VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: VM 2018

Indlæg af B-Freak »

1 mål på straffe og 1 på et drop..

Og kommentatoren: "Hvilket VM han er begyndt på!"
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

MAtS over de gea alle dage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: VM 2018

Indlæg af FCBSOCI »

Tyndt straffe mod Ronaldo, drop af de Gea. Alle Ronaldos modstandere ønsker, at han vinder Ballon D’Or. En serie 5 målmand kunne gøre det bedre end samtlige de målmænd som Ronaldo har stået overfor i år i CL og VM.

Orker snart ikke fodbold mere...

Thomas Kristensen er da helt væk og han kender ikke forskel på Ini og Silva. Flot.
Senest rettet af FCBSOCI fre jun 15, 2018 8:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

PuyolErGud skrev:Det er Thomas Kristensen, fodboldspilleren der nu spiller i Australien, men tidligere I Holland og Lyngby.
De La Barça skrev:
Antimadridista skrev:Tror nu ikke det er håndbold Thomas..
Det er også derfor jeg spurgte. Det lyder nemlig ikke rigtig som ham.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Virkelig? Har de to tidligere fodboldfolk som kommentatorer?

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9335
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Det er bare utroligt med ham. Al Reals pisse held kører bare videre her hos portugal også..

De sidste 2.5 år har alt bare været stolpe ind for Ronaldo.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Mja, han er bare begyndt at begå de der kyniske, taktiske frispark som er et City-varemærke.
Han har nu også haft nogle nærkampe, hvor han har været på grænsen til at være en decideret bisse. Uanset hvad, er han langt mere involveret i de hårde, fysiske nærkampe, end hvad man kunne fristes til at tro bedømt på hans ry og spillerprofil.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

B-Freak skrev:1 mål på straffe og 1 på et drop..

Og kommentatoren: "Hvilket VM han er begyndt på!"
LIGE FUCKING PRÆCIS! ARGHHHHH.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

De La Barça skrev:
PuyolErGud skrev:Det er Thomas Kristensen, fodboldspilleren der nu spiller i Australien, men tidligere I Holland og Lyngby.
De La Barça skrev:
Antimadridista skrev:Tror nu ikke det er håndbold Thomas..
Det er også derfor jeg spurgte. Det lyder nemlig ikke rigtig som ham.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Virkelig? Har de to tidligere fodboldfolk som kommentatorer?

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Nej, det er ikke. Det er en, der hedder Jonas et eller andet, der er hovedkommentatoren, og så er det Glen Riddersholm, som er medkommentator.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Ronaldo spiller godt og tager ansvar for sit hold, han har sat sine medspillere op og Bernardo Silva skulle jo have scoret på den tilbagelægning Ronaldo laver. Det er Spanien de står overfor, ikke Egypten eller Marokko. Cadeu til Ronaldo. Spanien spiller godt, men de bliver virkelig fanget på Portugals kontraer, man skulle tro de snart havde lært lektien. Og De Gea.. Han ser virkelig ikke god ud på landsholdet. Thiago skulle have spillet i dag i stedet for Koke eller Silva.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:De Gea er ikke en top 5 målmand i verden, don't @ me
Nu er du decideret dum at høre på.
Han er selvfølgelig blandt top 5, men jeg hader bare De Gea. Han er så dum, grim og irriterende at se på.

I øvrigt synes jeg rent faktisk ikke, at han er verdens bedste. Neuer kan måske ikke helt tælles med lige nu, hvor han har haft en hel sæson på sidelinjen, men selv da ville jeg altid vælge Oblak før De Gea.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Daluigi »

Det er svært at forstå, at der ikke findes mere retfærdighed i verden. Ronaldos karriere holdes i live af drops.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Ronaldo spiller godt og tager ansvar for sit hold, han har sat sine medspillere op og Bernardo Silva skulle jo have scoret på den tilbagelægning Ronaldo laver. Det er Spanien de står overfor, ikke Egypten eller Marokko. Cadeu til Ronaldo. Spanien spiller godt, men de bliver virkelig fanget på Portugals kontraer, man skulle tro de snart havde lært lektien. Og De Gea.. Han ser virkelig ikke god ud på landsholdet. Thiago skulle have spillet i dag i stedet for Koke eller Silva.
Thiago og Azpilicueta skulle begge være startet. Azpilicueta er rent faktisk sindssygt meget værd i det opbyggende spil, og slår nogle vanvittigt gode indlæg, som man godt kunne bruge, når nu man har valgt Diego Costa over Iago Aspas. Aspas kommer forhåbentlig også ind. Udover målet, hvor han ret beset nok også begår et frispark på Pepe, har Diego Costa ikke gjort meget væsen af sig. Aspas er i sit livs form, og kan skabe chancer ud af ingenting.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:De Gea er ikke en top 5 målmand i verden, don't @ me
Nu er du decideret dum at høre på.
Han er selvfølgelig blandt top 5, men jeg hader bare De Gea. Han er så dum, grim og irriterende at se på.

I øvrigt synes jeg rent faktisk ikke, at han er verdens bedste. Neuer kan måske ikke helt tælles med lige nu, hvor han har haft en hel sæson på sidelinjen, men selv da ville jeg altid vælge Oblak før De Gea.
Og MAtS før oblak ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

A$AP skrev:Ronaldo spiller godt og tager ansvar for sit hold, han har sat sine medspillere op og Bernardo Silva skulle jo have scoret på den tilbagelægning Ronaldo laver. Det er Spanien de står overfor, ikke Egypten eller Marokko. Cadeu til Ronaldo. Spanien spiller godt, men de bliver virkelig fanget på Portugals kontraer, man skulle tro de snart havde lært lektien. Og De Gea.. Han ser virkelig ikke god ud på landsholdet. Thiago skulle have spillet i dag i stedet for Koke eller Silva.
Det var dog ikke Bernado Silva, det jeg i hvert fald næsten 100 % sikker på.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:De Gea er ikke en top 5 målmand i verden, don't @ me
Nu er du decideret dum at høre på.
Han er selvfølgelig blandt top 5, men jeg hader bare De Gea. Han er så dum, grim og irriterende at se på.

I øvrigt synes jeg rent faktisk ikke, at han er verdens bedste. Neuer kan måske ikke helt tælles med lige nu, hvor han har haft en hel sæson på sidelinjen, men selv da ville jeg altid vælge Oblak før De Gea.
Oblak er fantastisk, men han bliver fandme også hjulpet meget af verdens bedste defensiv med verdens bedste midterforsvar foran sig. Put de Gea på det hold, og han ville gøre det ligeså godt og endda bedre.

De Geas forsvar hedder en motoriksvag Smalling, en febrilsk Phil Jones, en omskolet Ashley Young, en defensiv ugidelig Pogba, en tungrøvet Matic og Valencia, der er omskolet kantspiller. Oblak havde gået ned med stress, hvis han havde sådanne spillere foran sig, hvad angår defensivt arbejde.

De Gea er for mig verdens bedste. Neuer laver også nogle brøler i løbet pr. sæson, men det bliver ikke talt op fordi der ikke er så meget fokus på Bundesligaen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster