José Manuel Pinto Colorado

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Mander »

Hvordan kan man som professionel fodboldspiller kende forskel på de mange fløjt fra publikum, som ofte narrer mig, og dommerens fløjte... men ikke en fyr der pifter 30-40 meter væk?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Guardiola »

Præcis Mander. Det giver ikke rigtig mening.
Ydermere er dommeren og Pinto i totalt modsat retning i forhold til Santin. Om noget, tror jeg mere på at Santin reagerer på en tilskuers fløjte tæt ved ham, eller Pintos gestikuleren (den opstrakte arm).
Uanset hvad, så syntes jeg faktisk hele episoden er utroligt morsom. Hvis Pinto har forsøgt det, så syntes jeg faktisk han skal have lidt ros for at være kreativ. Hvis han får en mindre straf, så må han tage den, har har i det mindste givet mig (og andre) et godt grin.
Og derefter er det ikke noget der skal gentage sig. Men eftersom jeg har aldrig har hørt om præcedens her, syntes jeg faktisk det er et morsomt indslag.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af rummenigge »

Guardiola skrev:Præcis Mander. Det giver ikke rigtig mening.
Ydermere er dommeren og Pinto i totalt modsat retning i forhold til Santin. Om noget, tror jeg mere på at Santin reagerer på en tilskuers fløjte tæt ved ham, eller Pintos gestikuleren (den opstrakte arm).
Uanset hvad, så syntes jeg faktisk hele episoden er utroligt morsom. Hvis Pinto har forsøgt det, så syntes jeg faktisk han skal have lidt ros for at være kreativ. Hvis han får en mindre straf, så må han tage den, har har i det mindste givet mig (og andre) et godt grin.
Og derefter er det ikke noget der skal gentage sig. Men eftersom jeg har aldrig har hørt om præcedens her, syntes jeg faktisk det er et morsomt indslag.
Jeg er helt på bølgelængde med dig Guardi, netop fordi der ikke rigtigt er et fortilfælde på dette niveau så bliver det et sjovt og kreativt indslag.

Jeg må indrømme hvis Pinto spillede i næste CHL kamp imod FCK og Santin eller en af de andre duksedrenge hoppede på den så ville det også være grotesk morsomt, usandsynligt men morsomt! :wink: :lol:

Jeg er dog stadig skeptisk over at det var Pintos pift der gjorde udslaget, som Blau..92 siger, det er en kombination ef en dårlig undskyldning og for meget potrygning lige inde kampen eller bare mangel på intelligens fra Santins side.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Yaya Moeller

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Yaya Moeller »

og kan fck ikke bare stoppe med al deres, "hvis vi havde scoret på den og den og så hvis og hvis".. hallo, så kan vi jo ligeså godt vende den om og sige, hvad hvis vi havde scoret på vores millionvis af chancer, så havde vi nemlig vundet med noget henaf 14-2.
Ja lige netop det er det samme som at sige, ja hvis nu jeg bare havde spillet det resultat på den og den kamp så kunne jeg være rig, haha det er så latterligt de tuder så meget :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.sporten.dk/fodbold/uefa-stra ... floejtesag

Efter FCKs tuderi, har Uefa valgt at straffe Pinto. Mon ikke det er en ekstra motivationsfaktor for vores spillere. Jeg var nemlig lidt bange for, at spillerene ville tage let på kampen og måske spille efter en uafgjort ( ja det er uhørt at sige sådan noget om Barca, men alligevel), men nu hvor FCKs tuderi har ført til at en vellidt mand som Pinto får karantæne, så tror jeg at spillerene vil være lige de fem procent mere sat op til kampen.

Jeg håber også, at vi på tirsdag spiller to gode halvleg og også udnytter vores chancer, og bare giver FCK en ordentlig røvfuld. Jeg synes det er ynkeligt at FCK og især de danske medier har kørt sagen så meget op. Det er jo nærmest som om, folk er overbeviste om, at FCK havde vundet kampen, hvis Santin havde fortsat sit løb. Jeg er også træt af, at nogle medier mener og FCKs anfører mener, at de matchede os, især i anden halvleg, amen COME ON! Ligeledes er jeg træt af, at de ikke nævner alle de chancer, vi kunne jo have vundet 5 eller 6-0, og så er Santins løb ligegyldigt ( i øvrigt blev han jo heller ikke frataget et fritløb eller 100 % chance, to Barca forsvarer havde jo indhentet ham og N'Doye.

Nårh, men som sagt, lad os sætte FCK og alle deres klamme fans på plads engang for alle, det håber jeg lidt vi gør. Lidt sjovt er det egentlig også, at vi sidste år, lige op til Sevilla kampen havde også spillemæssig problemer. Vi røg ud til dem, vi havde lidt svært ved at spille vores spil i Ligaen, men så mødte vi Sevilla på Camp Nou, kørte dem over og efter den kamp kørte det hele som normalt. Jeg håber på lidt det samme igen i år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Pieyanthikos »

Skal der endelig tilfalde en straf fra UEFA, så er de to spilledages karantæne vel fair nok. FCK gjorde UEFA opmærksom på det, og det synes jeg de er i deres gode ret til - ellers var der ingen grund til at kunne indberette sådanne klager. UEFA valgte så at at være realistiske og kun tildele en lille straf. Jeg synes det er en lille sag, men kan også godt se det usportslige i situationen hvis Santin kunne høre fløjteriet. Det er vel op til Santins egen morale at afgøre det.. han er den eneste der kan vide, om han virkelig hørte det.

