VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Starnils »

Det (Eneste) positve er, at hvis Argentina vinder deres gruppe - og Portugal vinder deres. Så mødes de højst sandsynligt i kvartfinalen, så vidt jeg ved.


Det negative er, at alle fodboldsfans i hele verden lige har set Ronaldo spille ene mand mod Spanien..
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Portugal slår Argentina ud i en eventuel kvartfinale, så hellere ryge før.

Antimadridista
Indlæg: 9273
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 949 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6@

Jeg mener han spiller klart på det str. Frisparket vil han også meget gerne ha'. Men selvfølgelig flot sparket ind. Meget længe siden han har gjort det.

Men ift Messi, så er Ronaldo fænomenal til at time sin form til de få vigtigste perioder på en sæson. Der hvor mål eksponeres *10

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Problemet er bare, at Ballon d'Or er blevet målestokken for hvilken spiller der er den bedste. Statistik fylder efterhånden alt, også i fodbold, så når om 30 år skal sammenligne Messi og Ronaldo, bliver Wikipedia-siden med Ballon d'Or - sammen med antallet af Champions League trofæer - det altafgørende. Og det er simpelthen en katastrofe for fodbolden.
Nu skal det ikke være en hemmelighed, at jeg er relativt ligeglad med Messi vs. Ronaldo-debatten, men jeg tror faktisk, at spillere som Messi, Xavi og Iniesta vil blive husket for mere end bare statistik og Champions League-trofæer. Ellers skal fremtids-Flax da nok sørge for at råbe op.

Antimadridista
Indlæg: 9273
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 949 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Blau@

Præcist.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Nidzo7 »

Jeg er så træt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5501
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 567 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Godt nok med et x i denne kamp, det er jo disse to hold som bør gå videre fra gruppen
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:Problemet er bare, at Ballon d'Or er blevet målestokken for hvilken spiller der er den bedste. Statistik fylder efterhånden alt, også i fodbold, så når om 30 år skal sammenligne Messi og Ronaldo, bliver Wikipedia-siden med Ballon d'Or - sammen med antallet af Champions League trofæer - det altafgørende. Og det er simpelthen en katastrofe for fodbolden.
Nu skal det ikke være en hemmelighed, at jeg er relativt ligeglad med Messi vs. Ronaldo-debatten, men jeg tror faktisk, at spillere som Messi, Xavi og Iniesta vil blive husket for mere end bare statistik og Champions League-trofæer. Ellers skal fremtids-Flax da nok sørge for at råbe op.
Nordkorea har da bombet os i stykker, inden vi overhovedet når fremtids-flax-stadiet. Ellers gør det ved en fejl, når han er i gang med hans golden shower gangbang med russiske prostituerede i ATOM-rummet og trykker på knappen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

"Ronaldo vinder trofæer.. De bedste vinder trofæer, og det savner jeg lidt ved Messi" Citat - Bo Henriksen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:Problemet er bare, at Ballon d'Or er blevet målestokken for hvilken spiller der er den bedste. Statistik fylder efterhånden alt, også i fodbold, så når om 30 år skal sammenligne Messi og Ronaldo, bliver Wikipedia-siden med Ballon d'Or - sammen med antallet af Champions League trofæer - det altafgørende. Og det er simpelthen en katastrofe for fodbolden.
Nu skal det ikke være en hemmelighed, at jeg er relativt ligeglad med Messi vs. Ronaldo-debatten, men jeg tror faktisk, at spillere som Messi, Xavi og Iniesta vil blive husket for mere end bare statistik og Champions League-trofæer. Ellers skal fremtids-Flax da nok sørge for at råbe op.
Det må man da virkelig håbe, for hvis det bare er statistik, er der ikke voldsomt meget at huske Iniesta for, andet end en solid procentuel driblingssucces. :lol:

Iniesta skal nok overleve med tiden, fordi han har så enorm en stjerne i hele Spanien (undtagen Bilbao selvfølgelig.) Det skal Messi selvfølgelig nok også, men jeg er bare så bange for, at det hele bliver et spørgsmål om Ballon d'Ors, den heldige EM-triumf og antallet af Champions League medaljer, når der skal snakkes Messi og Ronaldo.

Nå, selvom jeg holder lidt med Island, så håber jeg nu alligevel at Argentina tæver dem sønder samme. Gerne med minimum et hattrick af Leo.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Xavi6Smede skrev:"Ronaldo vinder trofæer.. De bedste vinder trofæer, og det savner jeg lidt ved Messi" Citat - Bo Henriksen.

De går helt amok.... nu har han heller ikke mistet fart? lol..... det VED alle at han har... han har heller ikke toppet.... det ved alle at han har... fucking fake news

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Xavi6Smede skrev:"Ronaldo vinder trofæer.. De bedste vinder trofæer, og det savner jeg lidt ved Messi" Citat - Bo Henriksen.
Man kan høre han er lige ved at jizze in his pants når han smager ordet Ronaldo på hans læber

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:"Ronaldo vinder trofæer.. De bedste vinder trofæer, og det savner jeg lidt ved Messi" Citat - Bo Henriksen.
Det er det dummeste jeg nogensinde har læst! Jeg har efterhånden ramt et stadie hvor jeg stort set ikke gider høre på en eneste journalist (eks spiller osv) snakke om fodbold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Xavi6Smede skrev:"Ronaldo vinder trofæer.. De bedste vinder trofæer, og det savner jeg lidt ved Messi" Citat - Bo Henriksen.
Tillykke Bo. Nu ser du ikke kun dum ud, nu lyder du også dum. Måske er du bare dum.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7077
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Daluigi »

Xavi6Smede skrev:"Ronaldo vinder trofæer.. De bedste vinder trofæer, og det savner jeg lidt ved Messi" Citat - Bo Henriksen.
Det er da ikke en mulig udtalelse det der?...
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster