Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Charlamagne skrev:Snak om JOHAN ELMANDER, Mario Gomez mm. er helt og aldeles no goes. Håber trods alt ikke ledelsen får flere hjerneblødninger, når det kommer til spillerindkøb en godt er!

Er det boksspilleren man søger (i mine øjne var Ibra den ideelle, men af en eller anden grund kunne han ikke med Pep), så bør Llorente og Dzeko være favoritterne. Drogba er dog min favorit næstefter Ibra, men han er vist ikke mulig også er han også nået en vis alder. Men det kan være at Rosell og kompagni kan lave en Larsson lignende handel til næste år, bare med Drogba, hvis han og Chelsea er interesserede.

Ellers har jeg et rigtigt godt øje til Luis Suárez, der vil være skræddersyet i vores 4-3-3-system, takket være hans alsidighed (kan spille alle 3 positioner i front). Han er heller ikke ligefrem afvisende, hvis man læser Elmundo Deportivos interview med ham fra i dag af, hvor han kalder FC Barcelona for verdens bedste hold og med den "flotteste" spillestil. Hans mor bor lidt udenfor Barcelona, så han har et rigtig godt kendskab til byen og det rent kulturelle (han er jo spansktalende - Uruguay), så assimilationen burde ikke være et problem. NÅ ja, så er Peps bror (Pere Guardiola) hans agent.

Jeg håber dog mest på Pato. I mine øjne det største angrebstalent pt. Håber Rosell har fået sikret sig en fordel efter Ibra-handlen, hvilket jeg også er sikker på har været tilfældet, især med tanke på hans forkærlighed for brasilianere.

Sakho, Pato, Cesc og Gorka/De Gea også er vi kørende langt ude i fremtiden.

Villa/Iniesta--Pato/Bojan--Messi/Pedro

Xavi/Dos Santos--Busquets/Mascherano--Cesc/Thiago

Abidal/Adriano--Pique/Sakho/Fontas---Puyol/Milito/Muniesa/--Alves/Batra

Valdes/De Gea//Iraoz

Så er fremtiden på plads mange år frem.
Rivaldo?

Nårh anyways, jeg kan heller ikke se hvad vi skulle bruge Elmander til. Manden er da helt klart en god spiller, men jeg synes slet ikke han har niveauet til at spille på vores hold. Elmander har en udmærket teknik, når han spiller i de "mindre" klubber hvor tempoet i afleveringer er lavt, men jeg har mine tvivl omkring hans tekniske kunnen, når tempoet bliver lidt højere. Elmander var en personlig fav. da han spillede i Brøndny, og jeg kan stadig godt lide ham spiller, men jeg er realistisk og jeg mener ikke han har niveauet til Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

Visca El Barca skrev: Rivaldo?
Tænkte nøjagtigt det samme. :lol:
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

fidanho skrev:
Visca El Barca skrev: Rivaldo?
Tænkte nøjagtigt det samme. :lol:
He He lighederne er der til at få øje på i hvert fald :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Velkommen tilbage, Rivaldo10 ;) Blev din profil slettet?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Hans profil er der stadig, så mon ikke han bare ville have en frisk start, og fred være med det. Det staves godt nok Charlemagne. :)

Men hvis du virkelig vil være inkognito, så skal du gøre det lidt sværere at gætte, for efter dit første indlæg i landsholdsemnet, så var det åbenlyst. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jbninc »

Charlamagne skrev:Sakho, Pato, Cesc og Gorka/De Gea også er vi kørende langt ude i fremtiden.
Jeg troede at vi var en klub der uddannede vores egne talenter, og ikke købte os til dem. Troede faktisk at dit underholdningspotentiale var opnået, men så twister du den lige med dette stunt. Legendary!

Keep it up, Rivaldo10.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

Jbninc skrev:
Charlamagne skrev:Sakho, Pato, Cesc og Gorka/De Gea også er vi kørende langt ude i fremtiden.
Jeg troede at vi var en klub der uddannede vores egne talenter, og ikke købte os til dem. Troede faktisk at dit underholdningspotentiale var opnået, men så twister du den lige med dette stunt. Legendary!

Keep it up, Rivaldo10.
Stop dog med at være efter manden, han har sin mening, og det mener jeg du burde respektere.
Giver ham ret i alle dem han nævner, 4 spillere, lad mig se, Abidal er snart færdig - Så får vi jo Sakho. Du mener ikke, at Fontas/Muniesa skal være førstevalg på den position. Derefter Pato, som jeg er stor beundrer af, og når Bojan nok næppe for slået igennem, ville han være den perfekte at bruge/starte inde med. Cesc siger sig selv, De Gea eller Iraizoz, vil nok vælge den yngste, men så ville vi jo stoppe hans udvikling, hvilket ville være idiotisk. Og når Valdés kan spille op til 10 år mere, så er Iraizoz første prioritet. Mino er også en 3. mulighed. Ang. angrebspladsen, skal vi så ikke bruge flere penge, efter vi har købt den rette mand, til vinter eller sommer, fordi vi har jo en strygende Gerard Deulofeu, som nok bliver en form for Ronaldinho for os i femtiden :wink: Og vi er bare tyndt dækket ind i forsvaret, og jeg gentager, Muniesa og Fontas er ikke parate til at starte inde for verdens bedste klub hold. Ergo vi skal bruge en Sakho, dér.
Ronaldinho Gaúcho

Jbninc

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jbninc »

Ronaldinho skrev:Stop dog med at være efter manden, han har sin mening, og det mener jeg du burde respektere
Mht. hans underholdningspotentiale, har det intet med hans mening om evt. transfers, men episke forsøg på at skjule hans identitet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Lad os nu se, om hans nye navn medbringer en ny og ordentlig tone drenge. Han skal da have en ny chance.
Forumlegende

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Denilson bliver linket til klubben. Det er ikke en spiller, jeg vil have. Han laver ufattelig mange fejl, har en koncentrationevne som en fem-årig og så er den plads, han spiller godt dækket ind. Busquest og Mascherano er nok til en position. Grunden til, at vi (måske) er interesseret i ham, er, at han er meget passningsstærk, men det er så også det eneste, han besidder.

Ellers går rygterne på, at Fabregas har købt et hus i Barcelona, eftersom han er ret sikker på, at han skifter næste sommer.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

Nu bliver vi kædet sammen med Shinji Kagawa, fra Dortmund, ifølge El Mundo. Nogle der kender noget til ham?
Ronaldinho Gaúcho

Charlamagne

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Charlamagne »

Jeg kender vist ikke Rivaldo.

Jbnic:

Er du nu også sikker på det? Jeg kan hurtigt komme i tanke om et par indkøb af udenlandske talenter i de seneste par sæsoner. Derudover er Cesc og Pato vist ikke talenter mere, mens Sakho kan diskuteres. De Gea har vist sit værd på højeste niveau i godt og vel 1 år. Men ok, jeg kan forstå, at klubben for fremtiden udelukkende bør satse på egne talenter....

Er man god nok, så er alderen ligegyldig. Jeg ville hvert fald foretrække en indkøbspolitik, hvor unge talenter/stjerner blev købt og kunne udvikles fremfor etablerede stjernenavne. Men det kommer selvfølgelig an på truppens behov og trænerens ønsker. Men set fra et økonomisk synspunkt er det som regel mest fordelagtigt. Ronaldinho og Eto'o havde klubben hvert fald OK succes med, vil jeg mene, SELVOM de ikke var hjemlige talenter.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Ronaldinho skrev:Nu bliver vi kædet sammen med Shinji Kagawa, fra Dortmund, ifølge El Mundo. Nogle der kender noget til ham?
Han er en meget målfarlig midtbane, hvilket 6 mål i 12 kampe for Dortmund fint bevidner. Han spiller offensiv midtban, altså Iniesta's plads. Han har vist også udforsket Iniesta en del; set videoer med ham, for at kunne praktiserer det samme spil som Iniesta. Han er forresten også kun 21 år, så der er udviklingspotentiale.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

@Charlamagne

Hvordan i alverden kan du se vi henter De Gea, Cesc, Sakho og Pato på en gang? Vi har et transfer budget på £50 mio, og det kan vi jo ikke engang få Cesc for. Lig så dertil Sakho (ca. 200 mio dkk) Pato (ca. 230 mio dkk) og De Gea (ca. 250 mio dkk). Det er de priser jeg tror de koster, hvis ikke mere! Jeg kan vitterligt ikke se hvordan vi skulle kunne få dem. Ingen tvivl om de ville være interresante, og brugbare (minus De Gea, som ville være ALT for dyr at have siddende på bænken).
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Charlamagne

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Charlamagne »

Jeg skriver da ikke, at de skal hentes på 1 gang, gør jeg det?

Nu er det altså ikke mere end 2 år siden, vi hentede spillere for godt 1 milliard kroner. De Geas frikøbsklaussul er i øvrigt på 20 mio euro, altså godt 100 mio kr. billigere end det Chygrynskiy blev hentet for. Sakho kan hentes for 25-30 mio euro, ifølge rygterne. Så er der ca. 630 mio kr. til Cesc og Pato. Sidstnævnte har vi fået købsoption på i følge Gazzettaen og en nedsat pris. Så rent økonomisk, tror jeg nu godt det kunne lade sig gøre, hvis man ønskede at lave en massiv investering i truppen. En sådan investering ville jo også bevirke, at vi ikke ville handle så meget ind i de efterfølgende transfervinduer.

De Gea's situation har jeg argumenteret for, så ser ingen grund til at gentage mig. Du kan læse det jeg har skrevet i Pinto-tråden, hvis du ønsker en uddybning.

Faktisk er der en artikel i Sport, om at Pep vil foretage et stort indkøb til hver kæde, muligvis målmandsposten også til sommer. Det kunne meget vel være de 3 spillere jeg nævner, altså Sakho, Cesc og Pato.
Senest rettet af Charlamagne tirs okt 12, 2010 1:10 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 96 gæster