Til gengæld er det ulideligt at høre på de FCK-fans, der mener at klubben bør straffes. Det er en selvstændig handling af Pinto, ergo skal straffen kun tilfalde ham. Og da der ikke er tale om, at FCK ligefrem mistede indtægter pga. Santins løbestop er der ingen grund til at blande penge ind i det, og derfor skal Pinto selvfølgelig ikke straffes økonomisk.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

LuisEnrique

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af LuisEnrique »

jeg syns det er dybt godnat at straffe pinto, for så burde man vel osse gå ind og straffe film EFTER kampene og sådan kunne man blive ved..latterlig dom!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Madbassen »

LuisEnrique skrev:jeg syns det er dybt godnat at straffe pinto, for så burde man vel osse gå ind og straffe film EFTER kampene og sådan kunne man blive ved..latterlig dom!
http://www.bold.dk/nyt/Krasic-fik-to-dage-for-film
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af B-Freak »

Ved ikke om denne er posted før:

http://www.bold.dk/nyt/Valdes-Pinto-flo ... -forsvaret


Synes selv at tv billederne viser at Pinto ikke fokuserer på Santin idet han fløjter, han kigger ud på dommeren og på sine medspillere. Han fløjtede vel primært fordi han mente der var offside og ville gøre dommeren opmærksom på det. Sygt at høre så meget FCK fansene piver over det, de mener jo mindst de kune have vundet 10-1 hvis den var gået igennem :D

Citater:

"Stop nu med at gøre jer selv til grin Barca. Indrøm at det var usportslig, men at det nok ikke betød noget."

"Barcelona har med denne sag afsløret sig som Spaniens Brøndby. Lavere kan man ikke synke."

"Det er satme pinligt af Barca at de bliver ved med at forsøge at bortforklare den situation. Hvor mange forskellige forklaringer har vi ikke hørt efterhånden. Det eneste vi ikke har hørt er: Det var ikke smart af Pinto og den slags tager FC Barcelona afstand fra.

Jeg har altid forbundet Barca med toppen indenfor flot fodbold og fair play. Derfor skuffer de mig sgu også i den her sag, som selvfølgelig ikke har noget med kampens resultat at gøre"

:D
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

LuisEnrique

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af LuisEnrique »

Madbassen skrev:
LuisEnrique skrev:jeg syns det er dybt godnat at straffe pinto, for så burde man vel osse gå ind og straffe film EFTER kampene og sådan kunne man blive ved..latterlig dom!
http://www.bold.dk/nyt/Krasic-fik-to-dage-for-film
ja ja, i enkelte tilfælde kan det godt gøres, meen det er da vist mere end sjældent det sker.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Bløddyret »

B-Freak skrev:Ved ikke om denne er posted før:

http://www.bold.dk/nyt/Valdes-Pinto-flo ... -forsvaret


Synes selv at tv billederne viser at Pinto ikke fokuserer på Santin idet han fløjter, han kigger ud på dommeren og på sine medspillere. Han fløjtede vel primært fordi han mente der var offside og ville gøre dommeren opmærksom på det. Sygt at høre så meget FCK fansene piver over det, de mener jo mindst de kune have vundet 10-1 hvis den var gået igennem :D

Citater:

"Stop nu med at gøre jer selv til grin Barca. Indrøm at det var usportslig, men at det nok ikke betød noget."

"Barcelona har med denne sag afsløret sig som Spaniens Brøndby. Lavere kan man ikke synke."

"Det er satme pinligt af Barca at de bliver ved med at forsøge at bortforklare den situation. Hvor mange forskellige forklaringer har vi ikke hørt efterhånden. Det eneste vi ikke har hørt er: Det var ikke smart af Pinto og den slags tager FC Barcelona afstand fra.

Jeg har altid forbundet Barca med toppen indenfor flot fodbold og fair play. Derfor skuffer de mig sgu også i den her sag, som selvfølgelig ikke har noget med kampens resultat at gøre"

:D
Der er faktisk også enkelte FCK fans som har det stik modsat;
"Og der bør ikke være nogen straf. Santin er professionel fodboldspiller og burde have kigget ud til linievogteren før han stoppede og evt. på dommeren. Man skal sgu ikke straffe nogen for at fløjte, det er sgu at gå i for små sko."
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes nu at det er lidt synd for Pinto. Så jeg har lavet dette og denne:

Billede

Free Pinto! :D

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Guardiola »

Jeg holder sgu bare endnu mere af Pinto efter episoden.

Det er fandme et morsomt indslag.

Har aldrig før hørt om en spiller, der er blevet idømt karantæne for at FLØJTE.. ahaha.. jamen helt ærligt.
Og det gælder i øvrigt i hvilken som helst sportsgren. Kan ikke mindes en eneste episode.

Men nu er det gjort, og det behøver ikke skabe præcedens. Men tak for et morsomt indslag Pinto, hvis du vitterligt var årsagen. Og Santin burde have spillet videre, når linjevogteren ikke markerede. Det er hans fejl.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af JonasV »

En af mine Facebook-venner, en små-knotten FCK-fan, byder ind med denne:

Billede

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Jamial »

Synes det er fint han fik karantæne. Ingen grund til at gøre det, og også usportsligt, selvom det er useriøst at tro at det have indflydelse på Santin.

Dét der er mest til grin er ham fjolset der i "Fodbold uden Filter" mente at FCB skulle taberdømmes. Dummeste jeg nogensinde har hørt. :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster