være hårdt for en spiller at gå fra at blive tilbedt af fansene og være anfører. Til at blive reserve, som ikke engang er en af de bedste på holdet. Men jeg håber selvfølgelig at han ikke vil brokke sig, som f.eks. Quaresma gør! (dem begge 2)
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Guardiola »

Quaresma.

Fordi jeg er moderator herinde. Og du reagerede på en dum måde.

Toure skriver en uskyldig kommentar om et kælenavn. Du finder det åndsvagt. Andre kommenterer det, og du mister retning og fatning. Og jeg har som moderator et ord at skulle have sagt, når man ikke kan finde ud af, at skrive til hinanden på ordentlige måde og debatterne kører af sporet.
Og lad venligst være med at antyde at folk er tungnemme, når du skriver på vores forum tak.

Hvis du vil debattere det videre, så sender du en personlig besked til mig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Quaresma »

Reagere på en dum måde? Jesus Christ, jeg svarer ikke det mindste mere uvenligt, end der blev skrevet mig. Hvordan ville du selv svare, hvis der var 3-4 personer, der begyndte at bitche over et af dine indlæg?

Jeg tror godt, at jeg ved hvordan.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: (20) - Ibrahim Afellay

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

Kom dog videre, mand!

"I’m living the future so the presence is my past
My presence is a present kiss my ass!"


Ikke at det har noget som helst med sagen at gøre - havde bare lige lyst til at citere det der! :P

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster